آموزش تصویری بافت شال گردن اسپرت مردانه با دو میل

۰
آموزش تصویری بافت شال گردن اسپرت مردانه با دو میل
نمره 4.1 از 7 رای

فصل های سرد سال بار دیگر از راه رسیده اند. بار دیگر باید شال و کلاه خود را تجهیز کنیم! خریدن شال گردن و کلاه برای محافظت در برابر سرما همواره یک گزینه ساده محسوب می شود. اما اگر روش ساده بافت شال گردن را بلد باشیم، می توانیم هر طور که دلمان می خواهد بپوشیم و خود را گرم کنیم. با ما همراه باشید تا آموزش بافت شال گردن مردانه  را به شما ارائه کنیم.

طرز بافت شال گردن مردانه جدید با دو میل در خانه

How to Knit a Men Scarf at Home

بافت شال گردن صرف نظر از مسائل مادی و سلیقه ای، جذابیت های دیگری هم دارد. می توان ساعت ها با کلاف کاموا سرگرم بود و نتیجه مطلوبی دریافت کرد! بافت شال گردن با دو میل چندان سخت نیست اما مدل های جدیدتر و به روز تری هم هستند. البته بافت شال گردن اسپرت مردانه هم چندان سخت نیست و اصول کلی کار شباهت بالایی به هم دارند. امروز می خواهیم بافت شال گردن مدل Big Herringbone Cowl که مناسب خانم ها و آقایان است را به شما توضیح دهیم. این مطلب آی آر میکس را از دست ندهید.

شال گردن

بافت شال گردن مدل Big Herringbone Cowl

امروز در خیابان های شهر نیویورک آمریکا، شال گردن های زیادی را مشاهده می کنید! مردم یاد گرفته اند که در فصول سرد سال چگونه باید خود را شیک و البته گرم نگه دارند. امروزه شال گردن های حجیم و بزرگ خود را تبدیل به سلیقه اصلی مردم کرده اند. Big Herringbone Cow مدل جذابی محسوب می شود. این شال گردن ها معمولا دو دور به اطراف گردن شما پیچیده می شوند. انواع مختلفی از این نوع شال گردن وجود دارند و تمام آموزش به این مطلب محدود نمی شود. می توان با روش های دیگری هم، شال گردن مشابه با این نوع مدرن را بافت.

بافت شال گردن مدل Big Herringbone Cowl

پیش از شروع آموزش باید گفت که نحوه کلی کار، با آموزش بافت شال گردن ساده مردانه تفاوت چندان زیادی ندارد. باید ابعاد و مواد لازم برای بافت شال گردن را جمع آوری کرد. وقتی که همه چیز را جمع آوری کردید، با صبر و حوصله اقدام به خواندن این آموزش کنید. اگر تا به حال با میل بافتنی کار نکرده اید و تجربه ای هم در خیاطی و موارد مرتبط با آن ندارید، نگران نباشید! کمی علاقه و ذوق برای شروع کافی خواهد بود.

مواد لازم برای بافت شال گردن

کلاف کاموا (در رنگ و جنس دلخواه. محدودیت خاصی برای انتخاب شما وجود ندارد)

دو عدد میل بافتنی

یک نشانه گذار دانه

قیچی

سوزن

مواد لازم برای بافت شال گردن

نکته: اندازه نهایی ۳۵ سانتی متر عرض، ۱۵۰ سانتی متر طول خواهد بود. عرض و طول شال گردن مردانه را می توان تغییر داد. البته باز هم باید گفت که محدودیتی در تمامی اندازه ها و موارد دیگر وجود ندارد. همه چیز به سلیقه شما باز می گردد. ضمن اینکه ابزار دیگری هم هستند که به بافتنی کمک می کنند. مثلا منگوله ساز، رج شمار، نگه دارنده، میل کمکی و میل های گرد. می توان از این گزینه ها هم استفاده کرد اما به طور کلی نیازی به آن ها وجود ندارد و کاملا ضروری نیستند.

آموزش بافت شال گردن ساده و اسپرت مردانه با دو میل

برای شروع بافت شال گردن مردانه اسپرت باید گفت که این مدل شال گردن از عرض باید بافته شود. برای شروع بافت شال گردن ابتدا ۲۲۰ دانه سر بیاندازید و سپس این الگو را دنبال کنید. برای رج اول تا سوم، همه دانه ها را به زیر ببافید. در رج چهارم ۳ دانه به زیر، سپس ۲ دانه رو، ۲ دانه زیر را تا ۵ دانه به پایان ادامه دهید. در نهایت با ۲ دانه رو، ۳ دانه زیر، رج چهارم را به اتمام برسانید.

آموزش بافت شال گردن

رج پنجم، ششم و هفتم شبیه به هم هستند. در تمام این رج ها را باید ۲ دانه زیر، ۲ دانه رو تا ۵ دانه به پایان ادامه داد و سپس ۵ دانه در زیر به پایان رساند. در رج هفتم برای پایان باید ۲ دانه رو و ۳ دانه زیر انجام داد. از رج هفت به بعد هم باید تا حدی دنبال کنید که به ۳۵ سانتی متر مورد نظر (یا هر عددی که برای عرض شال گردن می خواهید) برسید. در نهایت باید همه دانه ها را کور کنید.

شال گردن

در صورتی که تمایل داشتید می توانید نوع دیگری از این شال گردن را هم ببافید. Mini Herringbone Scarf نوع کوچک شده این شال گردن می باشد که اندازه کوچکتری دارد. اندازه شال گردن مینی این نوع حدود ۲۰ سانتی متر از عرض و ۱۷۰ سانتی متر برای طول خواهد داشت.

Mini Herringbone Scarf

بافت این شال گردن مردانه جدید با دو میل به کمی دقت نیاز دارد. قطعا می توان انواع دیگری را هم ایجاد کرد و این آموزش به اینجا محدود نمی شود. با استفاده از چند رنگ می توان طرح های بیشتری برای شال گردن ایجاد کرد. پیشنهاد می شود در پایان این مطلب، نگاهی هم به راهنمای کامل انتخاب کت و شلوار مردانه برای افراد سبزه و آموزش تصویری چند روش ساخت دستبند چرمی بیاندازید.

آموزش ویدیویی نحوه بافت شال گردن مردانه اسپرت با دو میل

در این آموزش به صورت ویدیویی به شما نحوه بافت شال گردن ساده و اسپرت مردانه را آموزش میدهیم.

 

نظرات و پیشنهادات شما ؟

امروز در آی آر میکس درباره بافت شال گردن مردانه اسپرت با دو میل صحبت کردیم و یک روش ساده را به شما نشان دادیم. اگر در زمینه این هنر ارزشمند نظر یا پیشنهادی دارید، آن را از بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی