How to Keep a Baguette Fresh

برای تازه ماندن نان باگت چه کار کنیم؟ آموزش جلوگیری از بیات شدن نان باگت

۱
برای تازه ماندن نان باگت چه کار کنیم؟ آموزش جلوگیری از بیات شدن نان باگت
نمره 3.7 از 3 رای

همیشه مواجه شدن با صحنه کپک نان کمی ناراحت کننده به خصوص زمانی که شما هنوز نان باگت را مصرف نکرده باشید. با این وجود چند روش بسیار آسان وجود دارد که شما با استفاده از آنها می توانید نان تازه ای مصرف کنید. در این پست قصد داریم تا شما را با آموزش جلوگیری از بیات شدن نان باگت بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

برای تازه ماندن نان باگت به مدت طولانی باید چه کار کرد؟

How to Keep a Baguette Fresh 

اگر می دانید که قرار است در زمان خریداری نان آن را مصرف نکنید بنابراین برای تازه ماندن نان باگت میتوانید از چند روش ساده افزایش مدت زمان ماندگاری استفاده کنید. البته بهتر است نان باگت یا هر نان دیگری را در زمان خریداری مصرف کنید چرا که نان ساندویچ از انواع نان های فرانسوی می باشد که بسیار نازک و باریک است و ماندگاری خیلی طولانی ندارد.

چنان چه علاقه مند به یادگیری چند روش ساده برای گرم نگه داشتن غذای مهمانی هستید ما به شما خواندن این مطلب را پیشنهاد می کنیم.

سعی کنید نان را در همان روز مصرف کنید

اگر نان خریداری شده شما گرم است بهتر است آن را از کیسه های پلاستیکی یا پاکت های کاغذی خارج کنید چرا که بخار حبس شده در درون آنها باعث نرم تر شدن نان شده و مدت زمان ماندگاری آن را کاهش می دهند.

مدت زمان نگهداری نان در فریزر

از فویل آلومینیومی استفاده کنید

برای تازه نگه داشتن نون باگت شما می توانید از یک فویل آلومینیومی طویل بدین منظور استفاده کنید. طرفین ورقه فویل را بر روی نان ساندویچ به هم نزدیک کنید و انتهای فویل ها را در زیر باگت محکم کنید. اگر می خواهید را در فریزر نگهداری کنید می توانید آن را به دو قسمت برش بزنید.

مدت زمان نگهداری نان در فریزر

باگت را در دمای اتاق نگهداری کنید

برای جلوگیری از بیات شدن نان باگت به مدت یک روز باگت را در دمای اتاق نگهداری کنید. همین طور می توانید باگت فویل شده را بر روی پیشخوان قرار دهید و آن را در طول مدت یک روز مصرف کنید. از قرار دادن نان باگت در یخچال و فریزر اجتناب کنید چرا که این دو رطوبت بیشتری را به درون باگت وارد کرده و روند خشک شدن آن را تسریع می کنند.

مدت زمان نگهداری نان در فریزر

نگهداری نان در فریزر

مدت زمان نگداری نان در فریزر ۳ ماه می باشد. اگر شما قصد مصرف نان را ندارید می توانید نوع فویل شده آن را در فریزر قرار دهید فقط باید به این نکته توجه داشته باشید زمان قرار دادن آن را در فریزر بر روی بسته بندی نان یادداشت کنید تا ظرف سه ماه آن را مصرف کنید. البته از انواع تکه تکه شده آن در فریزر هم می توانید استفاده کنید.

مدت زمان نگهداری نان در فریزر

برای تازه کردن نان ساندویچ

چگونه نان خشک را نرم کنیم؟ بدین منظور می توانید آن ار به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در فر قرار دهید. نان باگت مانده را بیرون بیاورید و کمی به پشت آن آب بپاشید. سپس به مدت ۱۰ دقیقه در در حرارت ۲۰۴ درجه سانتی گراد فر قرار دهید. اگر از باگت یخ زده استفاده می کنید بهتر است این مدت زمان ۱۵ دقیقه باشد. اضافه کردن کمی آب باعث وارد شدن رطوبت به آن شده و به آن حالتی ترد می بخشد.

تازه نگه داشتن نون باگت

باگت مانده را تست کنید

با کمک یک چاقوی تیز باگت مانده به برش های نازکی خرد کنید. آنها را حرارات دهید تا ترد شوند. اگر تستر ندارید می توانید آنها را بر روی سینی فر قرار داده و به مدت چند دقیقه در فر قرار دهید تا طلایی شده سپس آنها را برگردانید. اگر حس خوبی از خوردن نان باگت ندارید می توانید ان ها را در یک غذاساز بریزید و به عنوان پودر نان در پخت غذا از آنها استفاده کنید(موارد استفاده نان باگت).

نان باگت مانده

موارد استفاده نان باگت

می توانید باگت ها را به شکل مکعبی خرد کنید. سپس این مکعب های خرد شده را در روغن زیتون تفت دهید تا طلایی شوند بعد با کمی خیار و گوجه فرنگی خرد شده آنها را مخلوط کنید. به راحتی می توانید یک سالاد آسن و خوشمزه را به این ترتیب آماده کنید.

نان باگت مانده

استفاده از باگت مانده

یکی از موارد استفاده از نان باگت مانده این است که شما می توانید برش هایی از این نان مانده را با آب مرغ، پیاز، سبزیجات و تخم مرغ هم بزنید. سپس یک مرغ را با این ترکیبات بپزید. البته می توانید این ترکیب همراه با مرغ را در فر قرار دهید تا پخت راحت تری داشته باشید.

نان باگت مانده

موارد استفاده نان باگت فریزری: پودینگ نان

یک کاسه حاوی تخم مرغ، کره و شکر را با هم مخلوط کنید. نان باگت مانده در فریزر که یخ زدایی شده را در یک ظرف مناسب فر یا پیرکس بریزید و سپس با ترکیب از قبل درست شده آغشته کنید. اجازه دهید باگت ها به مدت ۳۰ دقیقه در مخلوط قرار دهید تا خوب به خورد هم بروند و بعد به مدت حدودا ۱ ساعت در فر قرار دهید تا خوب بپزند. قبل از پخت می توانید از کشمش و شکلات در درون پودینگ نان استفاده کنید. می توانید از خردل و خامه برای تزیین استفاده نمایید.

نان باگت مانده

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این پست با روش های جلوگیری از بیات شدن باگت و چند نمونه از موارد استفاده باگت در کنار شما بودیم. چنان چه نظر یا پیشنهادی در این باره دارید می توانید آن را با ما در بخش دیدگاه این پست در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۱ دیدگاه

تبلیغات متنی