How to Chat with a Girl

در شروع چت با دختر چه بگوییم؟ آموزش نکات مهم در چت آنلاین با دختر

۱۳۵
در شروع چت با دختر چه بگوییم؟ آموزش نکات مهم در چت آنلاین با دختر
نمره 4.2 از 264 رای

همانطور که همه شما می دانید این روزها دوستیابی به روش مجازی و آنلاین رواج بسیاری پیدا کرده است. از این رو بسیاری از آقایان ترجیح می دهند روش دوست شدن با دختر در چت و تکنیک های شروع چت با دختر را یاد گرفته و در روابط خود از این تکنیک ها استفاده کنند. با ما همراه باشید تا نکات مهم در چت آنلاین با دختر را به شما آموزش دهیم.

آموزش حرف زدن با دختر در چت؛ روش شروع صحبت با دختر در اینترنت

How to Chat with a Girl

در زندگی مدرن و دیجیتال امروز، شیوه های دوستیابی بسیار تغییر کرده است. با آمدن شبکه های اجتماعی و تالارهای گفتگو همچون فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام، یکی از توانمندی هایی که هر فرد باید جهت دوست یابی در زندگی خود فراگیرد راه های جذب دختر در چت و روش شروع صحبت با دختر در فضای مجازی است. اما چگونه در چت مخ بزنیم؟

در ادامه با آی آر میکس همراه باشید تا آموزش حرف زدن با دختر در چت و روش شروع صحبت با دختر در اینترنت را با شما در میان بگذاریم.

بخش اول: روش شروع چت با دختر در اینترنت

۱-در مورد علایق مشترک صحبت کنید. یکی از راه های جذب دختر در چت و شروع صحبت با او، حرف زدن در مورد علایق مشترک است.

چت با دختر

در شروع چت با دختر چه بگوییم؟ به طور مثال عکس دختر در پروفایل با تی شرتی از یک گروه موسیقی است که اتفاقا شما هم یکی از طرفداران آن گروه به حساب می آیید. می توانید در چت با دختر با پرسیدن این سوال که “آلبوم مورد علاقه شما از این گروه چیست” سر صحبت با او را باز کرده و با حرف زدن درمورد آن گروه موسیقی روند مکالمه را پیش ببرید.

۲- یکی از نکات مهم در چت آنلاین با دختر این است که از او بخواهید که درباره خودش بیشتر توضیح دهد. اکثر مردم از صحبت کردن در مورد خودشان لذت می برند. این مدل افراد معمولا به دنبال یک شنونده خوب می گردند و قدردان او خواهند بود. بنابراین از او سوالاتی بپرسید که او را بهتر بشناسید.

علایق مشترک

مثال برای موضوع برای چت با دختر : در چت با دختر، از او سوالات دوستانه بپرسید.

– برای بدست آوردن ایده برای متن با چت دختر و پسر پروفایل او را چک کرده تا علایق دختر را بهتر بشناسید. پست های مختلفی که در مورد موسیقی، فیلم، فشن، مد یا حتی غذاهای مورد علاقه اش گذاشته است را دنبال کنید. در فضای مجازی، صفحه هر فرد معرف شخصیت آن فرد خواهد بود. بنابراین در پاسخ به سوالاتی همچون: روش مخ زدن دختر در فضای مجازی؟ راه های جذب دختر در چت و انواع سوالات اینچنینی باید گفت که اول از همه به سراغ پیج شخصی آن فرد در فیسبوک و اینستاگرام رفته و به مطالب گذاشته شده در صفحه شخص دقت کنید. اهمیت این موضوع به اندازه ای است که تا حد خیلی زیادی می توان نوع گرایش مذهبی فرد، میزان تحصیلات، اعتقادات او، نوع پوشش فرد و … خیلی از موارد مهم دیگر را به آسانی فهمید.

-چگونگی و روش شروع صحبت با دختر خیلی مهم است. بنابراین در شروع چت با دختر به هیچ عنوان از او سوالات شخصی نپرسید. به طور مثال در مورد موضوعات حساس و شخصی همچون مذهب، سکس، سیاست و پول صحبت نکنید.

۳-یکی از نکاتی که باید در روش مخ زدن دختر در تلگرام، فیسبوک یا اینستاگرام به آن توجه داشت این است که، در شروع رابطه و در چت با دختر به هیچ عنوان مکالمات خود را طولانی نکنید. سعی کنید سوالات و جواب های کوتاه داشته باشید (به هیچ عنوان وارد جزئیات نشوید).

مخ زنی

۴- در این مرحله از آموزش حرف زدن با دختر در چت باید با سوالات کاری یا درسی سر صحبت با دختر را باز کنید. در صورت داشتن شماره موبایل دختر یا صفحه شخصی او در اینستاگرام و تلگرام، به طور خصوصی به او پیام داده و در مورد برنامه درسی یا کاری فردا از او سوال بپرسید. به طور کلی نباید هنگام چت با دختر، کم حرف یا کم رو باشید.

سوالات کاری

مثال برای متن چت دختر و پسر: “آیا شما می دانید که تمرین های انگلیسی داده شده برای فردا از چه صفحاتی است؟ من فراموش کردم یادداشت برداری کنم”. یا “شیفت کاری ما در رستوران از چه ساعتی شروع خواهد شد؟”

به این ترتیب در چت با دختر، با طرح سوالات اینچنینی از همکلاسی، هم دانشگاهی، همکار یا دختری که اصلا شناختی روی او ندارید، می توانید سر صحبت با او را باز کرده و مکالمه را پیش برید.

۵-در صورتیکه بعد از گذشت مدت زمانی علایق یکدیگر را بهتر شناختید و صمیمی تر شدید، اکنون می توانید کمی از حالت رسمی رابطه بین دختر و پسر آزاد شده و خودمانی تر صحبت کنید. اما به یاد داشته باشید که رعایت ادب و نزاکت اولین و مهم ترین اصل در چت با دختر است. بنابرین هیچوقت گمان نکنید که چون چند هفته یا چند ماه از رابطه دوستی شما گذشته، اکنون می توانید بسیار صریح، رک و بی پروا به سراغ مسائل شخصی یکدیگر رفته و مرزهای دوستی سالم را رد کنید.

روش چت با دختر

مثال برای متن چت دختر و پسر: “آخر هفته چکاره ای؟” یا “من هوس دیدن فیلم کردم. آیا اخیرا در سینما فیلمی دیده ای؟”

۶-روی فعالیت های مشترک تمرکز کنید. یکی از راه های جذب دختر در چت این است که بر روی فعالیت ها و کارهایی که شما را بیشتر به هم نزدیک می کند تمرکز کنید.

راه های جذب دختر در چت

به طور مثال در چت با دختر، اگر هم شما و هم دوست دخترتان به فوتبال علاقه دارید، با انجام فعالیت های مشترک فوتبالی نه تنها می توانید کلی حس خوب به یکدیگر منتقل کنید بلکه انجام چنین کارهایی شما را خیلی بیشتر به هم نزدیک می کند.

۷- به چهارچوب ها و عقاید یکدیگر احترام بگذارید. در صورتیکه دختر از شما تقاضا کرد که با او تماس نگیرید، یا برای مدتی حتی شما را بلاک کرد، به خواسته او احترام گذاشته و به او فرصت دهید.

احترام

بخش دوم: نوشتن روی دیوار او

۱- از جمله روش دوست شدن با دختر در چت این است که بر روی دیوار او در فیسبوک یا دیگر شبکه های اجتماعی، یک جوک یا مطلب خنده دار در مورد پستی که دختر روی دیوار خود قرار داده بنویسید. این شوخی و طنز نوشتاری هم می تواند در قالب کامنت و هم در قالب یک مطلب جدا روی دیوار او نوشته شود.

روش دوست شدن با دختر در چت

در صورتیکه دختر بازخوردی مثبت به شوخی شما داشت، اکنون می توانید ادامه صحبت را در چت با دختر به طور “خصوصی” ادامه دهید. سعی کنید همیشه و در همه حال راه های جذاب بودن را مد نظر داشته باشیدو

۲-به اشتراک گذاشتن عکس ها در فیسبوک، اینستاگرام یک راه موثر برای تقویت رابطه با دختر است. به طور مثال عکسی که با او در دانشکده یا محل کار گرفته اید را در صورت تمایل هر دو طرف در صفحه شخص خود قرار داده و او را تگ کنید.

البته این مورد با فرهنگ ما ایرانی ها چندان همخوانی ندارد. ولی گاها می توانید به طور نامحسوس با گذاشتن یک شعر یا متن رمانتیک در زیر عکس دو یا چند نفره، توجه مخاطب خاص خود را جلب کنید.

۳-یک نکته خیلی مهم که در چت با دختر باید به آن توجه داشته باشید این است که، در اغلب دوستی های مجازی چون که صرفا از طریق “چت” با طرف مقابل ارتباط دارید، مخاطب خاص شما متوجه نوع لحن شما نیست و فقط به خواندن کلمات اکتفا می کند.

روش مخ زدن دختر در فضای مجازی

بنابراین باید در بکارگیری کلمات در چت با دختر و روش مخ زدن دختر در فضای مجازی بسیار دقت کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در آی آر میکس در مورد در شروع چت با دختر چه بگوییم؟ و آموزش نکات مهم در چت آنلاین با دختر صحبت کردیم. در صورت داشتن نظر یا پیشنهادی از جانب شما خوشحال می شویم که آن را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۱۳۵ دیدگاه

  1. پارسا عبدی گفت:
    56

    به عمل کار برآید به سخندانی نیست!

    🙂

    ما که رفتیم نگران…………!!

    :)))))

    • Amir گفت:
      5

      ک*ن لق 🤗
      دیگران البته ب نظر من این زیاد بدرد نمیخوره من اصن تو ویدیو کال باش رفیق شدم🙂

  2. Semko گفت:
    -32

    بسیار عالی سپاس گزارم خیلی استفاده کردم

  3. وحید گفت:
    260

    عامو سین میکنه جواب نمیدع بعد میگی سر در مورد علایق بپرس

  4. سامان گفت:
    -34

    خوب است

  5. بینام گفت:
    245

    اینا که همش خیلی توصیه های خوب و مفیدیه ولی به درد فرهنگ ضعیف ایرانی نمیخوره. اینجا تا پیام بدی یه سلام و احوالپرسی مودبانه، فورا بدشون میاد دخترا.

    واسه جذاب بودن در شبکه های ایرانی، باید چند تا عکس تو باشگاه بذاری، چند تا عکس تو ترکیه، چند تا عکس با ماشین مدل بالا، خلاصه عینک باکلاس داشته باشی و تیشرت خوب و همش این چیزای ظاهری. اینارو نداشته باشی اصلا فالو هم نمیکنن.

  6. نادر گفت:
    23

    داداش اینجا جواب نمیدع

  7. 042hatam گفت:
    48

    به بنده خدای گفتم باهام رل میزنی تا الان سه روزه جواب نداده?

  8. M گفت:
    15

    ما که مخشو زدیم نمیدونیم چی بگیم بهش *_*
    همشم سین میکنه!

  9. امیرعلی گفت:
    16

    داداش من بهش گفتم همه ی اینکارا رو کرده اخر سرگفتم میای بریم کافی شاپ گفت نمیام?

  10. سیب گفت:
    3

    چون خیلی هولی

  11. Rolex گفت:
    21

    اوووف
    وای که این آدما من رو کشتن ک سین میکنن ولی جواب نمیدن!!!

  12. مجتبی گفت:
    -3

    ب من میگه در مورد خودم سوالی ازم نپرس

  13. Amir گفت:
    21

    من به ده نفر پیام دادم همشون سین میکنن جواب نمیدن

  14. ارین گفت:
    28

    رفتم بهش میگم سلام میگه اگه غریبعه ای بلاکت کنم بعد میگم رل میزنی میگه به تو چیه بعدم بلاک تو ایران اینایی که الان تو سایت نوشته رو بگی صد تا فوشم میخوری

  15. ارین گفت:
    49

    این سایت باید برا اول سلام کردن دخترا ایران بگه والا من تو مر حله سلام موندم شما رو نمیدونم ???

    • علیرضا گفت:
      0

      من که واقاً عاشقم😍

      • Moin گفت:
        4

        ریدم به دختر خدا وکیلی الان تو ترکیم ۱۰ ساله اونجام ۲۰ سالمه تمام دختر التماس میکنن
        دختر ایرانی برا من جانشونم میدن
        سمت دختر نرین کونش بسوزه

    • بینام گفت:
      0

      دقیقا داداش.باید طبق گفته شما فقط عکس تو باشگاهو ماشینو ترکیه با یه لباس مارکدار چنتا عکسو فیلم بزاری و اونوقت دخترا خودشون میان پی ویت ،دیگه به شخصیت طرف یا نییت طرف کاری ندارن ،مهم فقط پول طرفه

  16. همهممه گفت:
    18

    الکی کلا فقط سین میکنن تازه باید پول داشته باشی تا با ادم رفیق شن

    • داداش کاملا با حرفت موافقم گفت:
      7

      پول تیپ خوب کار خوب یک عدد پارس چند قطعه عکس

      خوب تو فضایی مجازی

      • الیاس گفت:
        -3

        طرز فکرت اشتباه داش
        دخترا کسیو میخوان که صداقت داشته باشن
        پول مثل چرک کف دست میاد و میره

  17. ahmad😈 گفت:
    42

    ما کلا بدبختیم داداش
    سمت گُل میریم خار میشه

  18. محمد گفت:
    3

    عالی

  19. محمد حسین گفت:
    21

    منو گزارش کردن خود پیام رسان بلاکم کرد
    اونوقت میگن دختر ها احساساتین

  20. Tt گفت:
    24

    خودم دخترم😐💔ولی هم مخ دخترارو میزنم هم پسرا🙌🏿

  21. a گفت:
    33

    بلاکم کرد خیلی هم با ادب و همهرچیزو مراعات کردم بنظرن دنبال دختر نرید مخصوصا چت اشتباه ترین کار حالتون خراب می کنن بی دلیل ما پسرا واس هم میمونیم ولشون✌🏻✌🏻✌🏻

  22. Ai گفت:
    18

    بعد چن هفته مراعات همه چیزشمارشم داده بود یهو بی دلیل زد بلا ک کرد بنظرم دنبال این کار نرید مخصوصا تو چت ما پسرا واس هم میمونیم دختر حماعت وفا ندارع ✌🏻✌🏻

  23. پارسا گفت:
    4

    سلام من یک پسر ۲۰هستم چند وقتی میشه که با دختری رو تو فضای مجازی آشنا شدم که یک سال از من بزرگتره و از یکی از کشور های همسایه هست زبونشون رو هم بلدم اون کلیپ و آهنگ رمانتیک برام می‌فرسته وقتی من کلیپ طنز می‌فرستم می‌خنده وقتی من هم کلیپ رمانتیک می‌فرستم اون ایموجی قلب می‌فرسته وقتی پیام می‌فرستم اگه آنلاین باشه همون لحظه جوابمو میده عکسای خودش رو هم برام فرستاده تماس تصویری هم گرفته میگه من تو رو به عنوان داداشم دوست دارم نه دوست پسر میگه اصلا دوست پسر نمی‌خوام داداش میخوام میتونین بهم بگین چرا اینجوری میگه

    • كامي گفت:
      3

      بخاطر اینکه پسرخوبیnice guy

    • ali گفت:
      0

      حاجی اگه یه دختر درمورد همه چی باهات بحرفه کمی سخته ولی تو فرندزون شدی یه هفته در دسترس نباش بعد که حرف زدین درد و دل هاش رو گوش نده و کمی اشکالاتت رو کم کن و بعد درخواست بده

    • حمید گفت:
      2

      اگه گفت میخوام داداشت باشم بگو گوه میخوری اگه برینی بهش میمیره برات اگه بمیری براش میرینه برات😅

  24. سلطان گفت:
    26

    من با یه دختر رل زدم بعد گفت عکستو بفرست منم عکسموفرستادم گفت میرم بعد نهار میام الان نزدیک یک ماه خبری ازش نیست توف به شانس دختر جماعت وفا نداره

  25. ممد گفت:
    10

    برای اونی که نه عکس پروفایل داره و نه بیو چه پیام در اول باید بدیم😐😐

  26. عمو مهتی گفت:
    25

    آقا من اینارو خوندم تا ۵۰ سالگی زنم نمیگیرم 😂😂😂😂😂😂😂

  27. بدبخت سینگل گفت:
    22

    حتما بخونید

    برای سلام کردن به دختر باید هفت خان رستمو رد
    کنیم بعد شما میاین اینجا میگین سر بحثه علاقه هاشو باز کنین یکی سین میکنه جواب نمیده یکی تا میگی سلام بلاکت می کنه یکی باهات رل میزنه بعد میگه عکس بفرس یک عکس طبیعی بدون فیلتر می فرستی میگه میرم برم کار دارم میره که بیام خلاصه از نظر من فضای مجازی جایی خوبی واسه آشنایی نیس اگه میخواید با کسی دوست شید برید تو پارکا انقد دختر ریخته شاید یکی بگه من زشتم من خیلی لاغرم من خیلی چاقم بخدا یک تکونی بخدتون بدین خوب میشین کمتر اگرم از ۲۰ سالم کمترین دنبال اینکارا نرین نمیگم بچه این ولی هنو خامین الانم میام پایین 😂😂 ….

  28. محمد اسدی گفت:
    2

    سلام
    من از یه دختری خوشم ، اومده شمارش رو از یه جایی گیر آوردم ولی خودش نمیدونه
    پیجش تو اینستا خصوصیه ، متاسفانه هنوز request منو قبول نکرده در نتیجه نمیتونم بهش پیام بدم
    الان دو روزه تو واتساپ بهش پیام دادم ولی هنوز سین نکرده
    به نظرتون چکار کنم؟

  29. نیما گفت:
    43

    دوستان این مشکلاتی که بهش اشاره کردین، برمیگرده به شرایط ومحیطی که دخترا در این بیست سی سال گذشته درش بدنیا اومدن و بزرگ شدن.
    متاسفانه بنابه دلایلی که همتون خوب میدونید هم پسر ها و علی الخصوص دخترها اصلا از نحوه ارتباط درست اطلاعی ندارن، چون به محض اینکه سنشون به جایی برسه که پسر ها خواهانشون بشن ، به خاطر نداشتن آگاهی از یک ارتباط درست با جنس مخالف، عکس العمل اشتباه نشون میدن، آخه تو جامعه الان دختر ها به این باور غلط رسیدن که پسر ها باید پول داشته باشن ، و تامینشون کنن در صورتیکه در جوامع غربی دختر ها خیلی خوش تیپ تر و خوش اندام تر و مهربان تر ا ز دخترای جامعه ما هستن ولی سر سوزنی غرور ندارن و از دختر بودن خودشون بواسطه نقطه ضعف پسرها سواستفاده نمیکنن ، من نمیتونم واضح حیلی چیز ها رو بگم خودتون حتما حدس زدین که مشکل اصلی از کجاست

  30. Drog گفت:
    -11

    مشکل من اینه سرصحبتو وا میکنم عکس وویس و شماره هم میگیرم قرار هم میذاریم ولی تو قرار اول نمیان خونه میترسن که با دوستام بخایم کاری کنیم کسی به این مرحله رسیده که راه حل خوبی پیدا کرده باشه؟

  31. #tanha گفت:
    23

    آخه چرا من هر وقت یکی رو پیدا میکنم
    هنوز سلام نداده
    بلاکم 😶😑🥺🤡

  32. $ابلیس$ گفت:
    11

    صل…بد نبودن ولی عزیزم اول یادمون بده چطور کاری کنیم بلاک نکنن م ت سلام کردنش گیر کردم ..حالا چطور مخ زنی کنم اک..فعلا 💔

  33. یونس گفت:
    0

    خیلی عالی

  34. امیر هکر سایبری گفت:
    -5

    دوستا برین مخ بزنین 😂😂😂 اول برین پی ویش و بگین سلام و بعد بگید عاشقتم عشقم دیگه بلاک نمی کنه 🤣

    من ۴ تا دوست دختر صمیمی دارم

    امیر هکر سایبری هستم

    موفق باشید مخ زنان حرفه ای 🤞

  35. -1

    بسیار عالی زیبا بود. ممنون

  36. پرنیان گفت:
    4

    آخه شما پسرا بیکارین میان این چیزا رو میخونین

  37. Nila گفت:
    9

    نظر پسرارو خوندم ولی با ۹۰% مخالفم اینکه اکثر دخترا بلاک میکنن یا هر چی ۱ بخاطر خونوادس چون اینجا اروپا نیس ک موافقت کنن ٢ بخاطر هول بازی در اوردنه (اکثرا میان اولین کار رلم میشی؟ نفس بکشین حالا) ٣ بخاطر محدودیت‌های جامعه ک هنو دختر پسر ب هم سلام نداده خراب معرفی میکننشون حالا رل بزنن واویلا ۴ دید اشتباهی ک بخاطر کار بعضیا نسبت ب دختر پسرا هس (مثلا میگن دخترا پول پرستن ولی مردا ب فکر روابط… هستن)… خب قبول کنیم تو چنین جامعه‌ای ۱% روابط میتونه درست حسابی باشه به هر حال مختونو با اینجور چیزا خراب هم نکنید هر چیزی ی تایمی داره برسه میشه (چقدم فیلسوفانه حرف زدم😐😂)

  38. محمد گفت:
    -48

    دوستی گناهه در قران خدا گفته لطفا رعایت کنید

  39. M گفت:
    0

    من خودم دخترم، کسی با من اینجوری چت کنه درجا بلاکه، مطالبتان اصلا مفید نبود، البته برای مراحل بعدی بد نیست

  40. امیر گفت:
    3

    من رل میخوام

  41. سلطان قلب ها ! گفت:
    -1

    با به دخترع آسنا شدم خلصه یه ماهه چت کردیم یه روز صبح بلن شدم دیدم دارع پیام میاد برام چک کردم کف خدافس عشقم …. من رفتم خوش کشی کنم
    ال من چه گوجه ای دقیقا بخورم 😂

  42. عقاب گفت:
    12

    چرا دختر فکر میکن چون ما پسریم عرزشی نداریم

    • هلیا گفت:
      -1

      ببین ما فکر نمی‌کنیم بی ارزشی. ولی وقتی که حد خودتونو نمیدونین مخصوصا مجازی واسه چی باید با یکی دوست شیم که نمیشناسیمش؟ بعدشم اگه یکی نخواد از این روابط داشته باشه چیکار کنه؟ بلاک دیگه!

  43. Ali گفت:
    20

    مشکل اینجاست ما مخ زدن بلد نیستیم😂
    نمی‌دونم چطور باید شروع کنم
    از دختره میپرسم میگم میشه ب عنوان دوست یا هرچیزی دیگ باهم چت کنیم میگ هدفت ازین کار چیه اخه ب تو چه پدسگ

    • ^ ^ گفت:
      0

      هوم! ببین داداش این داستان مخ زدن خیلی پشم*ه و باید جسم و روحت رو تو این کار ب دود هوا بدی خب واسِ این که این مشکل م پیش نیاد باید دیگ از زندگیت سیر شده باشی و مادر گوشی ر ناراحت کنی میدونی منظورم اینِ که باید کلا خیلی واس چت کردن تو مجازی وقت بزاری ..! 🙂🗿

  44. داریوش گفت:
    1

    با سلام و عرض عدب
    تمامی مطالب و گفته ها تا حدودی درسته
    و جدا از اون شما باید یه پیج درست حساب داشته باشید بعد برید Pv دخترا
    درغیر این صورت دختر با دیدن پیج فک میکنه که فیک هستید یا قصد مزاحمت دارید
    پس لطفا اول پیج درست حسابی جور کنید که پستاتون با هم ربط داشته باشه بیو گراف ساده و جزاب و یه پروفایل از خودتون
    مورد بعدی اینه که هر دختری رو واسه سوژه نباید انتخاب کرد
    بهترین گزینه پ دادن به pv ریپلایه استوریه
    یا هم میتونید به بهونه فرستادن پستش برید pv و بعد درباره پست حرف بزنید

  45. داریوش گفت:
    1

    با سلام و عرض عدب
    تمامی مطالب و گفته ها تا حدودی درسته
    و جدا از اون شما باید یه پیج درست حساب داشته باشید بعد برید Pv دخترا
    درغیر این صورت دختر با دیدن پیج فک میکنه که فیک هستید یا قصد مزاحمت دارید
    پس لطفا اول پیج درست حسابی جور کنید که پستاتون با هم ربط داشته باشه بیو گراف ساده و جزاب و یه پروفایل از خودتون
    مورد بعدی اینه که هر دختری رو واسه سوژه نباید انتخاب کرد
    بهترین گزینه پ دادن به pv ریپلایه استوریه
    یا هم میتونید به بهونه فرستادن پستش برید pv و بعد درباره پست حرف بزنید
    😂😐دوره مرد الفارو از اپارات دانلود کنید ۹ ساعته و کاملا رایگانه
    بعد اون دیگه اثلا سمت دخترا نمیرید بلکه دخترا خودشون میان سمتتون😂😁

  46. عاشق گفت:
    -2

    سلام
    من عاشق دختر فامیل دور شدم اما خیلی باهاسون صمیمی هستیم و بیشتر هز عموم میبینمشون تقریبا هفته ای ۳ بار عاشق دخترشون شدم اسمش آریانا خیلی میخوامش
    امشب میخوایم بریم خونشون هردو ۱۷ ساله ایم
    از لحاظ مالی خیلی وضعمون خوبه همینطور اونا
    قبلا که ۱۶ ساله بودم با هم حرف میزدیم اما الا محل نمیزاره
    میخوام باهاش سر صحبت رو باز کنم و پیشنهاد بدم نمیدونم چه طوری کمکم کنید واقعا بدون اون میمیرم راستی شمارش هم دارم بهش پیام هم دادم مطمعنم شمارم هم سیو کرده چون استوریاش برام میان بهش پیام دادم ولی جواب نداد شمارم رو سیو کرد و بلاکم هم نکرد به نظرم به همین دلیل جای امید و تلاش داره
    Help کمکم کنید

  47. مهدی گفت:
    0

    سلام بهش گفتم میخوام چند تا ازت سوال بپرسم
    بعد حوصله نداشتم گفتم بعدا میپرسم
    چند ساعت بهم پیام میده چی میخواستی بپرسی
    نمیدوم الان میتونم سوال ازش بپرسم یا نه شما بگین

  48. Mahdi گفت:
    -3

    من با همین روش مخشو زدم 🤣🤣

  49. Ali گفت:
    1

    بچه ها فقط سن بالا تو چت اوکی کنید و خلاص دختر فقط حضوری تاکید می کنم

  50. حاج آقا گفت:
    -3

    چه کاریه برید سر اصل مطلب (دوستت دارم رل بزنیم؟) همین یا ویس بدید اینو بهش بگید اگه صداتون ملایمه

  51. کیا گفت:
    3

    پیام میدم میگم سلام خوبی میگه به تو چه میگم اصل میدی و رل میزنی میگه نه اصل میدم نه رل میزنم ،،بعد از این سوزم میاد که باز میگه بای و بلاک می‌کنه 😂

    • 😑 گفت:
      4

      خو داش مشکل از خودته دخترا که مثل پسرا نیستن بگن سلام رل میزنی بگن باشه😑 سعی کن یه سناریو بچینی که مثلا اتفاقی برخورد کنید.من سر همین الان یه رابطه خوب دارم با دوست دخترم

  52. ^ ^ گفت:
    0

    هه! زیاد بچه بودم واسِ این اوب بازی ببین بیخیال این داستان “بیب مجازی” شو عام زندگیت اینجور راحت ب**س
    -به خدت رحم کن و به اون پدر و مادر بی خبرت داداش 🙂💔😂

  53. علی گفت:
    4

    ولش ریدم توش این همه کار کنیم میریم میخابیم😂

  54. Milad گفت:
    0

    آقا کاشکی بجایه این همه متن های آموزشی می نوشتید
    دخترا یکم شل کنید 🤣🤠

  55. امیر گفت:
    0

    من این سایتو قبول ندارم فقط اولین موردش درسته.برای زدن مخ دیگران باید سعی کنیم وابستگی ایجاد کنیم حالا پسرا نه خیلی ولی دخترا با وابستگی زود درست میشن برای شروع راس میگه علایق مهمه ولی سعی کنید تا هفته اول در مورد اینکه روش کراشید چیزی نگید و به شکل دوست معمولی برید جلو

  56. هرچی دلت میخود گفت:
    1

    باید مراقب رفتار بود. من راحت میتونم ارتباط برقرار بکنم و توجه رو جلب کنم

  57. صادق گفت:
    2

    چجوری یاید با دختر صحبت کنم که بلاک نکنه

  58. امیر گفت:
    1

    سلام من که بهش گفتم اخرش دوست دارم گفت ما فقط دوستیم کاری نکن بلاکت کنم خیلی قشنگ بهش گفتم دوست دارم ولی نشد

  59. پسر بد گفت:
    0

    بابا من چت میکنم، و میدونم طرف هم منو میخواد ولی خیلی تلگرافی جواب میده. اصلا این مکالمه بسط پیدا نمیکنه. یه بار بهش گفتم انقدر کوتاه چت میکنی میترسی جوهر گوشیت تموم شه؟؟؟ خندید 🙂

تبلیغات متنی