How to be More Attractive for My Husband

چگونه زنی جذاب برای همسرم باشم؟ آموزش لوندی برای همسر

۱
چگونه زنی جذاب برای همسرم باشم؟ آموزش لوندی برای همسر
امتیاز دهی به نوشته

در دوران نامزدی سعی می کردید با هر ترفند و عشوه گری دوست پسر و یا نامزدتان را تحت تاثیر خود قرار دهید، ساعت ها در مورد طرز حرف زدن و نحوه لباس پوشیدن خود فکر می کردید، چون می خواستید در نظر او بهترین باشید و برای این که حس تحسین او بر بینگیزید، از هیچ تلاشی کم نمی گذاشتید. حال وقت آن رسیده در دوران ازدواج نیز برای جذاب به نظر رسیدن در نظر همسرتان، هم چنان لوندی برای همسر خود را داشته باشید. در این پست قصد داریم تا شما را بیشر با این موضوع آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

چگونه برای نامزدم جذاب و متنوع باشم؟ ترفندهای زنانه برای جذب شوهر

How to be More Attractive for My Husband

بسیاری از زنان از این موضوع گله دارند که همسرشان بعد از ازدواج دیگر مانند دوران قبل از نامزدی و یا نامزدی آنان را مورد توجه و مورد تحسین قرار نمی دهند و یا به اصطلاحی مورد کم محلی از طرف همسرانشان قرار می گیرند. زنان در چنین مواقعی درگیر پاسخ دادن به سوالاتی هم چون چگونه برای شوهرم متنوع باشم؟ و یا چگونه برای شوهرم دست نیافتنی باشم؟ می گردند ولی غافل از این که اغلب درگیر مشاغل بیرون از خانه و یا مسائل خانگی هستند که آنان را از زندگی زناشویی دور می سازد.

حفظ جذابیت برای همسر تنها به بخش ظاهری و فیزیکی مربوط نمی شود بلکه روش های مختلف لوندی برای همسر وجود دارد که می توانند در جذابیت همسر موثر باشند.

چگونه برای نامزدم جذاب باشم؟ به خودتان برسید!

یکی از رموز جذابیت زنان زیبایی آنها است! مهم این است خیلی زود و یا خیلی دیر از خواب بیدار نشویید و تمام طول روز با لباس خواب در خانه نگردید. اگر چه این بدین معنا نیست که وظایف خانه خود رسیدگی نکنید نه. بلکه باید قبل از شروع به انجام وظایف خانگی خود کمی به خودتان برسید، کمی برای خودتان وقت صرف کنید تا حس خوبی داشته باشید و احساس نشاط کنید. اگر شما یک خانم خانه دار هستید بهتر است قبل از رسیدن همسرتان به خانه کمی به خودتان برسید و با روی باز به استقبال همسرتان بروید.

از همسر خود نظر خواهی کنید

هنگامی که در حال خرید یک لباس و یا بحث بر روی پوشش خود هستید، نظر او را جویا شوید. زیرا یکی از خصوصیات یک زن واقعی ارزش قائل شوید و به او بفهمانید که نظر او برای شما ارزشمند است و مایل به استفاده از پوششی هستید که او را خوشحال می کند. این یک تکنیک لوندی برای همسر است که با استفاده از آن شما می توانید یک نگاه تحسین آمیز و یا لبخند رضایت بخش از همسرتان دریافت کنید.

اندام خود را متناسب نگه دارید

یکی دیگر از راههای جذب شوهر اندام زنانه زیبا داشتن است! در صورت امکان یک رژیم تناسب اندام را دنبال کنید و یا این که در ساعت های مشخصی ورزش کنید، می توانید از سالن های بدنسازی بدین منظور استفاده کنید. حداقل ۲۰ تا ۳۰ دقیقه پیاده روی در روز می تواند در تناسب اندام شما موثر بوده و در جوانسازی روحیه شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود. حفظ سلامت جسمانی به داشتن سلامت روانی، حس اعتماد به نفس و یک زندگی جنسی فعالتر کمک می کند. بنابراین به راحتی با یک تناسب اندام می توانید جذابیت خاص و لوندی برای همسر تان را داشته باشید.

لوندی برای همسر

برای او هدیه بخرید!

گاهی اوقات تنها یک لباس زیر زنانه تحریک کننده می تواند اثر بسزایی در لوندی برای همسر داشته باشد. این هدفی دو گانه است با این کار نه تنها حس بینایی او را تقویت می کنید بلکه او را خوشحال می کنید. کاری که باعث می شود کمتر از خاطر او بروید.

از ظاهر خود مراقبت کنید

برای پاسخ دادن به این پرسش زنان که چگونه برای شوهرم متنوع باشم؟ باید بگوییم که نه تنها صرف مقدار کمی وقت و هزینه کافی است. البته نیازی به عمل های جراحی زیبایی نیست بلکه با یک رنگ مو و یا فرم دادن به مدل ابرو هم می تواند لوندی برای همسر تان داشته باشید. البته لازم نیست عملی انجام دهید که بعدا از انجام آن احساس پشیمانی کنید. تنها باید یک احساس رضایت در مورد زیبایی خود داشته باشید و نظر همسرتان را به خود جلب کنید.

قانون جذب مردان: اولین حرکت را انجام دهید

یکی از قانون جذب مردان این است که همیشه برای برقراری رابطه جنسی منتظر نباشید که او پیش قدم شود. گاهی با یک حرکت ساده می توانید او را تحریک کنید و خودتان اولین نفر باشید.

با او بیشتر وقت بگذرانید

به جای این که مدام او را در مورد تماشای بازی فوتبال و یا کار کردن با وسایل الکترونیکی مورد سرزنش قرار دهید بهتر است به او بپیوندید و این کار را برای او لذت بخش سازید. این ترفند لوندی برای همسر موجب می شود که او از انجام کار خود احساس عذاب وجدان نکند و از طرفی لذت بیشتری را در کنار شما تجربه کند.

با هم بخندید

موضوعات خنده داری پیدا کنید که بتوانید با همرتان به آن بخندید. خندیدن باعث زنده نگه داشتن روابط و احساسات بین همسران می شوند و یکی از راه های جذب مردان مغرور است. اگر چه زنان در این مورد توانا تر هستند چرا که فعالیت های روزمره باعث می شود که موضوعات خنده آورتری پیدا کنند.

لوندی برای همسر

شادی او مهم است

شادی مرد مهم ترین نقطه عطف زندگی زن می باشد. بنابراین برای شاد نگه داشتن همسر بهتر است از هیچ کاری دریغ نکنید و وقت خود را صرف پاسخ دادن به سوالاتی از قبیل چگونه برای شوهرم دلبری کنم؟ و چگونه پیش شوهرم عزیز باشم؟ نکنید. برگزاری یک جشن تولد، پختن غذای مورد علاقه و حتی خرید یک هدیه برای مادر او باعث می شوند که شما ترفند لوندی برای همسر تان را به خوبی اجرا کرده باشید.

نشان بدهید که مراقب پیوندتان هستید

هر روز و یا هر چند کم به همسرتان نشان دهید که چه میزان وجود او برای شما ارزشمند است و به زندگی شما معنا می بخشد. به او بگویید دوستش دارید. در هنگام بیماری مانند یک کودک از او مراقبت کنید. می توانید او را ببوسید. شناختن و دانستن عواطف او، باعث تسلیم شدن احساساتش در مقابل شما خواهد شد.

چنان چه علاقه مند به مطالعه روش های جذاب بودن دختران و پسران هستید ما به شما خواندن این پست را پیشنهاد می کنیم.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این پست با آموزش لوندی برای همسر در کنار شما بودیم. چنان چه در این باره نظر یا پیشنهادی دارید آن را با ما در بخش دیدگاه این پست در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۱ دیدگاه

  1. ناشناس گفت:
    0

    همه اینکار رو کردیم ولی باز هوو آورد سرم بی شرف نکبت عن هرزه موندم نمی خواستم دیگه چرا کله خر بی شرف میاد خواستگاری بی سروپای گدا گشنه 🖕😕

تبلیغات متنی