آب کردن چربی سینه

آموزش راه های آب کردن چربی سینه در زنان با ورزش و رژیم غذایی

۱
آموزش راه های آب کردن چربی سینه در زنان با ورزش و رژیم غذایی
نمره 4.3 از 6 رای

یکی از نشانه های زیبایی ظاهری زنان داشتن سینه های خوش فرم و متناسب با فرم بدن می باشد. با این تفاسیر می توان گفت داشتن سینه های کوچک و یا بزرگ هم می توانند برای زنان مشکل ساز باشند. نمی توان تاثیر این حالت را تنها به ظاهر زیبایی شناختی نسبت داد بلکه وجود چنین شرایطی می تواند اعتماد به نفس هر زنی را تحت الشعاع قرار دهد. اگر چه ممکن است سینه هایی کوچک مشکل چندانی به جز زیبایی با خود به همراه نداشته باشند ولی سینه های بزرگ مشکلاتی مانند درد پشت و انحنای غیر طبیعی ستون فقرات را موجب می شوند که هر زنی را به فکر آب کردن چربی سینه وادار می کنند. در این پست قصد داریم تا شما را با راه های آب کردن چربی سینه آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

چگونه چربی سینه را بسوزانیم؟ آموزش از بین بردن چربی سینه در زنان

How to Get Rid of Female Breast Fat

مانند چربی هر قسمت دیگری از بدن مانند دور شکم، دور بازو و زیر بغل، چربی سینه نیز نوع خاصی از چربی زیر جلدی می باشد که در زیر پوست ذخیره می شود. از بین بردن چربی سینه در زنان نیاز به انجام اقداماتی خاصی دارد. علاوه بر این موارد سینه ها تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند تغییرات هورمونی مثل دوران بارداری، شیر دهی و یا مصرف داروهای خاص قرار می گیرند. ژنتیک و چاقی کلی بدن نیز جزو دیگر شرایط ابتدایی برای افزایش اندازه سینه ها می باشد.

آیا سینه با ورزش کوچک می شود؟

ورزش تا حدودی زیادی می تواند به شما در فرآیند آب کردن چربی سینه کمک کند، اما داشتن یک رژیم غذایی کم چرب و داشتن یک سبک زندگی مناسب می تواند در چربی سوزی سینه زنان موثر باشد.

آب کردن چربی سینه با ورزش : شنا رفتن

برای آب کردن چربی سینه با ورزش شنا سوئدی و شنای معمولی جزو بهترین گزینه ها هستند؛ شنا رفتن برای از بین بردن چربی قسمت فوقانی بدن از جمله سینه بسیار کمک کننده باشد. بر روی یک زمین صاف و روی شکم خود دراز بکشید. کف دستان خود را مطابق با عرض شانه ها باز کنید و بر روی زمین قرار دهید. همانطوری که وزن خود را بر روی دستان خود قرار می دهید سعی کنیدبدن خود را به بالا ببرید. حال به آرامی نیمه تحتانی خود را به دون خم کردن کمر و یا کمک گرفتن از زمین بلند کنید. این کار را با ۳ ست ۴ تایی شروع کنید.

آب کردن چربی سینه با ورزش

پرس سینه با دمبل زدن

پرس سینه با دمبل موجب آب کردن چربی سینه مردان و زنان و قسمت فوقانی بدن میشود و به متناسب شدن اندازه سینه کمک می کند. بر روی پشت خود دراز بکشید سپس قسمت تحتانی بدن خود را به سمت بالا ببرید و پاهای خود را از قسمت زانو خم کنید. دو دمبل با اندازه متوسط را در دو دست خود نگه دارید و آنها را تا جای ممکن بکشید و به سمت بالا هدایت کنید تا جایی که احساس کمی فشار وکشیدگی بر روی سینه های خود داشته باشید. این کار را با ۵ ست ۵ تایی شروع کنید و در ادامه افزایش دهید.

کوچک کردن سینه با ورزش

آب کردن چربی سینه با ورزش های کششی : TRX

کوچک کردن سینه با ورزش های کششی از جمله استفاده از طناب های کششی تا حدود زیادی می تواند در کاهش چربی سینه موثر باشد. باید در طول استفاده از نوارهای کششی اطمینان حاصل کنید که بدنتان جلوتر از دستانتان قرار نگرفته باشند و همچنین با بالا بردن زمان این مقاومت های کششی می توانید تاثیرات چشم گیر کوچک شدن اندازه سینه را احساس کنید.

راههای کوچک کردن سینه

ما قبلا در آی آر میکس آموزش اتصال بند TRX در خانه را آموزش دادیم در صورت تمایل این مطلب را مطالعه کنید.

کوچک کردن سینه با ورزش دیپ پارالل

دیپ پارالل همچنین می تواند روشی موثر برای کاهش چربی سینه زنان و مردان محسوب گردد. در جای خود بایستید و دستگیره های آن را بگیرید و بدن خود را تا ناحیه کمر بالا ببرید و با خم کردن زانوها، خود را همچنان در بالا نگه دارید.  بدن خود را در بین میله ها کمی به سمت پایین بکشید و کمی آرنج های خود را هم راستا با بدن به سمت بالا متمایل کنید. بعد از انجام این حرکت می توانید بدن خود را به سمت پایین و موقعیت اولیه بیاورید. این کار را با ۳ ست ۴ تایی شروع کنید و به مرور این میزان را افزایش دهید.

کوچک کردن سینه با ورزش

در پاسخ به سوال آیا سینه با ورزش کوچک می شود؟ می توان گفت برخی از ورزش ها از میزان اثرات کمتری برای کاهش اندازه سایز سینه برخودارند. به عنوان مثال:

ورزش های هوازی

برای زنانی با میزان چربی بالای سینه، شاید ورزش های کاردیو مانند دویدن و پریدن کار چندان راحتی نباشد. ورزش های کاردیو مانند دوچرخه سواری و یا راه رفتن بر روی تردمیل شاید ایده جالبی برای آب کردن چربی سینه نباشد. با این حال برای رسیدن به نتایج دلخواه حتی با انجام این ورزش ها نیاز به مداومت بیشتری خواهید داشت.

آب کردن چربی سینه با ورزش

کوچک کردن سینه با ورزش شنا

یکی دیگر از راههای کوچک کردن سینه ورزش شنا است زیا شنا برای کاهش حجم توده عضلانی تمام بدن و حتی سینه ها می تواند مفید باشد. انجام یک ساعت ورزش شنا روزانه می تواند در کاهش سریع چربی سینه موثر باشد. شما می توانید سه روز هفته را به ورزش شنا و ۴ روز آن را به تلفیقی از حرکات ورزشی اشاره شده اختصاص دهید. مهم است که در طول ورزش از سوتین های مناسب استفاده کنید. عدم استفاده از سوتین های مناسب در حین ورزش کردن می تواند باعث درد پشت و حتی افتادگی گردد.

آب کردن چربی سینه با رژیم غذایی

ماساژ سینه ها می تواند به عنوان یکی از درمان های خانگی برای آب کردن چربی سینه ها و دادن شکل و فرم مناسب به آنها مورد استفاده قرار بگیرد. شما میتوانید از روغن زیتون گرم دو بار در روز بدین منظور استفاده کنید.

روش های گیاهی کاهش چربی سینه: زنجبیل

اعتقادی که وجود دارد حاکی از این مسئله است که زنجبیل در افزایش میزان متابولیسم بدن تاثیر گذار و یکی از روش های گیاهی کاهش چربی سینه است. افزایش متابولیسم به کاهش چربی بدن کمک می کند و همچنین در آب کردن چربی سینه نیز موثر است. شما می توانید از زنجبیل در چای خود همراه با عسل استفاده کنید.

چای سبز را امتحان کنید!

در طب سنتی چای سبز دارای خواصی است که باعث افزایش سوزاندن چربی های بدن می شود. مواد موجود در چای سبز برای سوزاندن چربی های موجود در بافت سینه موثرند همچنین خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش می دهند. ۱ قاشق چای خوری برگ گیاه چای سبز را در آب گرم به مدت ۴ تا ۵ دقیقه خیس کنید. برای رسیدن به بهترین نتایج بهتر است این چای را حداقل ۴ تا ۵ بار در طی روز مصرف کنید.

ترکیب لیمو با عسل

این ترکیبی فوق العاده برای چربی سوزی می باشد. در یک لیوان آب گرم عصاره لیمو را اضافه کنید و ۱ قاشق چای خوری عسل را با آن مخلوط کنید. یک ترکیب را اول صبح بنوشید. این ترکیب در جلوگیری از ابتلا به سرماخوردگی نیز مفید است.

برای یادگیری نحوه درست کردن ترکیب لیمو و عسل مطلب طرز تهیه معجون عسل، لیمو و دارچین را مطالعه کنید.

کوچک کردن سینه با قهوه: اسکراب قهوه

قهوه به دلیل کافئین سوخت ساز چربی را افزایش داده و از طرفی می تواند باعث افزایش گردن خون به ناحیه سینه گردد. برای کوچک کردن سینه با قهوه باید ۲ قاشق غذا خوری قهوه را با کمی عسل مخلوط کنید و سینه ها را با این ترکیب مالش دهید. ماساژ را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه انجام داده سپس با آب گرم آن را بشویید. این روند را به طور مرتب تکرار کنید.

ما در مطالب پیشن در مورد رژیم لاغری با قهوه آموزش کاملی را ارئه دادیم، پیشنهاد میکنیم این مطلب را مطالعه کنید.

آب کردن چربی سینه با رژیم غذایی

افزودن روغن ماهی به رژیم غذایی

روغن ماهی دارای چربی بسیار مفیدی به نام امگا ۳ می باشد که برای کاهش میزان هورمون استروژن بدن مفید بوده و همچنین دارای خواص بی شماری برای تمامی بدن می باشد.برای از بین بردن چربی سینه با رژیم غذایی شما می توانید ماهی سالمون و ماهی تن را در رژیم غذایی خود بگنجانید. علاوه بر این مکمل های غذایی حاوی امگا ۳ نیز گزینه های مناسبی می باشند.

ما در آی آر میکس بهترین رژیم برای کاهش وزن در یک ماه را آموزش دادیم، برای یادگیری مطلب آموزش رژیم غذایی کتوژنیک را مطالعه کنید.

بذر کتان برا کاهش سایز سینه

دانه های روغنی دارای مقادیر زیادی چربی امگا ۳ می باشند که می توانند سطوح استروژنی بدن را کاهش داده و به افزایش متابولیسم بدن کمک می کنند. مصرف دانه های کتان در کاهش چربی عمومی بدن از کاهش سایز سینه زنان موثر است. شما می توانید ۱ قاشق چای خوری بذر کتان را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه نمایید.

آب کردن چربی سینه با رژیم غذایی

اگر میزان هورمون های بدنتان بالا و پایین شده است ما به شما آموزش روش های گیاهی و طبی تنظیم کننده هورمونهای بدن زنان و مردان

آموزش ویدیوی کاهش سایز سینه با ورزش

 

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این پست با راه های آب کردن چربی سینه در کنار شما بودیم، و روش های گیاهی و طبی برای آب کردن چربی سینه را نیز ارائه دادیم. چنان چه نظر یا پیشنهادی دارید آن را با ما در بخش دیدگاه این پست در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۱ دیدگاه

تبلیغات متنی