Fun Charades Words

آموزش انتخاب آسان ترین تا سخت ترین کلمات پانتومیم برای اجرایی خنده دار

۱
آموزش انتخاب آسان ترین تا سخت ترین کلمات پانتومیم برای اجرایی خنده دار
نمره 5 از 1 رای

متاسفانه امروزه در دورهمی های دوستانه و خانوادگی، خبر از خاطره گویی و بازی و بگو بخندهای گذشته نیست. پای ثابت سرگرمی همه افراد، چه در خلوت و چه در جمع، گوشی های موبایل شده که باعث دور شدن افراد از هم می شوند. در این مطلب به شما بازی هایی پیشنهاد می کنیم که حتما در جمع های خانوادگی، خصوصا این روزها که به عید نزدیک هستیم در تعطیلات نوروز انجام دهید و از با هم بودن خود لذت ببرید. دانستن آسان ترین تا سخت ترین کلمات پانتومیم کمک ویژه ای به شما می کند و ما قصد داریم برخی از این کلمات را با هم مرور کنیم.

بهترین کلمات پانتومیم را چگونه انتخاب کنیم؟ بهترین موضوع پانتومیم برای اجرا

Fun Charades Words for Pantomime

امروزه در جمع های خانوادگی و دوستانه، تعدادی بازی جالب و سرگرم کننده وجود دارد که یکی از آن ها بازی پانتومیم یا لال بازی است؛ که با استفاده از نمایش بی کلام انجام می شود. این بازی دسته جمعی نه تنها ساده است بلکه برای تمام سنین قابل انجام می باشد.حال این سوال پیش می آید که بهترین کلمات پانتومیم را چگونه انتخاب کنیم؟ بهتر است در اجرای کلمه پانتومیم، کمی از مهارت های اجرایی و بازیگری خود کمک بگیرید. دستورالعمل ها را در پایان مطلب گنجانده ایم، پس بیایید شروع کنیم!

کلمات پانتومیم

انتخاب آسان ترین کلمات پانتومیم

کلمات پانتومیم بسیار زیاد هستند و می توانند شامل این موارد شوند: هواپیما، گوش، پیانو، عصبانی بودن، فیل، نیشگون و… . انتخاب آسان ترین کلمه برای پانتومیم می تواند به همین سادگی باشد. ضمن این که می توانید تغییراتی برای مبتدیان و یا کودکان و جوان بدهید.

بازی تیمی سرگرم کننده و جذاب است. به دو گروه تقسیم شوید. چنان چه گروهی نتواند کلمه مورد نظر را به درستی حدس بزند، گروه مقابل یک امتیاز می گیرد. سوژه پانتومیم برای مهمانی ها بسیار عالی است.

سوژه پانتومیم

انتخاب کلمات ریشه ای برای پانتومیم

لغات مرسوم و متعارف برای کودکان شاید کمی سخت باشد. شما می توانید با اشاره به ریشه آن کلمه، حدس زدن را آسان کنید. برای مثال در مورد کلمه فیلم های دیزنی، شما می توانید با اشاره به پینوکیو به آن ها کمک نمائید. مثال ها را ببینید.

کلمات پانتومیم برای ریشه فیلم های دیزنی: علاء الدین، هرکول، شرک.

از این کلمات به منظور ایجاد چالش بیشتر استفاده نمائید: کماندار، روح، ستاره راک، تخته خرک، موچین، بند کفش و…

نحوه استفاده از سخت ترین کلمات پانتومیم برای بازیکنان آشنا

سطح بندی کردن موضوع پانتومیم: بدیهی است که نحوه انجام بازی و گرفتن امتیاز به شما و گروهتان بستگی دارد. یکی از چیزهای لذت بخش این است که کلمات سخت تر، امتیاز بیشتری داشته باشند. شما می توانید با کمک یکدیگر کلمات پانتومیم را به این گونه سطح بندی کنید، (آسان، متوسط و سخت) و یا به این شکل امتیاز بندی کنید: ۱۰ امتیاز برای کلمه آسان، ۲۰ امتیاز برای کلمه متوسط و کلمه سخت ۳۰ امتیاز داشته باشند و یا حتی برای پانتومیم خیلی خیلی سخت، امتیاز بیشتری در نظر بگیرید.  مهم نیست که چطور بازی می کنید، همه شما زمان کافی و مشخصی دارید و سعی کنید از بازی لذت ببرید.

پانتومیم خیلی خیلی سخت

به مثال هایی از سخت ترین موضوع پانتومیم برای اجرا توجه کنید: تولد، جوجه تیغی، پیتزا، پتو، هلی کوپتر، رئیس جمهور و…

بازی تلفن: پانتومیم طنز

آیا شما مانند یک بچه از بازی کردن با تلفن لذت می برید؟ بازی تلفن بهتر است با گروه های ۴ نفره یا بیشتر انجام شود. تعداد بیشتر برابر است با شادی و هیجان بیشتر.

نحوه انجام پانتومیم طنز:

  1. همه افراد روی یک خط مستقیم قرار گیرند به نحوی که در یک جهت مستقیم باشند ( طوری که صورت یکدیگر را نبینند).
  2. شخصی که خارج از صف و بازی است کلمه ای را روی کاغذ می نویسد و آن را فقط به نفر اول صف نشان می دهد.
  3. سپس نفر اول با دستش به پشت فرد جلویی می زند که برگردد و آن کلمه را اجرا می کند. در ادامه نفر دوم، از فرد جلویی خود می خواهد که به سمتش برگردد و حرکت اجرایی نفر قبلی را انجام می دهد.
  4. هر شخصی سعی می کند حرکت نفر قبلی را اجرا کند.
  5. و در آخر نفر آخر صف بایستی کلمه اصلی را حدس بزند.

اگر فرد آخری بتواند به درستی حدس بزند، تحسین برانگیز خواهد بود. اگر هم نتوانست شما یک بازی سرگرم کننده انجام داده اید.

بازی تلفن

پانتومیم سرعتی

این تغییرات در بازی باعث تقویت مهارت های شناختی می شود، زیرا محدودیت زمانی دارید. گروهی که در مدت زمان تعیین شده کلمات بیشتری اجرا و حدس زده باشد، برنده است. بازی زمانی تمام می شود که هر شخص یک بار اجرا کرده باشد. پانتومیم طنز به بازی شما شادی و هیجان بیشتری می بخشد.

چگونگی انجام پانتومیم

قبل از شروع بازی، به چیزهایی نیاز دارید از جمله:

کاغذ، مداد، کلاه یا کاسه، تایمر.

نحوه شروع:

  • افراد به طراحی کلمات پانتومیم فکر کنند و در پیشنهاد کلمه برای پانتومیم عجله نکنند.
  • لیست کلمات پانتومیم را روی برگه های کاغذ بنویسید.
  • کلمات پانتومیم را درون یک کلاه یا کاسه بریزید تا زمان بازی.
  • برگه ای بزرگ تر برای امتیاز دهی آماده کنید.
  • حال می توانید بازی را شروع کنید.

Fun Charades Words

نحوه بازی پانتومیم:

یکی از افراد بازی را شروع کند. اولین شخص، یکی از کلمات را از درون کاسه برمی دارد. فرد، ۶۰ ثانیه برای اجرا زمان دارد، در این حین؛ افراد دیگر گروهش بایستی سعی کنند کلمه را حدس بزنند. اولین شخصی که درست حدس بزند، امتیاز می گیرد. برای برنده امتیاز را مشخص کنید، مثلا ۱۰ امتیاز گرفتی.

نکات بازی و کلمات پانتومیم: دسته بندی ها و علامت ها

معمولا واژه های برای پانتومیم را می شود دسته بندی کرد مانند: موسیقی، کتاب، فیلم و یا حتی ضرب المثل که به نظر می رسد اجرای ضرب المثل پانتومیم سخت باشد و بسیاری موارد دیگر. اگرچه شما اجازه صحبت و یا ایجاد سر و صدا ندارید، ولی می توانید با نشان دادن علامت هایی به افراد گروهتان کمک کنید که درست حدس بزنند، مانند:

  • برای نشان دادن کلمه شعر به گوش خود اشاره کنید.
  • برای آواز، وانمود کنید که آواز می خوانید.
  • برای کلمه فیلم، وانمود کنید که فیلم بردار هستید.
  • برای نشان دادن تعداد کلمات پانتومیم و ترتیب آن ها می توانید از انگشتان خود کمک بگیرید.

شما به وسیله این بازی می توانید لحظات بسیار خوبی را با دوستانتان سپری کنید. بهتر است بدانید، موضوع پانتومیم برای اجرا هرچیزی می تواند باشد البته باید قابل اجرا باشد. پیشنهاد می شود در پایان این مطلب نگاهی هم به بازی مافیا بیاندازید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب به شما بازی هایی معرفی کردیم که بتوانید در دورهمی های خود انجام داده و خلاقیت خود را افزایش دهید و البته نگاهی ویژه به کلمات پانتومیم و این بازی مفرح داشتیم. حال اگر شما نظر، پیشنهاد و یا بازی های دیگری می شناسید حتما با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۱ دیدگاه

  1. علی گفت:
    0

    خیلی ممنون محتوای جالبی بود این روز ها که طرف حتی از تبلیغات لوله بازکنی برچسب ها استفاده نمیکنه و اینترنتی سفارش میده دیگه طرح صیانت از فضای مجازی نباید این راحتی و سرعت توی کارها رو از مردم بگیره امیدوارم یه فکری به حال مردم بکنن طرف الان برای لوله بازکنی هم اینترنتی سفارش میده چه برسه به سایر کارهای مهم که به اینترنت وابسته هستن

تبلیغات متنی