Best Ways to Remove a Stuck Ring From Finger

آموزش تصویری ۵ روش درآوردن انگشتر تنگ و حلقه گیر کرده در انگشت

۰
آموزش تصویری ۵ روش درآوردن انگشتر تنگ و حلقه گیر کرده در انگشت
نمره 3.5 از 6 رای

آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده که در انگشتتان حلقه گیر کرده باشد؟ یا این که انگشتری که قبلا به نظر برای انگشتتان بزرگ بوده حال به طرز حیرت آوری تنگ شده و از انگشتان خارج نمی شود؟ این ها همگی اتفاقات ترسناکی هستند که شما را ناگزیر به بریدن حلقه می کنند. ولی نگران نباشید و برای انجام این کار عجله نکنید چرا که در این پست قصد داریم شما را با روش های درآوردن حلقه گیر کرده در انگشت و طرز درآوردن انگشتر تنگ بیشتر آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

چگونه انگشتر گیر کرده را خارج کنیم؟ آموزش ترفند های درآوردن انگشتر گیر کرده در انگشت

Best Ways to Remove a Stuck Ring From Finger

در چنین شرایط اغلب افراد میترسند و با فشار آوردن به انگشتر موجب ورم کردن انگشت میشوند و کار را برای خود سختر میکنند. پس اولین چیزی که در این شرایط باید به یاد داشته باشید این است که خونسرد باشید و از ترفند های درآوردن انگشتر گیر کرده در انگشت که در ادامه خواهید آموخت استفاده کنید.

روش اول در آوردن حلقه گیر کرده در انگشت

برای در آوردن حلقه گیر کرده در انگشت بهتر است آرامش خود را حفظ کنید و سپس به آرامی دو انگشت شست و اشاره دست دیگر را به دور حلقه گیر کرده در انگشت قرار دهید. سپس به آرامی حلقه گیر کرده را با چرخاندن به عقب و جلو ببرید. این کار را طوری باید انجام دهید که همزمان با چرخاندن حلقه، آن را با فشار به جلو هدایت کنید.

حلقه گیر کرده

حلقه گیر کرده را با فشار زیاد نکشید

اطمینان حاصل کنید که فشار زیادی را بر روی عقب و جلو کردن به انگشتر وارد نمی کنید. زیرا این حالت باعث می شود که انگشت شما ورم کند و کار درآوردن انگشتر گیر کرده در انگشت را برای خود دشوار تر سازید.

روش دوم برای در آوردن انگشتر گیر کرده در انگشت

در این روش برای درآوردن حلقه گیر کرده می توانید از اقلام چرب کننده (مانند وازلین) و ژل لوبریکانت موجود در منزل استفاده کنید. استفاده از مقادیر زیاد این مواد روان کننده باعث می شوند که با حداقل آسیب وارده به پوست بتوانید انگشتر گیر کرده در انگشت را خارج سازید. چرب کننده های بر پایه وازلین اغلب به بهترین شکل عمل می کنند. اگر در طی خارج سازی حلقه یا انگشتر تنگ به پوستتان آسیب رسید و یا دچار بریدگی شد به این معنی است که از چرب کننده خوبی استفاده نکرده اید، پس بهتر است بهترین مواد را برای چرب کردن انتخاب کنید. در ادامه چند مورد از بهترین چرب کننده های پوست را نام برده ایم:

  • وازلین
  • شیشه پاک کن
  • لوسیون دست
  • کره خوراکی
  • روغن های پخت پز یا روغن کرمانشاهی آب شده
  • صابون و آب

حلقه گیر کرده

از چرب کننده در اطراف حلقه استفاده کنید: مقداری از چرب کننده را در زیر حلقه گیر کرده در انگشت بمالید و سپس حلقه را به اطراف بچرخانید. بهتر است به کمک انگشت شست و اشاره حلقه را بچرخانید و از مقدار بیشتر چرب کننده ها برای عملکرد بهتر استفاده کنید. سعی کنید به  آرامی آن را با چرخاندن به جلو و عقب به سمت بیرون انگشت هل دهید.

روش سوم برای درآوردن انگشتر از دست ورم کرده

برای درآوردن انگشتر از دست ورم کرده بازوی دستتان را رو به بالا بگیرید؛ اگر هنوز هم نمی توانید انگشتر را از دست ورم کرده خود خارج کنید، بهتر است به مدت چند دقیقه بازوی دستتان را در امتداد شانه هایتان بالا نگه دارید.

  • نکته: در بعضی مواقع به دلیل جمع شدن آب در زیر پوست که اغلب به دلیل خوردن غذا های چرب و شور اتفاق می افتد انگشت شما ورم میکند و انگشتر در انگشت گیر میکند. برای رفع این مسئله پیشنهاد میکنیم مایعات بیشتری مصرف کنید تا به دفعات ادرار کنید یا اینکه به یک پیاده روی نیم ساعته بروید تا با عرق کردن تورم پوست شما از بین برود.

حلقه گیر کرده

روش چهارم: ترفند دراوردن انگشتر گیر کرده با آب سرد

راحت ترین روش درآوردن انگشتر گیر کرده؛ آیا تا به حال متوجه این موضوع شده اید که حلقه ها در روزهای سرد نسبت به روزهای گرم سال راحت تر بیرون آورده میشوند. بنابراین دستتان را در آب سرد فرو ببرید. این آب باید سرد باشد و لازم به استفاده از آب یخ نیست. کافی است آن را چند دقیقه در آب سرد قرار دهید،سپس دست را از آب بیرون آورده و شروع به خارج کردن حلقه گیر کرده کنید.

درآوردن انگشتر تنگ و حلقه گیر کرده

روش پنجم: طرز درآوردن انگشتر تنگ با نخ دندان

چگونه انگشتر تنگ را از دست خارج کنیم؟ برای این کار باید یک قسمت از انتهای نخ دندان را از زیر حلقه رد کنید. در صورت لزوم از یک سوزن برای گرفتن نخ دندان از زیر حلقه استفاده کنید.

درآوردن انگشتر تنگ و حلقه گیر کرده

نخ دندان را رو دور انگشت بالای حلقه بپیچانید. پیچاندن نخ به دور انگشت باید به آرامی صورت بگیرد و نباید در انگشت شما ایجاد درد کند به طوری که انگشت شما کبود شود. اگر نخ را بیش از حد تنگ بسته باشید باید آنرا باز کنید و دوباره ببندید.

درآوردن انگشتر تنگ و حلقه گیر کرده

سپس سعی کنید با کشیدن و پیچاندنش به سمت عقربه های ساعت ( به طوری که انگار میخواهید نخ را از دور انگشت باز کنید) انگشتر را به سمت نوک انگشت هدایت کنید. اگر اینکار را چند باز انجام دهید، حلقه شروع به حرکت خواهد کرد و شما می توانید آن را خارج کنید.

درآوردن انگشتر تنگ و حلقه گیر کرده

بعد از این که شما از شر حلقه گیر کرده خلاص شدید باید انگشت خود را از جراحت و آلودگی پاک کنید و تا زمانی که تورم ناشی از بیرون کشیدن حلقه گیر کرده در انگشت فروکش نکرده از به دست کردن حلقه خود داری کنید.

درآوردن انگشتر تنگ و حلقه گیر کرده

آموزش ویدویی نحوه در آوردن حلقه گیر کرده در انگشت

در این ویدیو قصد داریم تا دراوردن انگشتر گیر کرده در انگشت را به شما آموزش دهیم.

پیشنهاد میکنیم در انتها مطلب آموزش باز کردن قفل درب خانه بدون نیاز به کلید را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این پست با طرز درآوردن انگشتر تنگ و ترفند درآوردن انگشتر در کنار شما بودیم. در صورتی که نظر یا پیشنهادی در این مورد این مطلب دارید آن را با ما در بخش دیدگاه این پست در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی