آموزش چسباندن مژه مصنوعی

آموزش تصویری و مرحله به مرحله روش چسباندن مژه مصنوعی در خانه

۰
آموزش تصویری و مرحله به مرحله روش چسباندن مژه مصنوعی در خانه
امتیاز دهی به نوشته

خریداری و گذاشتن مژه مصنوعی می تواند یک فرآیند بسیار گیج کننده باشد. بسیاری از زنان هرگز مژه مصنوعی را خریداری نمی کنند و نصب مژه مصنوعی در خانه را عملا غیر ممکن می دانند. خوشبختانه کاشت مژه مصنوعی در خانه نه تنها کار غیر ممکنی نیست بلکه بسیار راحت است. در این مطلب نه تنها نحوه انتخاب بهترین مژه مصنوعی متناسب با فرم چشم را بیان می کنیم بلکه به شما آموزش تصویری و مرحله به مرحله روش چسباندن مژه مصنوعی در خانه را ارائه میدهیم.

آموزش گام به گام نحوه گذاشتن مژه مصنوعی برای خود در خانه

How to apply false eyelashes at Home

دو نوع اصلی مژه مصنوعی وجود دارد. مژه های نواری و مژه های تکه ای. مژه های نواری بهترین نوع مژه ها برای استفاده روزانه هستند. برای مژه های تکه ای دقت بیشتری لازم است بنابرای بهتر است برای چسباندن آنها از افراد خبره کمک گرفته شود. اغلب زنان برای داشتن ظاهر طبیعی یک خط باریک از مژه های نواری را ترجیح می دهند. بنابراین این نوع مژه ها اغلب با محبوبیت بیشتری همراه هستند. بیشتر زنانی که با چسباندن مژه مصنوعی نواری راحت ترند زنانی با بیمارهای ریزش منطقه ای مژه یا سرطان و یا حتی در موقعیت های خوبی هم چون مراسم ازدواج قرار دارند. برای همین ما میخواهیم به شما نحوه گذاشتن مژه مصنوعی برای خود در خانه را آموزش دهیم.

حجم مژه مصنوعی

حجم مژه به ضخامت مژه های مصنوعی اشاره دارد. برای داشتن یک ظاهر طبیعی استفاده از مژه های با حجم متوسط و یا کم بیشتر توصیه می شود. باید توجه کنید این مژه ها باعث کوچک تر دیده شدن چشم ها می شود. پس در صورتی از این مژه ها استفاده کنید که چشمان درشتی دارید.

طول مژه مصنوعی

باید در چسباندن مژه مصنوعی در خانه به حجم آن توجه کنید زیرا مژه های طبیعی طولی در حدود ۸ تا ۱۴ میلی متر دارند. بنابراین داشتن طول مژه های بیشتر از میزان نمای طبیعی، به زیبایی طبیعی صورت خدشه وارد می کنند. انواع طول مژه های مصنوعی عبارتند از:

  1. مژه های مصنوعی کوتاه:   چسباندن مژه های مصنوعی با این میزان طول برای مردان و زنانی که تمایل به دیده نشدن مژه های خود دارند، بهتر است.
  2. مژه های مصنوعی طبیعی: این مژه ها برای زنانی که می خواهند چشمانی با ظاهر طبیعی اما با جلوه بیشتر داشته باشند مناسب تر است. این مژه ها در هر زمانی گزینه مناسبی برای استفاده می باشند.
  3. مژه های مصنوعی متوسط: این مژه ها انتخاب عالی برای زنانی است عاشق استفاده از ریمل های مژه هستند.
  4. مژه های مصنوعی بلند: این مژه ها انتخاب خوبی برای زنانی است که واقعا می خواهند چشمان خود را با مژه های مصنوعی کشیده تر جلوه دهند. هم چنین برای زنانی که به دنبال یک ظاهر فریبنده در مناسبتی خاص هستند گزینه ایده آلی می باشد.
  5. مژه های مصنوعی درهم: استفاده از این مژه های مصنوعی کمتر توصیه می شود چون طولی بیشتر از ۱۴ میلی متر دارند. احتمال کوچک تر دیده شدن چشم با این مژه های مصنوعی بیشتر است.

شکل چشم

چند مدل اصلی برای چشم وجود دارد. همانطور که نمای بدن بروی مدل آن تاثیر گذار است، مدل مژه ها نیز از شکل چشم ها تاثیر می پذیرند. بنابراین برای انتخاب مژه مصنوعی مناسب بهتر است مدل چشم تان را پیدا کنید.

همچنین برای انتخاب نوع و مدل آرایش متناسب با جنس و نوع پوستتان مطلب آموزش روش های آرایش پوست گندمی، صورت کشیده و.. را مطالعه کنید.

مدل چشم بادامی: در این مدل چشم ها فضای بین باز شدن مژه ها و طول آنها متناسب بوده و ظاهر فریبنده ای را ایجاد می کنند. تقریبا هر نوع مژه مصنوعی برای این مدل چشم به خوبی دیده می شود. می توانید براساس رنگ پوست و نمای صورت می توانید بهترین نوع را انتخاب کنید.

نحوه چسباندن مژه مصنوعی

مدل چشم گرد: پهنا و بزرگی چشما گرد تقریبا برابر است. ظاهر چشمان گرد دوست داشتنی به نظر می رسند. مژه مصنوعی های حجیم و ضخیم چشمان را کوچکتر را نشان می دهند. بهتر است از مژه های مصنوعی نازک تر و با حجم متوسط استفاده کنید.

نحوه چسباندن مژه مصنوعی

مدل چشم فرو رفته: این مدل از چشما معمولا با یک لایه از پوست افتاده بر روی چشم و همپوشان با خط مژه تشخیص داده می شوند. مژه هایی که مرکز آنها از دانه های با طول بیشتر تشکیل شده می توانند به جلب توجه کردن چشمان شما بیشتر کمک کنند.

چسباندن مژه مصنوعی

مدل چشم تک پلکی: ویژگی این مدل چشمان زیبا این است که به طور همیشگی خط مژه بالایی پوشیده شده و هیچ وقت دیده نمی شود. این مدل چشما در مردان و زنان آسیایی بیشتر دیده می شود. این مدل چشمان می توانند از هر نوع مژه ایی استفاده کنند که این کار تنها با تست کردن مژه های مصنوعی و تطابق آنها با مدل صورت امکانپذیر است.

چسباندن مژه مصنوعی

پیشنهاد میکنیم به علاقه مندان به کارهای آرایشگری مطلب آموزش تصویری ۲ عدد از بهترین روش های اکستنشن مو در خانه در خانه را مطلعه کنید.

چگونه مژه مصنوعی را بچسبانیم؟

فکر گذاشتن مژه مصنوعی برای اغلب زنان پیشنهاد فریبنده ای است. خبر خوب این که این کار به نظر دشوار است و تنها چسباندن نیاز به دقت و زمان بیشتری دارد. شما برای این کار نیاز به چسب های مخصوص کاشت مژه مصنوعی دارید. استفاده از این چسب ها نسبت به سایر چسب ها مطمئن تر است. این چسب ها دارای ساختار و اپلیکارتورهای مناسب برای چسباندن مژه مصنوعی می باشد. هم چنین از دوام بالایی برخودار بوده و به چشم آسیبی نمی رساند.

مرحله اول: اندازه گیری طول مژه مصنوعی

در ابتدا آموزش نصب مژه مصنوعی باید مژه های مصنوعی را از بسته خود خارج کنید. آنها را بر روی مژه های خودتان قرار داده و اندازه و طول آن را براساس نوع مژه های خودتان تطبیق دهید. در صورتی که اندازه آنها بیشتر از چشمان شماست می توانید با استفاده از یک قیچی آنها را کوتاه کنید.

چسباندن مژه مصنوعی

 مرحله دوم: آغشته کردن مژه مصنوعی به چسب

در این مرحله از کاشت مژه مصنوعی در خانه باید یک لایه نازک از چسب مخصوص مژه مصنوعی را به صورت نواری در حاشیه مژه مصنوعی نواری بکشید. چند لحظه صبر کنید تا چسب خودش را بگیرد. با این کار احتمال پخش شدن آن کمتر خواهد شد.

چسباندن مژه مصنوعی

مرحله سوم:  چسباندن مژه مصنوعی

مژه مصنوعی را به صورت نزدیک به خط مژه طبیعی خود قرار دهید. آن را به آرامی در جای خود قرار داده و فشار دهید. احتمالا برای این که خط چسب دیده نشود شما تمایل به استفاده از خط چشم برای پوشاندن آن را خواهید داشت اما ما به شما توصیه می کنیم بهتر است این کار را نکنید. می توانید از دستگاه فر کننده مژه و ریمل برای یکسان و مرتب شدن مژه های مصنوعی استفاده کنید.

چسباندن مژه مصنوعی

مرحله چهارم: جدا کردن مژه مصنوعی

برای برداشتن مژه مصنوعی کافی است که یه گوشه آن را از لبه انتهایی چشم خود بگیرید و به آرامی آن را بکشید. از پاک کنننده های چسب مژه مصنوعی هم می توانید برای پاک کردن و حذف زائده های باقی مانده از چسب بر روی چشم خود استفاده کنید.

چسباندن مژه مصنوعی

فیلم آموزشی نصب مژه مصنوعی در منزل

برای درک بهتر شما از این آموزش ویدیویی از آموش مرحله به مرحله چسباندن مژه مصنوعی در خانه تهیه کردیم.

 

چطور نمای مژه های مصنوعی را طبیعی تر جلوه دهید؟

بعد از نصب مژه های مصنوعی می توانید برای مخفی کردن خط مژه مصنوعی با مژه های طبیعی تان آنها را با خط چشم بپوشانید. البته ناگفته نماند اغلب افراد در ابتدا ترجیح می دهند از خط چشم استفاده کنند و بعد از آن مژه مصنوعی را بچسبانند. دقت کنید که از ریمل برای مرتب کردن مژه های مصنوعی استفاده کنید. پهنای مژه های پایین را هم کمی با ریمل به اندازه مژه های بالا درآورید تا ظاهر طبیعی داشته باشند. این مرتب کردن را در گوشه چشم ها بیشتر رعایت کنید.

نحوه چسباندن مژه مصنوعی

چگونه مژه مصنوعی را جدا کنیم؟

گاهی اوقات بعد از چسباندن مژه های مصنوعی، این مژه ها با مژه های طبیعی در هم ادغام شده و به هم می چسبند. شما می توانید با استفاده از یک شانه یا موچین کوچک این توده های چسب و مژه را از هم جدا کنید.

در انتها برای آن دسته از خانم هایی که میخواهند از دست موهای زائد صورتشان راحت شوند مطلب بهترین آموزش تصویری بند انداختن صورت بدون درد در خانه را پیشنهاد میکنیم.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این پست ما با نحوه انتخاب مژه مصنوعی و روش چسباندن مژه مصنوعی در خانه با شما همراه بودیم. اگر شما تجربه یا نظری در این رابطه دارید آنرا با ما در بخش نظرات و پیشنهادات این مطلب در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی