تور اقساطی

بهترین راه حل برای مسافرت رفتن وقتی پول به اندازه کافی نداریم [رپورتاژ آگهی]

۰
بهترین راه حل برای مسافرت رفتن وقتی پول به اندازه کافی نداریم [رپورتاژ آگهی]
امتیاز دهی به نوشته

ما انسانها در جوامع بشری کنار هم و بسیار فشرده در حال زندگی و کار و گذران زندگی هستیم و هر روز فرسوده تر از دیروز و خسته تر از دیروز به زندگی ادامه می دهیم  . گاهی تفریحات اطرافمان نیز هیچ جذابیتی برای ما ندارد و این زمان است که نیاز به سفر را در خودمان احساس می کنیم.

این روزها هزینه برای سفر و گشت و گذار همراه با خانواده و دوستان و همکاران قسمتی از بودجه سالیانه هر شخص را به خود اختصاص می دهد . ما هرسال برنامه چند سفر را در ذهنمان داریم ولی معمولاً پای سفر که میرسیم مشکلاتی پدید می آید و به خصوص از لحاظ مالی  هیچ وقت همه چیز جور نمی شود تا ما به سفر دلخواهمان برویم .علی الخصوص سفرهای دلخواه و لاکچری که گاهی برای هر کس سخت و ناممکن می شود.

مسافرت رفتن

آیا سفر جزو ملزومات زندگی ما نیست ؟

چرا هست ، فقط  گاهی پول جمع نمی شود که برویم  ….

برهمین اصل آژانس فارا گشت کوروش کبیر امکانی را فراهم نموده است تا شما سفر دلخواهتان را با آرامش خاطر بروید و در طولانی مدت هزینه آنرا پرداخت نمایید.تا کسی به خاطر هزینه های مالی ازسفر باز نماند .

اگر اهل سفری دیگه بهانه ای برای نرفتن نیست .چون برای شما سرویس تور اقساطی را آماده کردیم ، اینطوری می روی سفر و وقتی برگشتی اقساط آن را با خیال راحت پرداخت می کنی.

شرایط و مدارک خرید تور اقساطی بدون ضامن

۱ – حداکثر میزان تسهیلات پرداختی معادل ۵۰% هزینه تور و تا سقف ده میلیون تومان برای هر نفر ( در صورتی هر مسافر میتواند از تسهیلات استفاده نماید که یا خودش دارای چک بوده و یا یکی از اقوام درجه یک ایشان دارای چک باشد .  با توجه به اینکه هر مسافری که دارای چک است فقط تا سقف ۱۰ میلیون تومان از تسهیلات میتواند استفاده نماید ، در صورتی که در یک گروه فقط یک نفر دارای چک باشد فقط تا سقف ۱۰ میلیون تومان از ۵۰ درصد ارزش کل قرارداد را میتوانندت استفاده نمایند ) به عبارت ساده تر هر حساب بانکی که دارای چک معتبر باشد فقط تا سقف ۱۰ میلیون تومان را پوشش میدهد و برای استفاده کردن از مبالغ بیشتر نیاز به تعداد چک بیشتر می باشد .

۲ – حداقل ۵ روز کاری قبل از تاریخ سفر باید خرید تور و آماده سازی مدارک به صورت کامل انجام شده باشد.

۳ –  ارائه اصل پرینت گردش سه ماه اخیر حساب مبدا چک با مهر بانک الزامی می باشد.

۴ – ارائه تصویر چک مورد نظر قبل از صدور جهت تایید.

۵ –  ارائه قبض  تلفن محل سکونت صاحب چک با کد پستی ۱۰ رقمی و مربوط به ۳ ماه اخیر باشد.

۶ – باز پرداخت اقساط در دوره ‌های ۴ الی ۹ ماهه با محاسبه کارمزد ۳% به ازای هر ماه از مجموع رقم تسهیلات

۷ – صادر کننده چک های اقساط الزاما باید یکی از مسافرین استفاده ‌کننده از تور و یا اقوام درجه یک وی باشد که در این صورت ارائه کپی مدارک شناسایی طرفین جهت احراز نسبت الزامی می باشد .

۸ – حساب مبدا چک می بایست صرفا شهر تهران باشد .چک فقط برای یکی از بانک های عامل مورد قبول بوده و از پذیرش چک موسسات مالی و اعتباری معذوریم.

۹ – ارائه کپی شناسنامه و کارت ملی صاحب چک

۱۰ – ارائه چک صادر شده بدون قلم خوردگی و فاقد پشت نویسی به ازای هر قسط و هر ماه یک چک

۱۱- ارائه کپی گذرنامه کلیه مسافران در صورت سفر خارجی و کپی کارت ملی کلیه مسافران در صورت سفر داخلی نیز الزامی می باشد .

۱۲ – تکمیل فرم سرمایه‌ گذاری و امضا ذیل هر دو صفحه فرم ” خدمات گردشگری ” توسط مشتریان الزامی است .

این شرایط  تور اقساطی برای شما که توان پرداخت یکجا هزینه سفر خود و خانواده خود را ندارید فراهم گردیده است تا این مشکل از سر راه همراهان و همسفران عزیز برداشته شود . تور قسطی راهی است ساده برای رفتن به سفرهایی که قبل از ناممکن می نمود . شما مقصد را انتخاب می کنید و نیمی از مبلغ سفر به علاوه مقداری برای خرید سوغاتی کنار می گذارید و مابقی کارها به آسانی توسط گروه تور اقساطی برای شما فراهم می گردد .اگرقبل از این نیز با تورهای قسطی فاراگشت سفر رفته اید و اقساط آن تمام شده است می توانید دوباره دست به کار شوید . سفر شما را می خواند ….

برنامه ریزی کنید و با کارشناسان تورهای داخلی و تورهای خارجی فاراگشت کوروش کبیر مشورت کنید . مدارک را فراهم نموده و زمان خود را خالی کرده و از سفر خود لذت ببرید  .

مهم نیست مقصدکجاست ، تور داخلی  و یا تور خارجی است . تنهائی و یا با جمع به سفر می روید . ما برای سفر شما بهترین برنامه و شرایط را فراهم می کنیم تا شما از سفر خود لذت ببرید .

تور قسطی آژانس فارا گشت کوروش کبیر تور قسطی آژانس فا

اگر دوست دارید بدانید سود این تور چگونه  محاسبه میشود ، نمونه محاسبه تورهای اقساطی زیر را مطالعه کنید.

در این قسمت قصد داریم که برای اینکه درک راحت تر و بهتری از شرایط  تعیین شده در خصوص تورهای قسطی داشته باشید و با یک دو دو تا چهار تای ساده خودتان به راحتی بتوانید قیمت های تور را محاسبه کنید ، توضیحاتی را به شما علاقه مندان به سفرهای خارجی بدهیم .

به طور مثال  شما  تورخارجی انتخاب کردید  به مدت ۸ روز راهی تورهندوستان هستید که جمع کل مبلغ آن چیزی در حدود ۴ میلیون تومان خواهد شد ، ضمنا برای اینکه شما توری را انتخاب کرده اید که بالای دو میلیون تومان است ، پس این امکان را در آژانس ما دارید که از شرایط قسطی فاراگشت جهت تهیه تورتان اقدام نمایید ، به این صورت که در ابتدا مقدار ۵۰% یا همان نصف مبلغ برای مثال : دو میلیون تومان تور را نقدی پرداخت کرده و مبلغ دو میلیون تومان مابقی آن را می توانید بین ۴ تا ۹ ماه با آژانس تسویه نمایید ، خوبی این موضوع این است که به اختیار و انتخاب خود در نظر گرفته می شود که شما بنا به شرایط مالی خود بهترین راحت ترین را انتخاب می کنید . این موضوع برای بقیه تورها مانند تور کیش نیز به همین صورت می باشد.

خوب برسیم به بحث محاسبه سود آن که بسیار گنگ و پیچیده به نظر می رسد  ولی برعکس بسیار شفاف و ساده است و خود شما نیز به منصافانه بودن آن اذعان خواهید نمود ! توجه داشته باشید که فرض میکنیم که شما دوست عزیز تصمیم گرفته اید که نصف مبلغ تور خود را در ۴ قسط تسویه نمایید ، پس نسبت به دو میلیون تومان مابقی آن محاسبات بسیار ساده ای می توانید انجام دهید ، چون آژانس ما تصمیم بر این دارد که تنها ۳ درصد کارمزد را برروی قسط ماهیانه شما محاسبه کند ، پس ۳ درصد یک میلیون تومان چقدر می شود ؟ بله ۶۰ هزار تومان و چون شما پرداخت ۴ قسط را انتخاب کردید پس با این توصیفات دو میلیون تومان مابقی تقسیم بر ۴ میشود یعنی حدود ۵۰۰ هزار تومان ، در نهایت با این محاسبات هزینه هر ماه تور قسطی شما مسافر عزیز در می آید : ۵۰۰ هزار + ۶۰ هزار = ۵۶۰ هزار تومان و در نهایت لازم به ذکر است که این ۵۶۰ هزار تومانی که با هم حساب کردیم می شود مبلغ پرداختی ماهیانه شما و هیچ نقطه گنگ و تاریکی ندارد. اگر به نظر شما به قدر کافی شفاف است و از شرایط راضی هستید  همین الان مقصد را انتخاب کرده و  با ما تماس بگیرید . کارشناسان توراقساطی داخلی و خارجی فاراگشت کوروش کبیر با اشراف به مقاصد پر تردد و توریستی ایران و جهان آماده ارائه بهترین پیشنهادات و فراهم نمودن شرایط ایده آل ممکن برای شما هستند . اکنون وقت سفر است …

برای اطلاعات بیشتر و رزرو یه سفر فوق العاده با ما تماس بگیرید : ۰۲۱۸۸۹۰۹۲۹۶ و یا با کلیک یا تاچ روی کلمه اقساطی بالا به سایت ما مراجعه کنید
شعار ما: آرامش و استراحت برای خودت و خانوادت

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و آی آر میکس هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی