آموزش طرز حرف زدن با دوست دختر در ابتدای دوستی

۲
آموزش طرز حرف زدن با دوست دختر در ابتدای دوستی
نمره 4.2 از 25 رای

رابط شما ممکن است شروع خوبی داشته باشند اما با گذشت زمان برای ادامه داشتن روابطتان نیاز به کار کردن بر روی آنها دارند. یکی از بهترین چیزهایی که می توانید برای بهبود رابطه خود با دوست دخترتان داشته باشید کار کردن بر روی مهارت های ارتباط با دختر است. در این پست ما شما را با آموزش طرز حرف زدن با دوست دختر در ابتدای دوستی آشنا می کنیم.

چگونه با دوست دخترمان صحبت کنیم؟ آموزش طرز صحبت با دوست دختر

How to communicate with girlfriend

یادگیری نحوه ارتباط و طرز حرف زدن با دوست دختر به شما دید عاقلانه تری نسبت به یکدیگر داده و به شما در یک شناخت بهتر کمک می کند. نحوه صحبت با دختر مهم ترین چیزی است که شما باید به آن توجه داشته باشید و مهم نیست که رابطه شما در چه مرحله ای قرار داشته باشد. اما حال این سوال پیش می آید که چگونه با دوست دخترمان صحبت کنیم؟ ما در این مطلب قصد داریم تا آموزش طرز صحبت با دوست دختر را ارائه دهیم در ادامه با ما همراه باشید.

در حرف زدن با دوس دخترتان شنونده خوبی باشید

حرف زدن با دوست دختر

در صحبت با دوست دخترتان سوال بپرسید

پرسش سوال یکی از نکات در طرز حرف زدن با دوست دختر است. شما باید هر روز سوالاتی را در مورد چگونگی کار، چگونگی احساس طرفین نسب به همدیگر بپرسید. هم چنین برای روشن شدن زوایای پنهان و شناخت بیشتر پرسش این گونه سوالات به شما کمک خواهند نمود. این سوالات بر عمیق تر شدن رابطه شما کمک می کنند. به سبک پیشگویی شروع به پرسش کنید. به عنوان با سوالات عمومی و بزرگتر شروع کرده و رفته رفته به سوالات ریزتر بپردازید. مثلا از چگونه بودن روز او و اتفاق ناخوشایند در محل کار یا یک اتفاق خنده دار سوالاتی بپرسید. در طی پاسخ دادن او به سوالات انگیزه خودتان را برای شنیدن جملات او بیشتر نشان دهید. می توانید از عباراتی هم چون “خب، بعدش چی شد” استفاده کنید.

حرف زدن با دوست دختر

عبارات تاکیدی اغلب اوقات برعکس عمل می کنند

یک مشکل بزرگ نحوه صحبت با دختر در ابتدای دوستی این است که طرف مقابل به صحبت های او بی توجه است و یا اصلا نمی شنود. استفاده از عبارت های تاکیدی با این که ساده ترین راه برای نشان دادن تمرکز شما بر روی صحبت های طرف مقابل است با این وجود ممکن است برعکس عمل کند. از لحن عادی صحبت کردن استفاده کنید. گاهی اوقات طرف مقابل نسبت به استفاده از کلمات تاکیدی حساسیت بیشتری به خرج می دهد در این حالت استفاده از کلمات تاکیدی می تواند کار را برای شما خرابتر کند. اگر حس کردید رشته کلام دوست دخترتان را در ذهنتان گم کرده اید با عبارت انتقالی از خود او سوال کنید. مثلا می توانید از عباراتی هم چون ” آن چیزی که تو میگی اینه که …” یا ” شما می گویید که ….درسته؟” استفاده کنید.

حرف زدن با دوست دختر

پیشنهاد میکنیم مطلب فهرستی از مهمترین نکات و روشهای جذب دختر مورد علاقه را مطالعه کنید.

به نشانه های غیر کلامی توجه کنید

یکی از نکات در طرز حرف زدن با دختر مورد علاقه تان این است که باید توجه کنید زبان بدن اغلب به اندازه زبان دهانی بلند صحبت می کند. نشانه های ناخواسته ای ممکن است در طول صحبت شما و دوست دخترتان به وجود بیاید به آن ها توجه کنید. البته این بدین معنا نیست که بیش از اندازه بر روی رفتارهای بدنی او وسواس به خرج دهید. اگر فکر می کنید از چیزی ناراحت است می توانید در مورد ناراحتی اش از او سوال کنید. می توانید به صورت کاملا مودبانه از او سوال کنید که ” حس می کنم چیزی شما را ناراحت کرده، چه چیزی در ذهنتان است یا چه چیزی ذهن شما را آشفته کرده؟”

حرف زدن با دوست دختر

فن ارتباط با دختر: با او صادق باشید

صادق بودن به این معناست که به دوست دخترتان دروغ نگفته و او را فریب ندهید. این کا ربه اندازه کافی آسان است. یک ارتباط صادقانه بنیان یک رابطه قوی می باشد. اگر نتوانید این مورد را با در حرف زدن با دوست دختر خود داشته باشید باید خودتان را برای هر گونه مشکل احتمالی آماده کنید. اگر دچار مشکل شده اید بدون دروغ و فریب کاری او را در جریان مشکلات خود قرار دهید.

حرف زدن با دوست دختر

قبل از شروع به صحبت قضاوت نکنید

بسیاری مردم عادت دارند قبل از شنیدن سخنان کسی در مورد او فکر کنند و احساساتشان را در شروع صحبت با دختر بروز دهند. قبل از شنیدن سخنان دوست دخترتان و قبل از این که خودتان شروع به صحبت کنید حتما فکر کنید. به دقت در مورد آن چیزی که می خواهید در مورد آن صحبت کنید فکر کنید. اگر او از شما سوالی پرسید قبل از جواب دادن به او چند ثانیه مکث کنید.

حرف زدن با دوست دختر

با احترام صحبت کنید

شما باید تلاش خود را بکنید تا در هر زمان و هر لحظه با دوست دخترتان با احترام صحبت کنید. اکثر مردم نیاز مبرم به احترام دارند. بنابراین استفاده از کلمات و لحن صحبت مناسب می تواند بهترین روش شروع صحبت با دختر باشد. احساسات دوست دخترتان را تایید کنید. وقتی با او صحبت می کنید در وضعیت مناسبی قرار بگیرید. مثلا قوز نکنید و به او خیره نشوید. از این گونه تماس های چشمی بپرهیزید. توجه کاملتان را به او نشان دهید.

حرف زدن با دوست دختر

اگر میخواهید نکاتی برای جذاب بودن جلوی دخترها و پسرها را بدانید مطلب چگونه در دانشگاه جذاب باشیم؟ را مطالعه کنید.

بر روی عبارت من تاکید کنید

هنگام مشاجره کلامی افراد ار عبارت تو بیشتر استفاده می کنند. به عنوان مثال تو به احساسات من خدشه وارد کردی، تو به من دروغ گفتی. اما روانشناسان بر این باورند که استفاده از عبارت من تا حدودی زیادی می تواند از میزان تنش بکاهد و بسیار موثر واقع شود. می توانید از جملاتی هم چون ” من احساس می کنم …زمانی که شما”  استفاده کنید.

حرف زدن با دوست دختر

برای حرف زدن با دوست دختر عجله نکنید

برای داشتن یک رابطه قوی شما نیاز به صرف زمان بیشتری دارید و نباید در این مورد عجله کنید. شما باید بر روی مهارت حرف زدن با دوست دختر خود زمان زیادی را صرف و با ایجاد خاطرتات در ذهن یکدیکر رابطه خود را قوی تر کنید، همین مسئله به شما کمک مکند تا موضوعات صحبت با دوست دختر خود را به راحتی پیدا کنید زیرا هرچی بیشتر بر روی شناختن یکدیگر زمان بگذارید بهتر همدیگرا درک میکنید.

حرف زدن با دوست دختر

از توصیف خودتان شروع کنید

یک روش شروع صحبت با دختر در ابتدای دوستی استفاده از عبارات توصیفی خودتان می باشد. این روش می تواند بسیار مفید واقع شود. مثلا می توانید از عبارتی هم چون ” من فردی هستم که…” یا ” یک چیزی که دوست دارم مردم در مورد من بدانند اینست که…” استفاده کنید.

حرف زدن با دوست دختر

طرز حرف زدن با دوست دختر خود را متفاوت کنید

روش های مطلقا درست و یا منحصرا غلط وجود ندارند. برخی از شیوه های ارتباطی برای برخی مناسب بوده و برای برخی مناسب ترند. شما باید با به کار بردن روش های مختلف بهترین مدلی که هم برای شما و هم برای دوست دخترتان مناسب است را پیدا کنید. قبل از صحبت در مورد موضوعات مهم و یا موضوعاتی که احتمالا احساسات طرف مقابل شما را تحریک می کند باید چند لحظه صبر کرده و قبل از شروع به صحبت از آرام بودن خودتان اطمینان حاصل کنید.

حرف زدن با دوست دختر

بر روی موضوعات کوچک تمرکز کنید

با دوست دخترم در مورد چی صحبت کنم؟ بحث های کوچک به طور بالقوه برای تقویت هر رابطه ای موثرند. شما می توانید با یادآوری تجربیات مشترک شروع کنید. یا هر کاری که در طول روز انجام داده اید. یا از برنامه های آخر هفته یکدیگر سوال کنید. بحث های کوچک روزمره رابطه شما با دوست دخترتان را قویتر خواهند کرد.

حرف زدن با دوست دختر

بر روی مهارت های ارتباطی با یکدیگر کار کنید

یکی از فن های ارتباط با دختر این است که حتما زمانی را برای برقراری ارتباط رو در رو با یکدیگر قرار دهید. بسیاری از افراد با مشغله کاری یا با برنامه های مختلف به مرور زمان متوجه می شوند که رابطه آنها روبه تضعیف شدن است. این مشکل به راحتی قابل حل است و تنها زمان گذاشتن طرفین برای برقراری اتباط با یکدیگر راه حل این قضیه می تواند باشد. حتی طرفینی هم که رابطه خوبی با هم ندارند باید زمانی را برای حرف زدن با هم اختصاص دهند. این زمان می تواند به اندازه صرف یک غذا یا خرید کردن کوتاه باشد. مواردی مانند رادیو، تلفن همراه و تلویزیون که می توانند مانع باشند را حذف کنید.

حرف زدن با دوست دختر

برای یادگیری نکات مهم در چت آنلاین با دختر مطلب آموزش حرف زدن با دختر در چت را مطالعه کنید.

از افراد خبره کمک بخواهید

شما ممکن است متوجه شوید که ارتباط کلامی به راحتی بین شما برقرار نمی شود یا به سادگی تخت تاثیر رویدادهای زندگی قرار می گیرد. در این چنین شرایطی بهتر است از یک مشاور کمک بخواهید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این پست شما را با آموزش طرز حرف زدن با دوست دختر در ابتدای دوستی آشنا کردیم و نحوه حرف زدن با دختر مورد علاقه تان را به شما آموزش دادیم. در صورتی که نظر یا پیشنهادی در این باره دارید آنرا با ما در بخش دیدگاه ها در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۲ دیدگاه

  1. sss گفت:
    -21

    افرین چه سایت باحالی ولی ای کاش از ضررات این نوع دوستی ها هم می نوشتی…..

  2. hootan گفت:
    8

    ناموسا خیلی چرت بود
    دقیقا چیزی نوشتی که هرکسی میدونه

تبلیغات متنی