How To Get Rid Of Arm Fat

آموزش تصویری آب کردن چربی بازو بدون نیاز رفتن به باشگاه

۰
آموزش تصویری آب کردن چربی بازو بدون نیاز رفتن به باشگاه
امتیاز دهی به نوشته

امروزه داشتن اندامی متناسب و وزنی ایده آل جز مهمترین علایق و اهداف هر شخص است. معمولا برای رسیدن به این هدف تمرینات ورزشی و رژیم های غذایی سخت را در پیش می گیرند. تحقیقات نشان داده است که با ۳۰ تا ۶۰ دقیقه تمرینات روزانه هوازی به راحتی می توانید از شر چربی های بدن و بازوها خلاص شوید. هرچند سوزاندن چربی تنها در یک قسمت از بدن کار سختی است؛ اما به کمک تمرینات استقامتی بالا تنه به طور منظم، می توانید آب کردن چربی بازو های خود را به راحتی در خانه انجام دهید.

برای آب کردن چربی بازو چکار باید کرد؟ سوزاندن چربی بازو در خانه

How to Get Rid of Arm Fat

چربی سوزی بازوها کار سختی است. اما با انجام تمرینات ورزشی به طور منظم به راحتی می توانید بازوهایی خوش فرم داشته باشید. در ادامه با آی آر میکس همراه باشید تا دلایل انباشته شدن چربی در بازوها و همچنین آموزش تصویری آب کردن چربی بازو بدون رفتن به باشگاه را با شما در میان بگذاریم.

۱- مصرف کم پروتئین

بسیاری از خانم ها برای لاغر شدن مصرف پروتئین خود را کاهش می دهند. ولی آیا این کار موثر است؟ خیر. زیرا کاهش مصرف پروتئین در کوتاه مدت سوخت و ساز بدن را کاهش داده و نتیجه معکوس می دهد. زمانی که شما در حال کم کردن وزن و چربی سوزی هستید، بهترین منبع تامین بدن، همین غذاهای پروتئینی هستند. پس برای آب کردن چربی بازو باید رژیم بگیرید که در آن مصرف پروتئین توصیه میشود مانند رژیم غذایی کتوژنیک.

مصرف ناکافی پروتئین

همیشه این سوال برای ما مطرح است که برای لاغری بازو چه بخوریم؟ در واقع با خوردن یک وعده یا میان وعده سرشار از پروتئین، بدن شما با یک انفجار متابولیک روبرو می شود؛ در نتیجه انرژی بیشتری را جهت تمرینات ورزشی و سوزاندن چربی ها فراهم می کند.

۲- تغییرات هورمونی

محققان دریافته اند که کاهش وزن، اشتها، متابولیسم و هورمون های زنانه ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند. در واقع خانم ها در برابر عدم تعادل هورمونی و متابولیسم کند آسیب پذیر هستند. بنابراین بررسی عملکرد هورمون ها می تواند به کنترل بهتر وزن با رژیم غذایی مناسب و تمرینات ورزشی منظم کمک بسیار زیادی نماید.

 تغییرات هورمونی

چند هورمونی که روی وزن خانم ها و چربی سوزی بازوها بیشترین تاثیر را دارند عبارتند از: هورمون تیروئید، هورمون پروژسترون، هورمون استروژن، هورمون تستوسترون، هورمون انسلین و هورمون کورتیزول (استرس). بالا یا پایین بودن هر یک از این هورمون ها در بدن سوخت و ساز را کاهش داده و موجب افزایش وزن می گردد.

۳- عدم انجام تمرینات مناسب ورزشی

در پایان روز علاوه بر داشتن رژیم غذایی مناسب و سبک زندگی سالم، باید از تمرینات هدفمند ورزشی غافل نشوید. بنابراین با انجام منظم ورزش های هوازی می توانید به راحتی در کاهش وزن و آب کردن چربی بازو و لاغر کردن بالاتنه خود قدمی بردارید.

عدم انجام تمرینات مناسب ورزشی

معرفی پنج ورزش برای از بین بردن چربی بازو

در ادامه بهترین حرکات برای چربی سوزی بازو را طی ۵ مرحله به صورت تصویری به شما آموزش خواهیم داد.

حرکت اول: کیک بک برای آب کردن چربی بازو

انجام حرکت ورزشی کیک بک از جمله راه های چربی سوزی بازو و شکل دادن به آنها به شمار می رود. برای انجام این حرکت به دو وزنه ۱ کیلوگرمی در هر دو دست نیاز دارید. این حرکت موجب می شود که به بازوهای شما فشار وارد شده و در نتیجه موجب آب کردن چربی بازو خواهد شد.

کیک بک

– در حالیکه وزنه ها را در دست دارید، روی زانوهای خود خم شوید.

– بالاتنه را جلو ببرید و رو به زمین قرار دهید.

– آرنج های خود را در وضعیت قائم یا نود درجه قرار دهید.

– سپس هر دو دست را به عقب هدایت کنید تا کاملا صاف شوند.

– هر روز سه ست ۱۰ تا ۱۵ تایی از این تمرین را انجام دهید.

حرکت دوم: دیپ با صندلی

انجام حرکت دیپ به همراه دیگر حرکات جزء سریعترین راه برای لاغری بازو به شمار می آید. در واقع حرکت دیپ با صندلی برای کوچک کردن ماهیچه سه سر بازویی و آب کردن چربی بازو بسیار مفید است. برای انجام این حرکت به صندلی یا جسمی محکم که حداقل ۶۰ سانتی متر بالاتر از سطح زمین باشد نیاز دارید.

دیپ با صندلی

– دو گام دورتر از صندلی یا تخت قرار گیرید.

– درحالیکه پشت به صندلی قرار گرفته اید، هر دو دست خود را روی آن قرار داده و بالا تنه خود را نیز صاف نگه دارید. بازوها باید به اندازه عرض شانه ها از هم دور باشند.

– اکنون به راحتی به بالا و پایین حرکت نمایید. بطوریکه وقتی به پایین می آیید زانوها را خم کنید.

این حرکت باعث می شود که تمامی فشار روی دستان شما اعمال شده و در نهایت در آب کردن چربی بازو بسیار مفید واقع شود.

حرکت سوم: شنا سوئدی سریعترین راه برای لاغری بازو

شنا سوئدی روی بازوها، عضلات قفسه سینه و شانه ها کار می کند. انجام این حرکت به دلیل اینکه پشتیبانی دیگر عضلات را به همراه دارد، معمولا برای افراد دشوار است.

شنا سوئدی

– روی شکم دراز بکشید.

– هر دو پای خود را کنار یکدیگر قرار دهید و کف دست ها را روی سطح زمین بگذارید. درحالیکه هر دو آرنج صاف است، خود را از زمین بالا بکشید.

– سپس در حالیکه هر دو آرنج را خم کرده اید، به طرف زمین برگردید. این حرکت فشار زیادی بر عضلات شکم شما نیز وارد کرده و موجب کوچک شدن آن می شود. پیش از این درباره آب کردن چربی زیر شکم هم صحبت کرده بودیم.

– هر روز سه ست ۱۰ تایی از این حرکت را به منظور آب کردن چربی بازو انجام دهید.

حرکت چهارم: پانچ با وزنه

حرکت پانچ با وزنه، به شما بازوهایی قدرتمند و خوش فرم خواهد داد و برای لاغر کردن بالاتنه و آب کردن چربی بازو های شما بسیار موثر است.

پانچ با وزنه

– در حالیکه در هر دو دست خود دو وزنه نیم کیلویی قرار داده اید، بایستید.

– پاها را به اندازه عرض شانه ها یا کمی بیشتر باز کنید.

– زانوهای خود را خم کرده و بالاتنه را صاف نگاه دارید.

– اکنون هر دو دست را که مقابل صورت شما قرار دارد، یکی یکی به جلو هدایت کنید (شبیه مشت زدن به جلو).

– این حرکت را به مدت ۱ دقیقه برای هر دو دست چپ و راست خود توام با هم انجام دهید.

حرکت پنجم: چرخش بازو برای آب کردن چربی بازو

حرکت چرخش بازو جز حرکات محبوب جهت آب کردن چربی بازو و شکل دادن به آنها محسوب می شود.

چرخش بازو

– پاها را به اندازه عرض شانه ها از هم باز کنید.

– دستان خود را در هر دو طرف بدن باز کرده و بکشید.

– سپس آنها را در جهت عقربه های ساعت به صورت دایره ای ۵۰ بار بچرخانید.

– پس از اتمام، مجددا آنها را در خلاف جهت عقربه های ساعت به صورت دایره وار و ۵۰ بار حرکت دهید.

– این حرکت را به منظور آب کردن چربی بازو ، هم می توانید با قرار دادن وزنه در دست و هم بدون آن انجام دهید.

انجام تمام این حرکات را می توانید در خانه و با داشتن دو وزنه معمولی به راحتی انجام دهید و اگر قصد رفتن به باشگاه دارید، کوچک کردن بازو با دستگاه های موجود می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. توصیه می شود در پایان این مطلب، نگاهی هم روشهای از بین بردن چربی دور شکم و پهلو بیاندازید.

آموزش ویدیویی بهترین ورزش ها برای از بین بردن چربی بازو

 

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در آی آر میکس آموزش تصویری آب کردن چربی بازو بدون نیاز رفتن به باشگاه را با شما در میان گذاشتیم. اگر در این زمینه انتقاد یا پیشنهادی دارید آن را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی