How to make a cool signature

آموزش تصویری طراحی امضا ساده انگلیسی و فارسی با اسم

۵
آموزش تصویری طراحی امضا ساده انگلیسی و فارسی با اسم
نمره 4.3 از 54 رای

تمرین برای ساخت امضا ساده می تواند یک تجربه بسیار سرگرم کننده برای هر شخصی باشد. البته علی رغم سرگرم کننده بودن این کار می تواند به عنوان یک کاربرد اساسی در هویت شخصی نیز به حساب بیاید. پس لزوم داشتن یک امضا شخصی و به کار بردن آن بر هیچ شخصی پوشیده نیست. در این پست قصد داریم شما را با نمونه امضا ساده و شیک، نمونه امضا اداری و همجنین آموزش امضا ساده و شیک آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

چگونه یک امضا ساده و شیک داشته باشم؟ آموزش طراحی امضا با اسم

How to make a cool signature

اولین قدم برای داشتن یک امضا ساده و شیک این است که شما بتوانید یک امضا را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. قسمت های مختلف امضای فعلی تان را تحلیل کنید. از خودتان این سوال را بپرسید امضایی که هم اکنون آن را به کار می برید نیاز به چه ویژگی های برجسته ای دارد و در چه حالتی می توانست ظاهری بهتری داشته باشد. آیا در امضا شما برجستگی ،نقطه ها و استفاده از علایم اختصاری به چشم می خورد؟ در مرحله اول آموزش امضا زدن باید به دنبال مناطقی باشید که محور مرکزی و کانون امضا شما به حساب بیایند.

آموزش امضا زدن

امضا باید چه چیزی را در مورد شما بگوید

یک امضا ساده و زیبا به وضوح می تواند معنا و مفهوم خود را به خواننده منتقل کند، اما استفاده از امضای پیچیده کار فهم آن را با دشواری مواجه می سازد. در آموزش امضا زدن شما باید به این نکته توجه داشته باشید که امضا ساده ممکن است شما را جذابتر و با مقبولیت بیشتری نشان دهد. برای مثال پزشکانی که وقت کمی دارند از نمونه های امضا ناخوانایی استفاده می کنند و نویسندگان معروف نمونه امضای پیچیده تری را ترجیح می دهند. امضاهایی که در آنها از حروف اول اسم استفاده شده که معمولا برای فعالیت های رسمی و تجاری بهترند. اگر نگران جعل امضا هستید تمامی نام و نام خانوادگی را در امضا قید کنید.

آموزش امضا ساده و شیک

آموزش طراحی امضا با اسم

برخی از افراد از تمامی نام و برخی فقط از نام و یا نام خانوادگی در امضای خود استفاده می کنند. در طراحی امضا با اسم توصیه بر این نکته است که اگر شما شخص شناخته شده ای هستید بهتر است اسم فامیل تان را در امضا ساده خود قرار دهید.

آموزش امضا ساده و شیک

آموزش امضا زدن با الهام از امضا دیگران

نکته ای که در آموزش امضا زدن می توانید از آن استفاده کنید، نگاه کردن به امضای افراد مشهور و تقلید یا الهام گرفتن از بخشی از امضای آنان است. والت دیزنی، پیکاسو، کورت ونگوت و سالوادور دالی نمونه هایی از امضاهای با سبک های بسیار شناخته شده هستند. نگران نباشید از عناصر جذاب استفاده کنید و آنها را برای ساخت امضای زیبا به کار ببرید.

آموزش امضا زدن

دست به قلم شوید و تمرین کنید

اولین قدم آموزش امضا زدن تمرین کردن و دست به کار شدن است. این کار را باید بارها با به کار بردن نام و یا بدون نام انجام دهید. بهتر است از ابزارهای نوشتاری برای این کار بهره بگیرید که در دستان شما به راحتی قرار می گیرد و با آن احساس راحتی دارید. می توانید از مداد برای این کار استفاده کنید تا بتوانید به راحتی آن را با پاک کن پاک کنید.

آموزش امضا زدن

حروف خاص را برجسته کنید

برای این کار بهتر است با نوشتن حروف بزرگ و ترکیب آن با حروف کوچک شروع کنید. این کار می تواند در کمترین پیچ و تاب ممکن به امضای شما جذابیت خاصی ببخشد. می توانید حروف اول نام و یا نام خانودگی را بزرگ کنید. اگر امضای شما دارای شلوغی بیشتری است تنها با بزرگ نوشتن یک حرف آن را واضح تر کنید. همین حالت یک امضای نامرتب را به نمونه امضا مدیریتی خوبی تبدیل خواهد نمود.

ساخت امضای زیبا

با خط کشیدن زیر امضا آن را برجسته تر کنید

استفاده از خط کشیدن زیر امضا یک روش کلاسیک برای ساخت امضای زیبا می باشد. خط کشیدن زیر امضا وقت کمتری را نسبت به ایجاد فرم ها و حالت های مختلف امضا از شما خواهد گرفت. این حالت امضا بیشتر در انتهای نامه های اداری استفاده می شود. در امضا با حروف انگلیسی بلند مانند y g j  دم انتهایی حروف را زیر خط بکشید.

چنان چه در نوشتن نامه اداری اطلاعات لازم را ندارید به شما مطلب آموزش نوشتن نامه اداری را توصیه می کنیم.

آموزش امضا زدن

از سبک های قدیمی علامت گذاری حروف استفاده کنید

میتوانید از حلقه ها در ابتدای حروف و یا انتهای آن همچنین خطوط افقی را نیز می توانید در امضا انگلیسی استفاده کنید. از روش های خوشنویسی و قلم های مخصوص می توانید بدین منظور استفاده کنید. این حالت باعث می شود که امضاهای ناخوانا هم به راحتی خوانا شوند.

آموزش امضا زدن

از تزیینات نگارشی در امضای خود استفاده کنید

این روش یک حالت بسیار عالی برای ایجاد سبک های منحصر به فرد است. چند ایده ای که در آموزش امضا زدن می توانید به کار ببرید این است که از عناصر تکرار استفاده کنید به عنوان مثال سه بیضی بزرگ در امضا یک حالت خاص ایجاد کرده و به شکل گیری یک طرح کلی و یکپارچه کمک می کند. با حلقه ای از حروف بزرگ حروف کوچک را پوشش دهید. توجه داشته باشید این حلقه ها در پایین حروف استفاده نمی شود. این نوع امضاها زیبا و رسمی اند.

آموزش امضا زدن

اعداد و نماد را به امضا اضافه کنید

این نماد ها می توانند شامل طرح های کوچک یا سال و غیره باشند. اگر سعی در استفاده از این نمادها در امضای خود دارید، بهتر است کاملا با معنا و مفهوم آن آشنا باشید. این نمادها می توانند شما را از افراد با امضا و نام و نام خانوادگی مشابه متفاوت سازد و امضا شما را شیک و خاص کند. برخی از نمادها ممکن است بزرگ باشند و تمام امضا را در برگیرند استفاده از نمادهای طولانی زمان برند.

آموزش امضا زدن

عناصر مورد علاقه تان را با امضا ترکیب کنید

اگر نمادی را دوست دارید و تمایل به استفاده از آن دارید بهتر است نسبت به معنی و مفهوم آن هم دقت داشته باشید، چرا که آنها نشان دهنده شخصیت شما هستند. همان طور که در حال تمرین امضا می باشید به جزییات کوچکی که می توانید از آنها استفاده کنید توجه داشته باشید.

آموزش امضا زدن

آیا تمامی نکات به درستی در امضا رعایت شده است

نباید یک امضا را تنها به خاطر راحت بودن انتخاب کنید. در این مرحله از آموزش طاحی امضا با اسم باید امضای مد نظر را با رعایت تمامی فنون نگارشی و تخصصی انتخاب کنید. امضای انتخابی باید از ویژگی سادگی و زیبایی برخوردار باشد. باید هنگامی که از امضای خود استفاده می کنید احساس خوبی به شما دست بدهد و آنقدری راحت باشد که بتوانید آن را در عرض چند ثانیه بنویسید. امضا باید متناسب با اهداف و شخصیت شما باشد. از طرفی باید به قدری متفاوت و منحصر به فرد باشد که بتوان آن را از امضای سایرین جدا نمود.

ساخت امضای زیبا

امضا زدن را تمرین کنید

شما باید تا اندازه ای این کار را انجام دهید که بتوانید به حالت طبیعی و بدون لحظه ای درنگ آن را در زمان لازم استفاده کنید. شما همیشه می توانید در امضا تغییراتی ایجاد کنید اگر در نامه های اداری و رسمی مانند کارت بانکی، پاسپورت، اسناد بانکی و یا گواهینامه از آن استفاده می کنید معمولا باید آن را بدون تغییر نگه دارید.

اگر در مورد شرایط پشت نویسی چک نیاز به مطالعه دارید ما به شما خواندن این پست را پیشنهاد می کنیم.

امضا انگلیسی

مطمئن شوید که امضای جدید را به راحتی می توانید تکرار کنید

جالب ترین و پیچیده ترین امضاها تا زمانی که شما نتوانید از آن ها به خوبی و با سرعت استفاده کنید بی فایده هستند. اگر نمی توانید آن را تکرار کنید بهتر است کمی آن را ساده تر در نظر بگیرید. البته این حالت در مورد امضای دیجیتال مصداق نداشته و بعد از یکبار استفاده از آن نیازی به دوباره کاری نیست.

امضا انگلیسی

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این پست با آموزش تصویری طراحی امضا ساده انگلیسی و فارسی با اسم در کنار شما بودیم. چنان چه نظر یا پیشنهادی در این باره این مطلب دارید آن را با ما در بخش دیدگاه این پست درمیان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۵ دیدگاه

  1. فروش اقساطی خودرو گفت:
    -11

    عالی

  2. فروش خودرو اقساطی گفت:
    -13

    بسیار عالی بود ….

  3. مبینا جمالی گفت:
    0

    خیلی عالی بود من یه مدتی تو فکر این بودم که چه طرحی امضام داشته باشه که با خواندن این مطالب طرحی که دوستش داشتم رو تمرین کردم و حالا یک امضای عالی دارم

  4. آرنوش گفت:
    -1

    یک امضا با اسم آرنوش

  5. سید محمود وکیلی گفت:
    2

    سلام لطفاً یه امضا به انگلیسی با نام Radin vakili برام طراحی کنید.ممنون

تبلیغات متنی