How to Turn Your Wife On

چگونه سرد مزاجی زنان را تغییر دهیم؟ آموزش راه های گیاهی برای تحریک زنان

۰
چگونه سرد مزاجی زنان را تغییر دهیم؟ آموزش راه های گیاهی برای تحریک زنان
نمره 5 از 2 رای

بسیاری از خانم ها به خاطر نداشتن تمایلات جنسی رنج می برند. سرد مزاجی زنان بسیار پیچیده تر از آقایان بوده و به این سادگی ها قابل تشخیص نیست. البته سرد مزاجی زنان بی علت نیست؛ مشکلات روزمره، استرس، انتخاب مواد غذایی نامناسب و … از جمله عوامل ایجاد کننده آن هستند. ما در این پست قصد داریم تا راه های گیاهی و رفتاری برای تحریک زنان را آموزش دهیم.

چگونه سرد مزاجی همسر خود را از بین ببریم؟ آموزش راههای از بین بردن سرد مزاجی زنان

How to Turn Your Wife On

از دست دادن میل جنسی و در اصطلاح عامیانه سرد مزاجی در خانم ها یکی از بزرگترین مشکلات خانم ها در هر سنی می باشد .با سرد مزاجی زنم چه کنم؟ سوالی است که اغلب مردان با آن مواجه هستند. بی میلی خانم ها در روابط جنسی عوامل بسیاری دارد که جهت بهبود و درمان آن باید به تک تک آنها پرداخته شود. در ادامه با آی آر میکس همراه باشید تا راههای از بین بردن سرد مزاجی زنان را با شما در میان بگذاریم.

درمان سرد مزاجی زنان با راهکارهای رفتاری

۱- یکی از روش های رفتاری برای درمان سرد مزاجی زنان این است که به مشاجره و دعوا با همسر خود خاتمه دهید. در صورتیکه همسر شما در یک روز به خصوص تمایل چندانی به داشتن رابطه جنسی ندارد، هیچگاه با بحث و جدل سعی در متقاعد کردن او نکنید؛ چراکه مشاجره و بحث های طولانی بر سر این موضوع می تواند موجب تخلیه احساسی همسر شما شود. سعی کنید برخی از کم و کاستی ها را نادیده بگیرید، همانطور که زن شما از برخی عیوب شما چشم پوشی کرده است. اگر به تازگی وارد زندگی مشترک شده اید به یکدیگر فرصت دهید تا بیشتر همدیگر را شناخته و از تفاوت های کوچک در روابط خود آگاه شوید.

درمان سرد مزاجی زنان با راهکارهای رفتاری

۲- احساسات رمانتیک دوران نوجوانی را در خود زنده کنید. اگر مدام از خود گله و شکایت می کنید که “رابطه جنسی من و همسرم همانند روزهای اول ازدواج نیست”، پس دست به کار شوید و دوباره به آن دوران بازگردید. سعی کنید با زنده کردن خاطرات، حرف ها و احساسات پر شور آن دوران تلگری به خود و همسرتان بزنید. گاها دلایل سرد شدن زنان به رفتار شوهر آنها باز می گردد. به خصوص اگر چندین سال از ازدواج زن و مرد گذشته باشد، مردان همانند روزهای اول به همسر خود ابراز عشق نمی کنند. بنابراین شما آقایان موظف هستید جهت درمان بی میلی زنان خود، به طور تصادفی برای همسر خود هدیه کوچکی تهیه کنید و گاها بدون مناسبت برای همسر خود گل بخرید. تمام کارهای اینچنینی زندگی شما را شاداب تر خواهد کرد.

۳- وظایف مادرانه همسر خود را برای چند روز منتفی کنید. اغلب مادران به خصوص خانم های خانه دار غرق در انجام وظایف مادری همچون مراقبت از بچه ها، بردن آنها به مدرسه، درست کردن صبحانه، تمیز کردن خانه و … هستند. شاید به روی خود نیاورند اما آنها نیز دوست دارند حتی برای مدت بسیار کوتاه از این وظایف دور شوند و زمان کوتاهی را برای خود زندگی کنند. شما آقایان باید چنین زمان هایی را برای آرامش بیشتر همسر خود فراهم نمایید. این راهکار دیگری جهت درمان سرد مزاجی زنان خواهد بود.

دلایل سرد شدن زنان

دلایل سرد شدن زنان و درمان آن

۴- دوباره داماد شوید و به آراستگی خود اهمیت دهید. بسته به اینکه آیا همسر شما از موی بدن مردان خوشش می آید یا نه به زیبایی ظاهر خود به طور مرتب برسید. از جمله دلایل سرد شدن زنان اهمیت ندادن شوهر به وضعیت ظاهری و آراسته بودن خود است. بنابراین اگر به دنبال داشتن زندگی جنسی شاداب و پرحرارت تر هستید در انجام امور مرتبط با بهداشت و آراستگی خود کوتاهی نکنید.

۵- در تختخواب خود یک فیلم رمانتیک ببینید. ترجیحا فیلم رمانتیکی را انتخاب نمایید که پایان غم انگیزی نداشته باشد. به همراه دیدن فیلم خوردن تنقلات و نوشیدنی های دلخواه خود را فراموش نکنید. در طی فیلم سعی کنید بخش های رمانتیک و خوش زندگی خود را به پلان هایی از فیلم مرتبط سازید و با صحبت از آنها احساسات خوبی را در همسر خود به وجود آورید. خانم ها علاقه زیادی به شنیدن و گفتن اینچنین حرف های رمانتیک که گاها فراموش می شود دارند. به این ترتیب رابطه با زن سرد مزاج خود را تسهیل و دلپذیر تر نمایید.

دلایل سرد شدن زنان و درمان آن

۶- یک روز پر از لذت و سرگرمی را برای او فراهم کنید؛ یکی دیگر از راه های رفتاری برای درمان سرد مزاجی زنان این است که با خرید کردن، رفتن به یک رستوران و دیدن فیلمی خوب حال و هوای او را عوض کنید. به این ترتیب همسر خود را شگفت زده کرده و یک روز خاطره انگیز را برای او بسازید. تفریحات مذکور فقط یک مثال بود. اگر همسر شما علاقه مند به کارهای هنری است با بردن او به یک گالری نقاشی و صنایع دستی می توانید احساسی بسیار خوب در او ایجاد نمایید.

۷- با سرد مزاجی زنم چه کنم؟ همسر خود را به یک سفر کوتاه آخر هفته دعوت کنید. اگر امکانش برای شما مهیا بود می توانید بچه ها را با خود به این سفر نبرید. در غیر این صورت در زمان خواب شبانه با رفتن به رختخواب می توانید معاشقه ای بسیار دلچسب، بغل های طولانی مدت و گفتن حرف های عاشقانه به همسر خود را تجربه کنید. به یاد داشته باشید که لزوما نیازی به صرف هزینه زیاد برای سفر ندارید. این سفرهای آخر هفته کوتاه می تواند به سادگی با رفتن به حومه شهر و گذراندن اوقات خوش در آنجا مهیا شود.

۸- برای رفع سرد مزاجی چه کار کنیم؟در تمام طول روز به همسر خود عشق بورزید. یک یادداشت عاشقانه برای او بنویسید. از محل کار با او تماس گرفته و  به او بگویید “دوستت دارم”. او را بدون قید و شرط ستایش کنید. تعریف از همسر را فقط به خلوت خود اختصاص ندهید؛ بلکه تعریف از او در جمع بسیار تاثیر گذار است و نتایج حیرت انگیزی خواهد داشت.

عشق

راهکارهای مناسب برای رفع سرد مزاجی زنان

۹- زندگی را راحت تر بگیرید. شاید به نظر موضوع بی اهمیتی باشد، آن هم در زمانه امروز که چشم و هم چشمی ها افزایش یافته و تقریبا اغلب جوان ها مسیر چند ساله را یک شبه طی می کنند. اما به یاد داشته باشید اگر زن پرتوقعی هستید و بیشتر از درآمد همسر خود از او انتظار دارید، رویه خود را تغییر دهید. بنابراین اگر مدتی است که از بی توجهی مرد خود گلایه می کنید، اینکه شب ها تا دیر وقت سرکار است و مدت طولانی است که رابطه جنسی با هم نداشته اید، در صورت امکان کمی بیشتر به شوهر خود توجه کرده و با کم کردن انتظارات از او بگذارید به جای گذراندن بیشتر وقت خود در محل کار به خانه بیاید و آرامش بیشتری را در کنار شما تجربه کند. یکی از دلایل سرد مزاجی زنان و مردان در دنیای امروز می تواند همین علت باشد.

رفع سرد مزاجی زنان

۱۰- سعی کنید در کار خود موفق باشید. زمانی که در کار خود به یک ارتقاء شغلی دست یافته اید، این موفقیت شما تصویر خوبی را در ذهن همسرتان می سازد. زن احساس می کند که با مرد موفق و جذابی چون شما ازدواج کرده که همه او را تحسین می کنند. زمانی که زن احساس خوبی نسبت به شوهر خود دارد طبیعتا موضوع سرد مزاجی زنان در او کمتر خواهد شد.

درمان سرد مزاجی زنان با داروهای گیاهی

موادی که شما می خورید می تواند تاثیر مستقیم روی افزایش یا کاهش میل جنسی داشته باشد. به منظور افزایش میل جنسی و رفع سرد مزاجی زنان و مردان می توان از طب سنتی کمک گرفت. در زیر تعدادی از مواد غذایی یا داروهای گیاهی که می تواند موجب افزایش میل جنسی شود را ذکر می کنیم.

۱- سیر

سیر با افزایش جریان خون و آزاد کردن نیتریک اکسید باعث افزایش میل جنسی می شود. شاید فکر کنید سیر گزینه خوبی برای رابطه با زن سرد مزاج نیست اما چند حبه از آن در غذا میتواند نظر شما را عوض کند.

سرد مجازی زنان

۲- برای رفع سرد مزاجی چه بخوریم؟ ماهی سالمون!

به طور کلی هر گونه مواد خوراکی که سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و قلب شما شود می تواند در میل جنسی هم تاثیر گذار باشد. زیرا برخی از مواد غذایی مانند سالمون موجب افزایش گردش خون سالم در بدن می شود و در واقع قلبی که سالم باشد خون را در بدن به خوبی پمپاژ می کند و سبب افزایش احساسات در طول رابطه زناشویی می گردد.

سرد مجازی زنان

۳- صدف ها

بسیاری از نرم تنان صدف ‌دار از جمله: صدف ‌ها، حلزون دریایی، خرچنگ ‌ها، لابستر و صدف ‌های دو کفه ‌ای، دارای “روی” زیادی هستند که می ‌تواند موجب افزایش تولید هورمون ‌های جنسی و درمان بی میلی زنان شود.

۴- هندوانه

در سال ۲۰۰۸ محققان دانشگاه تگزاس اعلام کردند که لیکوپن، سیترولین و بتاکاروتن موجود در هندوانه می تواند باعث باز شدن عروق خونی شود که همین امر این میوه را تبدیل به یک افزایش دهنده میل جنسی می کند.

سرد مجازی زنان

۵- شکلات تلخ

شکلات تیره و تلخ به علت فنیل اتیل آمین موجود در آن سطح انرژی و حالت روحی را بهبود بخشیده و باعث می شود خانم ها تمایل بیشتری نسبت به رابطه جنسی پیدا کنند. بنابراین از جمله خوراکی های درمان سرد مزاجی زنان به شمار می رود.

سرد مجازی زنان

۶- پودر ماکا درمان سرد مزاجی در طب سنتی

راه های گیاهی درمان سرد مزاجی در طب سنتی: امروزه گیاه ماکا به سرتاسر جهان صادر می شود زیرا نوعی ویاگرای طبیعی محسوب گردد. این گیاه محرک جنسی قوی برای خانم ها و آقایان است و به تنهایی می تواند میل جنسی را تا ۱۰ برابر افزایش دهد.

سرد مجازی زنان

۷- آووکادو

آووکادو منبعی غنی از ویتامین B12 و سایر ویتامین های گروه B است؛ اما این میوه خوشمزه همچنین مملو از چربی های سالم و غیر اشباع نیز می باشد که به افزایش میل جنسی در خانم ها و آقایان کمک خواهد کرد. دانستن اینکه قبل و بعد رابطه چه غذاهایی بخوریم هم شدیدا حائز اهمیت است.

سرد مجازی زنان

۸- فلفل (سبز یا قرمز)

فلفل تند دارای اثر افزایش قوای جنسی است و جزء ادویه ‌های محرک محسوب می شود.
مصرف فلفل در حد خوراکی بدون عارضه است و فقط ممکن است بعضی ‌ها به آن حساسیت داشته باشند. مصرف بیش از اندازه فلفل ممکن است موجب التهابات غشای مخاطی روده و معده گردد.

نکته: قبل از خوردن هر یک از این مواد غذایی جهت درمان سرد مزاجی زنان و مردان حتما با پزشک خود مشورت نمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در آی آر میکس درمان سرد مزاجی زنان با داروهای گیاهی و راهکارهای رفتاری را با شما در میان گذاشتیم. اگر در این زمینه انتقاد یا پیشنهادی دارید آن را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی