قالیشویی تهران : سعادت آباد تجریش و غرب تهران [رپورتاژ آگهی]

قالیشویی تهران : سعادت آباد تجریش و غرب تهران [رپورتاژ آگهی]

۰
قالیشویی تهران : سعادت آباد تجریش و غرب تهران [رپورتاژ آگهی]
امتیاز دهی به نوشته

قالیشویی مادر این افتخار را هم اکنون اعلام می دارد که توانسته با بهترین پوشش و خدمات رسانی در استان تهران و حومه، رضایت مشتریان خود را جلب کند.

تفاوتی ندارد در منطقه ی نواب تهران هستید و یا شهر ها و بخش های دیگر پایتخت، با یک تماس و یا سفارش آنلاین از طریق وب سایت “قالیشویی مادر”، می توانید فرش خود را به آن ها سپرده و در اسرع وقت بدون کم ترین خطا در شستشو، جابجایی و… تحویل بگیرید.

شستشوی فرش بدون هیچ گونه آسیب

متاسفانه در طول چند سال اخیر با زیاد شدن شرکت هایی که بعضا نامعتبر هستند و بدون هیچ گونه اعتمادسازی و مشتریان زیادی را از شستشوی مکانیزه فراری می دهند. اما اگر یک بار خدمات و سرویس های شرکت مادر را امتحان کنید قطعا پشیمان نمی شوید.

یکی از بزرگ ترین مزیت های شرکت مادر نسبت به همتایان خود ارائه خدمات کامل در استان تهران و حتی حومه می باشد. برای کسب اطلاع در این باره می توانید از طریق پل های ارتباطی به راحتی از خدمات شستشو باخبر شوید.

تفاوتی ندارد که فرش و موکت شما در چه محل و با چه شرایطی استفاده شده است، ضمانت سلامت و پاکیزگی آن را به قالیشویی مادر بسپارید.

پاکسازی قالی های شما در کم ترین زمان ممکن

در موارد مختلف شستشو، سرویس این شرکت پس از ثبت سفارش شما از طریق وب سایت و یا تماس تلفنی، به محل کار و یا زندگیتان مراجعه کرده و خدمات را به صورت کامل در اختیارتان قرار می دهد.

yes تلفن ۴رقمی ۱۴۰۴ قالیشویی تهرانپارس

برای بسیاری تحویل به موقع قالی ها و مبلمان (یکی دیگر از سرویس های شرکت قالیشویی مادر شستشوی مبلمان می باشد) بیش از هر چیزی حائز اهمیت است.

ثبت سفارش سریع و آسان قالیشویی مادر

تفاوتی ندارد که در کدام منطقه از پایتخت می خواهید سفارش خود را به ثبت برسانید، با این که قالیشویی مادر در نواب مستقر بوده، تیم سرویس دهی به شما این اجازه را می دهند در تمام تهران بزرگ فرش خود را برای شستشو و پاکسازی تحویل داده و خیلی زود هم تحویل بگیرید.

حتی می توانید خدمات پاکسازی مبلمان ( مبل شویی ) خود را نیز در محل زندگی یا کار خود انجام داده و خیلی زود از آن ها استفاده کنید.

انجام خدمات رفوگری و ترمیم فرش های آسیب دیده شما نیز توسط تیم قالیشویی مادر در تهران انجام می شود. اگر نگران شستشوی فرش ابریشم خود هستید می توانید با یک بار امتحان خدمات آن ها، تاثیر و تغییرات قبل و بعد از شستشو را به خوبی مشاهده فرمائید.

قالیشویی تهران

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و آی آر میکس هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی