How to Brush Your Hair with Hair Dryer

آموزش مرحله به مرحله براشینگ مو خود با سشوار در خانه

۰
آموزش مرحله به مرحله براشینگ مو خود با سشوار در خانه
نمره 5 از 2 رای

آیا شما هم می خواهید بعد از سشوار کشیدن موهای مجعد و فر خود، با پف کردن آنها مواجه نشویید؟ پس باید با نکات مهم براشینگ مو آشنا گردید و آنها را به کار ببرید. در این پست قصد داریم تا شما را با آموزش براشینگ موی بلند و کوتاه بیشتر آشنا کنیم. در نهایت شما با یادگیری این آموزش براشینگ مو با سشوار خواهید توانست که براحتی در منزل این کار را انجام دهید.

آموزش تصویری نحوه براشینگ مو فر و صاف توسط خود فرد

How to Brush Your Hair with Hair Dryer

اگر براشینگ مو به درستی انجام شود، موها به مدت چند صاف و براق و مرتب باقی خواهند ماند. باید دقت داشته باشید که برای براشینگ مو فر و صاف توسط خود فرد شما نیاز به چند وسیله حیاتی دارید که به شما در داشتن موهایی با ظاهر مرتب کمک خواهند کرد. یکی از این ابزارآلات سشوار مناسب می باشد. و شاید بتوان گفت اساسی ترین وسیله برای براشینگ مو بلند و فر یک سشوار می باشد.

آموزش براشینگ موی بلند و فر توسط خود فرد

اولین قدم در آموزش تصویری براشینگ حرفه ای مو، آماده کردن وسایل مورد نیاز است. سشوار مورد نیاز برای این کار بهتر است که دارای نازل هدایت کننده هوا باشد تا به طور مستقیم جریان هوا را به موها منتقل نماید. شانه با دندانه های پهن، برس پهن و گرد، محصولات محافظت کننده از دمای بالا، روغن مو یا سرم ضد وز مو سایر ابزارآلات مورد نیاز شما می باشند.

آموزش براشینگ مو با سشوار

موهای خود را بشویید

استفاده از شامپو و نرم کننده های مو بخش عادی شستن مو می باشند. می توانید بدین منظور از شامپوها و نرم کننده هایی که بعد از شستشو، حجم مو را افزایش نمی دهند استفاده کنید.

آموزش براشینگ مو با سشوار

آب اضافی موها را بگیرید

توجه داشته باشید که قدم بعدی در آموزش براشینگ مجلسی به محض این که عمل شستشوی موها تمام شد آن ها را با یک حوله یا پارچه تمیز خشک کرده و آب اضافی آنها را بگیرید. دقت کنید که نباید عمل خشک کردن آنها را همراه با چلاندن، پیچاندن و یا تکان دادن انجام دهید زیرا این حالت باعث خرد شدن موها می شود. فقط از آنها برای جذب آب لابه به لای موها استفاده کنید.

آموزش براشینگ مو با سشوار

چنان چه علاقه مند به مطالعه روش های رشد سریع مو در یک هفته هستید ما به شما خواندن این پست را پیشنهاد می کنیم.

موها را شانه بزنید

از یک شانه با دندانه های درشت برای شانه زدن موهای نیمه خشک استفاده کنید. اگر موها دچار گره خوردگی باشند عمل براشینگ مو می تواند به آنها آسیب وارد کند.

آموزش براشینگ مو با سشوار

از محصولات عایق حرارتی استفاده کنید

در براشینگ مو با سشوار این محصولات می توانند تا حدود زیادی مانع از سوزانده شدن موها در حین فرآیند براشینگ مو شوند. آنها حاوی پلیمرهایی هستند که به لایه های مو متصل شده و به عنوان عایق محافظتی عمل می کنند. مقداری از آن را به کف دست خود بزنید و سرتاسر موها از ریشه تا نوک با مالش دادن، به آن آغشته کنید. دقت کنید که نیازی به استفاده مقادیر زیادی از این ماده نیست ولی استفاده از آن ضروریست.

آموزش براشینگ مو با سشوار

برای سشوار کشیدن به اتاق خواب بروید

رطوبت موجود در حمام باعث می شود که موها فر و مجعد شده و دوباره از حالت صاف خارج شوند بنابراین بهتر است برای انجام براشینگ مو از اتاق خواب و یا فضای بدون جریان هوا استفاده کنید.

آموزش براشینگ مو با سشوار

موها را خشک کنید

به جای این که با چلاندن و فشردن موها آنها را خشک کنید می توانید از هوای سشوار استفاده کنید. نیازی نیست که موها کاملا خشک شوند و باید مقداری رطوبت در آنها باقی بماند. البته این رطوبت نباید به حدی زیاد باشد که احساس خیس بودن کرد. گرفتن آب اضافی موها و کمی خشک کردن آنها باعث می شود که لایه کوتیکولی موها بسته شده و طی براشینگ مو، موهای حالت دار و فر آسیب بیشتری نبینند.

براشینگ مو

موها را تقسیم بندی کنید

در این مرحله از آموزش براشینگ موی بلند شما باید موها را به صورت درست تقسیم بندی کنید. موهای سر را به صورت افقی به دو قسمت تقسیم کرده و لایه های بالایی موها را جمع کرده و در بالای سر با گیره محکم کنید به طوری که موهای قسمت پشت و پایین سر آماده برای سشوار کشیدن باشند.

آموزش براشینگ مو با سشوار

بخش کوچکی از موها را به دور برس لوله کنید

از یکی از دو طرف موهای سر شروع کرده و بخش کوچکی از آنها را بردارید و به دور برس بزرگ لوله کنید. از ریشه سر موها را به کمک برس بردارید به طوری که برس کف سر را لمس کند.

آموزش براشینگ مو با سشوار

حالت دادن مو با سشوار آغاز کنید

برای شورع سشوار کشیدن مو با برس، حدود ۵ تا ۷ سانتی متر از موها را برداشته و با سشوار مشغول خشک کردن آنها شوید. دقت کنید اکثر افراد تمایل دارند که از کمترین درجه حرارت سشوار برای براشینگ مو خود استفاده کنند ولی باید بدانید که اگر از موهای فر و مجعدی برخودار هستید بهتر است تنظیمات درجه حرارت سشوار را بر روی بیشترین میزان قرار دهید تا صاف و یک دست شدن کامل موها اطمینان یابید.

آموزش براشینگ مو با سشوار

سشوار را با زوایه مناسب نگه دارید

همانطور که برس را به سمت پایین هدایت می کنید موها را با زاویه مناسب سشوار هدایت کنید. در نهایت جریان هوا باید از قسمت ریشه مو به سمت نوک موها حرکت کند. اگر این جریان هوا به دلیل عدم زاویه مناسب به سمت بالای موها حرکت کند باعث جابجایی و به پا خواستن موها شده و بعد از مدت زمان کمی از براشینگ مو، دچار حالت پف کردگی می گردند.

آموزش براشینگ مو با سشوار

هر مرحله را چند بار تکرار کنید

تنها یک بار سشوار کشیدن هر بخش مو برای صاف شدن آن کافی نبوده و نیاز به انجام چند باره این عمل دارند. به خاطر داشته باشید طی تکرار براشینگ مو توسط خود فرد، زاویه مناسب سشوار را حفظ کنید.

آموزش براشینگ مو با سشوار

به سراغ بخش بعدی بروید

با اتمام سشوار کشیدن یک تکه از مو، به سراغ بخش بعدی بروید. با اتمام آنها لایه های مو را باز کرده و این عمل را در لایه های بالایی مو تکرار کنید.

ر

از هوای خنک سشوار استفاده کنید!

بعد از سشوار کشیدن کامل موها از هوای خنک سشوار استفاده کنید. این کار را از ریشه تا ساقه مو انجام دهید. این عمل باعث می شود که موها ثابت و استوار شده و دچار فر شدگی نشوند. به اصطلاح با این کار می توانید حالت موی سشوار کشیده را حفظ کنید.

آموزش براشینگ مو با سشوار

برای براشینگ موی سر از سرم مو استفاده کنید!

برای براشینگ حرفه ای و هم چنین براق ماندن آنها از سرم مو یا روغن آرگان استفاده کنید. کمی از آن را به نوک انگشتان خود بمالید و به موهای سر از جمله ساقه های آنها آغشته کنید. این کار را با حرکت های سریع دست بر روی موها انجام دهید.

آموزش براشینگ مو با سشوار

اتوی مو به کار ببرید

در صورت لزوم می توانید از اتوی مو برای صاف شدن موها استفاده کنید. این شرایط زمانی است که موهای شما آنقدر فر هستند که به راحتی با سشوار صاف نمی شوند. اگر تنها بخشی از موها به خوبی صاف نشده باشند هم می توانید در آن قسمت ها اتوی مو را استفاده کنید.

براشینگ مو

آموزش ویدیویی نحوه براشینگ مو سر در خانه

 

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این پست با آموزش تصویری براشینگ حرفه ای در کنار شما بودیم. چنان چه نظر یا پیشنهادی در این باره دارید آن را با ما در بخش دیگاه این پست در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی