خرید بک لینک در کنار خرید و فروش بک لینک و رپورتاژ آگهی

خرید بک لینک در کنار خرید و فروش بک لینک و رپورتاژ آگهی [رپورتاژ آگهی]

۰
خرید بک لینک در کنار خرید و فروش بک لینک و رپورتاژ آگهی [رپورتاژ آگهی]
امتیاز دهی به نوشته

خرید بک لینک از بکوریتی بتازگی رونق بالایی گرفته است و به دلیل واسط خرید و فروش بک لینک بودن این سیستم ، معاملات بک لینک بهترین نتیجه را به دلایل زیر می دهند .

خرید بک لینک معتبر : شما براحتی از بین صدها گزینه انتخاب می کنید و قوی ترین و بهترین بک لینک معتبر را خرید می کنید .

خرید بک لینک طبیعی : به دلیل واسط بودن بکوریتی شما از صدها فروشنده بک لینک خرید می کنید و از نظر گوگل کاملا طبیعی می شود .

خرید بک لینک انبوه : در بکوریتی امکان خرید بک لینک انبوه از ده ها هزار وبلاگ میسر است بطوری که پنالتی هم نشوید .

تاثیر خرید بک لینک

در زیر نمونه کارهایی که توسط خود خریداران به جهت خرید بک لینک از بکوریتی به دست آمده است و بکوریتی فقط واسط یک معامله بوده است و در واقع امنیت و کیفیت این معامله را بخوبی به اجرا در آورده است.

نمونه کار بک لینک

نمونه کار بک لینک

خرید بک لینک معتبر

علت معتبر بودن این روش بک لینک به خاطر لیست بلند سایت ها و وبلاگها و حساسیت مجموعه بکوریتی در انتخاب فروشنده ها می باشد .

خرید بک لینک طبیعی

درواقع برای فروش بک لینک در بکوریتی باید وب سایت یا وبلاگ مناسب و معتبری داشت و تمام وب سایت های فعال مورد بررسی قرار میگرند و اگر از اعتبار مناسب فروش بک لینک برخوردار نباشند تایید نمی شوند .

خرید بک لینک فالوو

تمام بک لینک های منتشر شده از طریق بکوریتی فالوو می باشد و برای سفارش و خرید بک لینک نوفالوو نیز می توانید از بخش افزایش اتوریتی اقدام کنید .

مناقصه بک لینک !

این روش خرید بک لینک برای اولین بار در جهان ( مطمئنا اولین بار در ایران ) راه اندازی شده و شما به عنوان خریدار می توانید قیمت (تعرفه ۳ماه ۶ماه ۱۲ماه ) را مشخص کنید .

برای مثال در تصویر زیر بجای پرداخت ۳۴۱,۲۱۰ تومان شما می توانید مبلغ خیلی کمتری را به عنوان پیشنهاد تعرفه بک لینک ثبت کنید . ( برای مثال می توانید ۱۴۷,۳۵۰ تومان بجای ۳۴۱,۲۱۰ تومان پرداخت کنید )

پیشنهاد تعرفه خرید بک لینک از بکوریتی

پیشنهاد تعرفه خرید بک لینک از بکوریتی

با این روش خرید ، شما مطمئن هستید که به قیمت خیلی ارزان بک لینک مطمئن و طبیعی خریداری می کنید .

خرید بک لینک طبیعی

در صورت تهیه و سفارش بک لینک ازطریق سیستم بکوریتی ، از نظر گوگل شما یک سری بک لینک طبیعی دارید و علت آن موارد زیر می باشد .

  • یکسان نبودن Whois دامنه ها
    • هیچ فروشنده پکیج بک لینک نمی تواند مدعی این باشد که هر یک از سایت هایش به نام یک شخص دیگری هست و در نتیجه گوگل از طریق whois هر دامنه ای می تواند تشخیص دهد که کل خرید بک لینک غیر طبیعی و تبلیغاتی بوده است .
  • یکسان نبودن ip سرور
    • هر سایت در اختیار یک شخص می باشد و قطعا هر کسی سایت و هاست خودش را به عنوان فروشنده دارد .
  • یکسان نبودن اسکریپت ها
    • کارکرد هر سایت متفاوت و موضوعات مختلفی را دارا می باشند .
  • سرور و دیتاسنتر غیر یکسان
    • هرشخصی ممکن هست از یک شرکت هاستینگ ، هاست تهیه کرده باشد و در نتیجه دیتاسنتر نیز ممکن هست در کشورهای مختلف باشد .

خرید بک لینک انبوه

برای تهیه بک لینک انبوه از ده ها هزار وبلاگ می توانید از منوی “خریداری بک لینک” >> “خرید از وبلاگ انبوه” اقدام کنید و همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید بیش از ۴۴هزار وبلاگ در دسترس می باشد .

خرید بک لینک انبوه

خرید بک لینک انبوه

سپس در مرحله بعد برای هر سیستم وبلاگدهی عنوان و لینک مورد نظر را وارد کنید .

خرید بک لینک انبوه از وبلاگ ها

خرید بک لینک انبوه از وبلاگ ها

خرید بک لینک تاریخ دار

اگر بک لینکهایی که خریداریی می کنید به شکل انبوه باشد و یکجا منتشر شوند شما توسط گوگل به احتمال قوی پنالتی خواهید شد و باید انتشار بک لینکها طبیعی باشد .

بک لینک ها نباید در یک بازه ی کوتاه مدت منتشر شوند و دیگر خبری از انتشار بک لینک نباشد و در بکوریتی می توانید به عنوان خریدار ، تاریخ انتشار بک لینکها را مدیریت کنید .

خرید رپورتاژ آگهی

در صورت نیاز به خرید رپورتاژ آگهی ؛ شما از طریق بکوریتی می توانید رپورتاژ آگهی های قوی خریداری کنید و مطمئن باشید رپورتاژ آگهی شما دائمی و دارای لینک های فالوو خواهد بود .

تهیه متن رپورتاژ آگهی

برای خرید رپورتاژ آگهی حتما از متن اختصاصی استفاده کنید که بهترین بازدهی را هم برای شما هم برای منتشر کننده رپورتاژ آگهی داشته باشد و کمک کند رپورتاژ آگهی به سرعت ایندکس شود و در نتایج گوگل رتبه ی خوبی کسب کند .

سفارش متن رپوتاژ آگهی

تهیه متن رپوتاژ آگهی

در بکوریتی می توانید از فرم مخصوص سفارش متن رپورتاژ آگهی بدهید و طی ۱ روز برای شما آماده و تحویل داده شود .

سفارش افزایش اتوریتی

افزایش اتوریتی در واقع یک حساسیت به اتوریتی می باشد که ما با تهیه بک لینک از سایت های edu و org و .. از سایت های خارجی به شکل انبوه با تعرفه بسیار پایین ، اتوریتی وب سایت شما را افزایش می دهیم .

خرید بک لینک به منظور افزایش اتوریتی

افزایش اتوریتی

اتوریتی امتیازی هست که توسط سایت MOZ به دیگر سایتها داده می شود و ارتباطی به گوگل ندارد .

بررسی جایگاه و رتبه سایت در گوگل

وب سایت Backority.ir امکان جدیدی برای سئو کاران دارد و آن هم بررسی جایگاه کلمات کلیدی در نتایج گوگل و اطلاع رسانی از وضعیت و بالا و پایین رفتن لینک ها می باشد . شما می توانید براحتی چندین وب سایت و چندین کلمه کلیدی مشخص کنید و سیستم اتوماتیک روزانه عبارت هایی که مشخص کرده اید را آنالیز می کند و در یک نمودار افزایش رتبه یا کاهش رتبه کلمات کلیدی را به شما نشان می دهد و در صورت لزوم از طریق email و موبایل اطلاع رسانی می کند .

بررسی جایگاه کلمات کلیدی

جایگاه کلمات کلیدی

کسب درآمد از خرید و فروش بک لینک و رپورتاژ آگهی

شما به عنوان فروشنده بک لینک میتوانید از طریق بکوریتی ؛ با فروش بک لینک و فروش رپورتاژ آگهی اقدام به کسب درامد کنید و درآمد بالایی رو تجربه کنید .

طبق بررسی ها یک وبسایت با بازدید ۴۰۰ آی پی در روز ؛ از طریق تبلیغات بنری ، ماهانه فقط ۶۰۰۰تومان درآمد داشته در حالی که همان سایت از طریق همکاری با بکوریتی درآمد ماهانه ی ۵۴۰٫۰۰۰تومانی را تجربه میکند و این درآمد رو به افزایش است .

در اینترنت یک مقایسه ای توسط انجمن بزرگ فروشگاه داران انجام شده ، کافی است عبارت قرمز رنگ را عینا در گوگل جستجو کنید “مقایسه درآمد تبلیغات Banner با Backlink ( anetwork و backority )” .

کسب درآمد از فروش بک لینک و رپرتاژ آگهی

برای کسب درآمد از خرید و فروش بک لینک شما باید دارای یک سایت و یا یک وبلاگ قوی باشید و با ثبت سایت خود در بکوریتی ، اقدام به فروش بک لینک و رپرتاژ آگهی بکنید .

پیشنهاد می کنیم حتما خرید بک لینک ، خرید رپورتاژ آگهی ، سفارش متن رپورتاژ آگهی ، افزایش اتوریتی ، بررسی جایگاه کلمات کلیدی در گوگل ، خرید بک لینک ارزان قیمت ، خرید بک لینک طبیعی و یا کسب درآمد از فروش بک لینک و فروش رپورتاژ آگهی به بکوریتی backority.ir مراجعه کنید .

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و آی آر میکس هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی