آموزش بهترین روش های گرم نگه داشتن غذا برای مهمانی

۰
آموزش بهترین روش های گرم نگه داشتن غذا برای مهمانی
نمره 3.5 از 2 رای

زمانی که شما میزبان یک مهمانی هستید باید حواستان به کیفیت غذایی که میخواهید سرو کنید باشد، یکی از فاکتور های مهم در سرو غذا برای مهمان ها گرم بودن آن است زیرا کسی ماهی یخ کرده یا خورشت سرد شده را دوست ندارد، اما جای نگرانی نیست زیرا روش های زیادی برای گرم نگه داشتن غذا وجود دارد. ما در این پست قصد داریم تا بهترین روش های گرم نگه داشتن غذا برای مهمانی را به شما آموزش دهیم.

چگونه غذا را گرم نگه داریم؟ آموزش بهترین روش های گرم نگه داشتن غذا

How to Keep Food Warm at a Party

کسی غذایی که دوبار گرم شود را دوست ندارد، زیرا کیفیت غذا از بین میرود و دیگر طمع قبل را نمیدهد. برای اینکه کیفیت غذا را برای مهمانی های خود حفظ کنید باید روش های گرم نگه داشتن آنرا بیاموزید. در ادامه قصد داریم تا پاسخ سوال چگونه غذا را گرم نگه داریم؟ را با هم مرور کنیم.

روش اول: استفاده از لوازم گرمایشی برای گرم نگه داشتن غذا

برای زمانی که مهمان ها از راه رسیدن و شما نمی توانید در آشپزخانه باشید دستگاه های آرام پز (وسیله ای برای گرم نگه داشتن غذا) بهترین گزینه هستند زیرا شما میتوانید آنها را بر روی کم ترین درجه حرارت ممکن قرار دهید و سوپ یا خورشت خود را در درون آنها برزید تا گرم بماند. فقط حواستان به درجه حرارت باشد زیرا اگر حرارت بیش از حد باشد غذای شما خراب میشود.

روش های گرم نگه داشتن غذا

گرم نگه داشتن غذا در سولاردم: اما برای غذاهای جامد بهترین گزینه اجاق های کوچک و قابل حمل هستند، زیرا با قرار دادن مرغ سرخ شده یا پیتزا در آنها میتوانید برای چند ساعت غذای خود را گرم نگه دارید. فقط توجه کنید که باید درجه حرارت انرا بر روی ۹۳ درجه سانتی گراد تنظیم کنید تا غذای شما بیش از حد نپزد.

روش های گرم نگه داشتن غذا

یکی دیگر از روش های گرم نگه داشتن غذا برای مهمانی استفاده از ظروف وارمردار است. این ظروف استیل میتوانند برای گرم نگه داشتن ماهی سرخ شده، انواع خورشت، کباب و.. استفاده شوند. شما باید آب گرم را در قسمت پایینی ظروف بریزید و سپس گرما دهنده الکتریکی یا گازی آنرا روشن کنید تا غذای شما گرم بماند. همچنین میتوانید از شمع برای گرما دهی به ظروف استفاده کنید.

روش های گرم نگه داشتن غذا

روش دوم: استفاده از ظروف مخصوص برای گرم نگه داشتن غذا

گرم نگه داشتن غذا با فویل: یکی از راه های ساده و ارزان برای گرم ماندن غذا برای مهمانی های خانوادگی استفاده از فویل های آلومینیومی است، شما میتوانید این فویل ها را بر روی هر ظروفی استفاده کنید تا برای چند ساعت غذای شما گرم بماند.

  • برای گرم نگه داتن غذا به مدت طولانی سعی کنید کل ظرف را با چند لایه فویل آلومینیومی بپوشانید.

روش های گرم نگه داشتن غذا

همچنین میتوانید از وسیله ای برای گرم نگه داشتن غذا استفاده کنید که عایق گرما است، اما توجه داشته باشید که جنس آن از استیل یا آلومینیوم باشد تا گرما را به مدت طولانی در خود نگه دارد.

روش های گرم نگه داشتن غذا

فلاسک های چای بهترین گزینه برای گرم نگه داشتن سوپ یا مایعات برای مهمانی ها هستند، ما قبلا در مطالب آی آر میکس طریقه ساخت فلاسک چای در خانه با لوازم دور ریختنی را آموزش دادیم اگر تمایل داشتید این مطلب را مطالعه کنید.

روش های گرم نگه داشتن غذا

کیسه های عایق بندی شده مخصوص برای نگهداری غذا و گرم نگه داشتن آن، گزینه مناسبی برای این لیست هستند. زیرا اغلب این کیسه ها برای حمل پیتزا توسط پیک های موتوری استفاده میشود. برای استفاده ابتدا باید غذا را گرم کنید سپس آنرا در داخل این کیسه های مخصوص قرار دهید تا برای چند ساعت غذای شما را گرم نگه دارند.

روش های گرم نگه داشتن غذا

شاید عجیب به نظر برسد اما یخ دان ها نیز به عنوان وسیله ای برای گرم نگه داشتن ساندویچ و غذاهای دیگر استفاده میشوند، شما در چند روش اینکار را انجام دهید:

  • غذا را گرم کنید و در درون پلاستیک قرار دهید. سپس حوله گرم را در زیر یخدان بگذارید و غذا را بر روی آن قرار دهید و دوباره حوله گرم بر روی آن بگذارید. با اینکار غذای شما تا چند ساعت گرم می ماند.
  • روش بعدی نیازی به حوله ندارد و شما باید پس از گرم کردن غذا آنرا با فویل آلومینیومی بپوشانید. سپس غذا را در درون یخدان بگذارید تا چند ساعت بعد بتوانید آنرا در حالی که هنوز گزم است میل کنید.

روش های گرم نگه داشتن غذا

یکی دیگر از روش ها خلاقانه برای گرم نگهداشتن نوشیدنی و غذا استفاده از پد های گرمایشی الکتریکی است، برای اینکه ظاهر پد بر روی میز غذا شما جلب توجه نکند میتوانید یک سینی کیک یا سینی استیل بر روی آن قرار دهید و سپس غذا را بر روی آن بگذارید.

روش های گرم نگه داشتن غذا

آموزش ویدیویی روش های گرم نگه داشتن غذا برای مهمانی

ما در ادامه ویدیویی ار زوش گرم نگه داشتن غذا برای مهمانی ها تهیه کردیم در صورت تمایل آنرا مشاهده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

ما در این پست بهترین روش های گرم نگه داشتن غذا برای مهمانی ها را آموزش دادیم، اگر در این زمینه نظر یا پیشنهادی دارید آنرا در بخش نظرات و پیشنهادات این با ما و دیگران در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی