آموزش نحوه ست کردن رنگ لباس زنانه و مردانه ؛ نکات مهم در رنگ شناسی لباس

۱
آموزش نحوه ست کردن رنگ لباس زنانه و مردانه ؛ نکات مهم در رنگ شناسی لباس
امتیاز دهی به نوشته

آیا شما هم تمام طول روز خود را صرف ست کردن رنگ لباس خود می کنید؟ و یا با دنبال کردن صفحات مجازی، مدل های لباس و رنگ سال قادر به ست کردن رنگ لباس و حتی ست کردن مانتو و شال خود هستید؟ در این پست قصد داریم تا شما را با نحوه ست کردن رنگ لباس زنانه و یا رنگ شلوار و مانتو و شال بیشتر آشنا کنیم. بنابراین با آموزش ست کردن لباس با ما همراه باشید.

آموزش چگونگی ست کردن رنگ لباس مردانه یا زنانه اسپرت و مجلسی

How to Match Clothing Well

در ابتدای آموزش چگونگی ست کردن رنگ لباس مردانه یا زنانه بهتر است به این نکته توجه کنید که نیازی به دانستن و شناخت کامل جدول ست رنگ لباس وجود ندارد ولی با این حال برای درک بهتر و قوی تر شما می توانید از این جدول استفاده کنید. بهتر است در ابتدا با رنگ های پایه و ترکیب رنگ های مکمل بیشتر آشنا شویید.

  • سبز و قرمز
  • آبی و نارنجی
  • بنفش و زرد

جدول ست رنگ لباس

با دقت در این تصویر متوجه خواهید شد که رنگ های مکمل در طرف های مخالف هم دیگر قرار گرفته اند. این بدین معنی است که شما به راحتی می توانید از این رنگ های متضاد در کنار یکدیگر به عنوان رنگ های مکما استفاده کنید، حتی بدون این که فکر کنید بسیار مضحک به نظر می رسید. به عنوان مثال بدون این که فکر کنید یک لباس مخصوص کریمسی پوشیده اید می توانید از یک پوشش شلوار سبز با پیراهن قرمز استفاده کنید. بدین ترتیب شما از یک ست لباس های با رنگ مکمل استفاده کرده اید.

چنان چه علاقه مند به آشنایی با انواع مدل های لباس های زنانه هستید ما به شما خواندن این پست را پیشنهاد می کنیم.

ست کردن رنگ لباس مردانه اسپرت یا مجلسی

رنگ شناسی لباس: زمانی که شما به رنگ های سایه ای فکر می کنید احتمالا تنها رنگ هایی که به ذهن تان خطور می کنند رنگ های سفید و سیاه و خاکستری هستند. این رنگ های سایه دار نه تنها به صورت تکی منحصر به فرد و جذابند، بلکه ترکیب رنگی آنها با هم و ست رنگ رنگ لباس با آنها بسیار خیره کننده خواهد بود. بنابراین از میان رنگ های سایه ای دیگر می توان به رنگ های سفید، سیاه، خاکستری، آبی روشن، آبی نفتی، قهوه ای برنزه و زیتونی می توان اشاره کرد.

ست رنگ طوسی

چند ترکیب رنگی برای ست کردن رنگ سرمه ای و یا هر رنگ دیگر سایه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شلوار زیتونی و پیراهن سفید
  • پارچه جین تیره و پارچه کتان آبی روشن
  • پیراهن کتان آبی نفتی و شوار جین آبی روشن
  • شلوار کرم و پیراهن کتان آبی روشن

چنان چه علاقه مند به مطالعه روش های انتخاب کت و شلوار مردانه هستید ما به شما خواندن این پست را پیشنهاد می کنیم.

به هر حال می توان گفت که انتخاب رنگ های تیره تر در پایین و رنگ های روشن در بالا به عنوان ساده ترین روش ست کردن رنگ لباس به حساب می آید که شما می توانید از آن استفاده کنید.

از یک رنگ متضاد استفاده کنید

اگر علاقه زیادی به استفاده از رنگ های متضاد در ست رنگی لباس خود دارید می توانید تنها از یک تکه لباس متضاد در کنار رنگ های روشن و یا همان رنگ های سایه ای استفاده کنید.

ست کردن رنگ سرمه ای

نمای کامل از ست لباس های خود ایجاد کنید

یکی از نکات مهم در رنگ شناسی لباس و ست کردن لباس مردانه یا زنانه این است که باید از قبل، اقلام پوشیدنی خود را در کنار هم قرار دهید تا یک نمای کامل از پوشش خود داشته باشید.

ست کردن رنگ لباس

همه اقلام را با هم ست کنید

باور کنید یا نه تمامی اقلام مورد استفاده می توانند بر روی ست لباسی شما تاثیر بگذارند. بنابراین بهتر است آنها را نیز با پوشش خود تطبیق دهید. اگر می خواهید از کفش و کمربند چرم در پوشش خود استفاده کنید بهتر است آنها را طوری انتخاب کنید که بیشترین هم خوانی و شباهت را به هم داشته باشند. البته لازم نیست که دقیقا از یک جنس ساخته شده باشند تنها شباهت کافی است. به عنوان مثال اگر از کفش های با چرم شرابی رنگ می پوشید بهتر است کمربندی با این را انتخاب کنید.

ست کردن رنگ لباس

لوازم جانبی موجود در پوشش را ست کنید

لوازم جانبی موجود در یک پوشش شامل حلقه ازدواج و ساعت می باشند. برای ست کردن لباس مجلسی اگر حلقه ازدواج شما یک حلقه زرد طلایی رنگ باشد بهتر است رنگ بند ساعت نیز از جنس طلای زرد باشد. اگر چه لزومی به ست کردن تمامی فلزات موجود در پوشش نیست ولی با این حال بهتر است این موارد را نیز رعایت کنید.

ست کردن رنگ لباس زنانه

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این پست با آموزش نحوه ست کردن رنگ لباس زنانه و مردانه در کنار شما بودیم. چنان چه نظر یا پیشنهادی در این باره دارید آن را با ما در بخش دیدگاه این پست با ما و دیگران در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۱ دیدگاه

  1. نهالستان گفت:
    0

    دمت گرم .خیلی خوب و بدرد بخور بود مقالتون

تبلیغات متنی