کوتاه کننده لینک

کوتاه کردن لینک های طولانی و کسب درآمد با کوتاه کننده لینک ریزی [رپورتاژ آگهی]

۰
کوتاه کردن لینک های طولانی و کسب درآمد با کوتاه کننده لینک ریزی [رپورتاژ آگهی]
امتیاز دهی به نوشته

سایت های کوتاه کننده لینک یکی از پرکاربردترین سایت های خدماتی هست که با استفاده از آن میتوان لینک های طولانی را کوتاه کرد. با گسترش شبکه های اجتماعی استفاده از این سرویس ها بیشتر هم شده است. احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد که لینک یک خبر، آهنگ ،عکس، فیلم و یا هر صفحه دیگری در اینترنت را بخواهید در شبکه های اجتماعی یا سایت و وبلاگ خود به اشتراک بگذارید و یا برای شخصی بفرستید. یکی از مشکلات اشتراک گذاری این نوع آدرس های اینترنتی، طولانی بودن آن ها است. سایت های کوتاه کننده لینک به ما کمک میکنند تا آدرس های طولانی را کوتاه کرده و به راحتی به اشتراک بگذاریم. این کوتاه کننده‌ها در واقع لینک کوتاه شده را به لینک اصلی تغییر مسیر داده و کاربر در نهایت به لینک مقصد می‌رسد.

در این مقاله میخواهیم سایت کوتاه کننده لینک ریزی را به عنوان یک سرویس رایگان ایرانی و با سرعت و امنیت بالا به شما معرفی کنیم. که علاوه بر کوتاه کردن لینک، به شما قابلیت کسب درآمد هم میدهد!

معرفی کوتاه کننده لینک ریزی

سایت ریزی یک ابزار کاملا رایگان است که علاوه بر کوتاه کردن لینک های طولانی، میتوانید به ازای هر بازدید از لینک های کوتاه شده درآمد کسب کنید. کسب درآمد با ریزی بسیار ساده است، رایگان ثبت نام کنید، لینک کوتاه کنید و به ازای هر بازدید از لینک های شما درآمد کسب میکنید! برای کسب بازدید و درآمد میتوانید بدون داشتن سایت از اینستاگرام، تلگرام و تمامی شبکه های اجتماعی استفاده کنید و لینک های کوتاه شده و درآمدزا را به اشتراک بگذارید. سایت ریزی امکانات مناسبی هم برای مدیریت لینک های کوتاه شده ی شما ارائه میدهد. مانند آمار بازدیدکنندگان لینک کوتاه شده به تفکیک کشور، ویرایش لینک ها و… که تمامی این امکانات با عضویت رایگان در کوتاه کننده لینک ریزی در اختیار شما قرار میگیرد.

کوتاه کننده لینک ریزی

آموزش کسب درآمد با کوتاه کننده لینک

۱. ثبت نام: برای شروع کسب درآمد ابتدا باید به صورت رایگان در سایت ریزی ثبت نام کنید.

۲. کوتاه کردن لینک: بعد از ثبت نام وارد سایت شوید و از صفحه اصلی سایت یا داشبورد کاربری قسمت “لینک کوتاه جدید”، لینک های خود را کوتاه کنید. در این صورت لینک های شما با حالت درآمدزا کوتاه می شوند. یعنی بازدیدکننده ابتدا چند ثانیه تبلیغ مشاهده میکند و سپس به لینک اصلی منتقل میشود. این کار باعث درآمدزایی شما خواهد شد.

۳. انتشار لینک: اکنون میتوانید لینک های کوتاه و درآمدزا را در هر جایی که میتوانید منتشر کنید تا به ازای بازدید از آن درآمد به حساب کاربری شما اضافه شود.

۴. تسویه حساب: ابتدا در داشبورد کاربری از قسمت تنظیمات -> پروفایل، اطلاعات خواسته شده را به صورت دقیق پر کنید و شماره شبا یا کارت بانکی خود را هم در قسمت حساب برداشت وارد کنید. سپس هر زمان که درآمد شما به حداقل مبلغ برداشت رسید (۱۰ هزار تومان)، میتوانید از قسمت “برداشت” درخواست برداشت ثبت کنید. در نهایت یک تا هفت روز بعد مبلغ به حساب شما واریز خواهد شد.

توجه: اگر برای تست، خودتان از لینک بازدید کنید به ازای آن درآمدی ثبت نمی شود و باید توسط افراد دیگر بازدید شود.

ورود به سایت : کوتاه کننده لینک ریزی

آدرس: rizy.ir

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و آی آر میکس هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی