آموزش حرکات ورزشی مناسب برای از بین بردن چربی زیر بغل و سوتین

۱
آموزش حرکات ورزشی مناسب برای از بین بردن چربی زیر بغل و سوتین
نمره 3.3 از 4 رای

آیا می دانستید که زیر بغل در زنان یکی از مهم ترین مناطقی است که جلوه ظاهری آنان را تحت تاثیر قرار می دهد. بسیاری از خانوم ها چربی بدنشان در نقاط خاصی ذخیره میشود یعنی به طور عامیانه نقاط خاصی از بدنشان بیشتر از بقیه چربی را در خود ذخیره می کندد. ما در این پست قصد داریم شما را با حرکات ورزشی مناسب برای از بین بردن چربی زیر بغل و سوتین آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

چگونه چربی زیر بغل را از بین ببریم؟ آموزش روشی ساده برای از بین بردن چربی زیر بغل

How to get rid of armpit fat

مانند هر قسمت دیگری از بدن این ناحیه نیز از انجام حرکات ورزشی برای آب کردن چربی مستثنی نیست. این قسمت از بدن می تواند دچار انباشت چربی بیش از حد گردد به خصوص در خانم ها. اگر شما جزو آن دسته از کسانی هستید که تصمیم جدی برای خلاص شدن از شر چربی زیر بغل دارید بهتر است تمرینات ورزشی مناسب برای از بین بردن چربی زیر بغل را به همراه یک رژیم غذایی خوب دنبال کنید. و ما در این پس قصد داریم تا روشی ساده برای از بین بردن چربی زیر بغل را آموزش دهیم.

مصرف چربی اشباع و شکر را محدود کنید

حقیقتی که وجود دارد این است که مصرف قند بیش از حد باعث انباشت آن به صورت چربی زیر بغل شده و چربی سوزی آن را با دشواری همراه می سازد. بنابراین شما بایداین موارد را به اندازه مصرف کنید. اگر قادر به کنترل مصرف این مواد نیستید پس باید با از بین بردن چربی زیر بغل خداحافظی کنید. برخی از مواد غذایی حاوی قند بالا شامل کیک، شیرینی و آب نبات می باشند و البته برخی از مواد غذایی حاوی چربی اشباع شده بالا، روغن های پخت و پز و کره مارگارین هستند. بهتر است موادی سالم مانند آووکادو، روغن زیتون، انواع توت ها، گرانولا، جو پرکنده و کینوآ را جایگزین این مواد نمایید.

چربی زیر بغل

از مصرف نوشیدنی های نیروزا اجتناب کنید

برخی از نوشیدنی های شیرین طعم دلچسبی دارند ولی شما باید بدانید این نوشیدنی ها ایجاد کننده چربی زیر بغل بوده و بهتر است از مصرف آن خودداری کنید. به عنوان مثال نوشیدنی های ورزشی، آب میوه ها حاوی مقادیر بالایی از شیرین کننده ها هستند. آب خالص بهترین نوشیدنی برای هر زمانی است.

آب کردن چربی زیر بغل با شنا سوئدی ( شنا زنانه )

شنا رفتن تنها یک ورزش مخصوص به مردان نیست بلکه یکی از بهترین های ورزش برای لاغری سریع بالا تنه می باشد. اگر شما تا به حال این ورزش را امتحان نکردید حال بهترین فرصت برای آب کردن چربی زیر بغل، کتف، شانه و بازوان با این روش ساده برای از بین بردن چربی است. بهتر است این ورزش را ۲۰ تا ۴۰ بار در روز انجام دهید. اگر نمی توانید فشار ناشی از این ورزش را مدیریت کنی زانوان خود را بالا ببرید و با هر بالا و پایین آمدن تنها آرنج های خود را خم نمایید. در اینحالت هفته ای ۳ تا ۴ نوبت این ورزش برای چربی زیر بغل را انجام دهید.

چربی زیر بغل

از بین بردن چربی زیر بغل با ورزش های هوازی

هرگز قدرت ورزش های هوازی مانند دویدن بر روی تردمیل، تناب زدن، یوگا و .. را دست کم نگیرید. هنگام انجام این تمرینات سوخت ساز بدن افزایش می یابد، عرق میکنید و روند از بین بردن چربی زیر بغل و سوتین را سرعت میبخشید. انواع مختلفی از ورزش های کاردیو وجود دارد که شما می توانید به تناسب قدرت و توانایی بدن خودتان آنها را انتخاب کنید.

پیشنهاد میکنیم مطلب بهترین زمان برای پیاده روی و چربی سوزی را از دست ندهید.

برای کاهش وزن خود اقدام کنید

برای رفع افتادگی زیر بغل شما باید کالری کمتری مصرف کنید. این حالت را می توان با یک رژیم غذایی خوب و انجام تمرینات ورزشی بدست آورد. برای رسیدن به یک نتیجه خوب بهتر است روزی ۵۰۰ کالری از رژیم غذایی خود بکاهید . اگر چه هیچ نوع رژیم خاصی برای چربی زیر بغل وجود ندارد با این حال باید وزنتان را کنترل کنید. رژیم پیشنهادی ما برای شما کتوژنیک است که در چند سال اخیر یسن خانوم ها و آقایان دچار اضافه وزن رواج یافته است.

برای پاسخ به این پرسش که چگونه چربی زیر بغل را از بین ببریم؟ چند راهکار پیشنهادی دیگر نیز به شما ارائه می کنیم.

عضلات بازو را قوی کنید

ورزش های موثری وجود دارند که می توانند علاوه بر قوی کردن عضلات بازو چربی شکم را نیز آب کنند. این ورزش پیشنهادی را می توانید در هر مکانی انجام دهید. فقط کافی است یک صندلی و جایی برای حرکت دادن راحت بازوان داشته باشید. برای رسیدن به بهترین نتیجه در آب کردن چربی زیر بغل ۳ ست ۱۵ تایی از این ورزش در روز انجام دهید.

اگر علاقمند به مطالعه روش های پیشنهادی برای آب کردن چربی های پهلو هستید ما به شما خواندن این پست را پیشنهاد می کنیم.

چربی زیر بغل

فعالیت و تحرک را در زندگی خود تزریق کنید

تناسب اندام تنها به عرق کردن و درد کشیدن ختم نمی شود بلکه شما می توانید از انجام آن لذت کافی ببرید. به طور مثال اگر هر روز با ماشین به سر کار میروید سعی کنید برای مدتی صبح ها زودتر بیدار شوید و پیاده یا با دوچرخه مسیر خانه تا محل کار را طی کنید. فعالیت های دیگری که شما می توانید از آنها برای سوختن کالری استفاده کنید عبارتند از: شنا، دوچرخه سواری و پیاده روی.

میزان مصرف کالری را پیگیری کنید

شما می توانید از برنامه های هوشمند در گوشی و یا حتی یک دفتر برای ثبت میزان کالری خود استفاده کنید. برنامه های پیشنهادی ما به شما برنامه مانکن و کرفس است.

چربی زیر بغل

اصلاح فرم بدن

در دنیای پر مشغله امروز که زنان و مردان بیشتر زمان خود را به فعالیت در منزل یا خارج از آن مشغول هستند، یکی از عوامل بسیار مهمی که باید به آن توجه کنند نحوه راه رفتن ، ایستادن، نشستن و خوابیدن است. که به بهبود در عضلانی و شکل آنها کمک میکند برای یادگیری نحوه راه رفتن ، نشستن و ایستادن به درستی این مطلب را مطالعه کنید.

از لباس های متناسب استفاده کنید

اگر از لباس های خیلی تنگ استفاده می کنید طبیعتا بعضی از قسمت های بدنتان به صورت ناخواسته بیشتر جلب توجه خواهند کرد. سعی کنید از لباس هایی که زیر بغل تنگی دارند استفاده نکنید. و نکته آخر این که اغلب زنان از سوتین های مناسبی استفاده نمی کنند که این حالت باعث چین خوردگی پوست در اطراف زیر بغل می گردد.

آموزش ویدویی آب کردن چربی زیر بغل

 

پیشنهاد میکنیم مطلب راهنمای تصویری انتخاب سایز سوتین را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این پست با ورزش برای زیر بغل و روشهای آب کردن چربی زیر بغل در کنار شما بودیم. چنان چه پیشنهاد یا نظری در این باره دارید آن را با ما در بخش دیدگاه این پست در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی