Easy Magic Tricks That Will Blow Your Kids' Minds

آموزش تصویری ۱۵ ترفند شعبده بازی ساده برای کودکان و نوجوانان

۱
آموزش تصویری ۱۵ ترفند شعبده بازی ساده برای کودکان و نوجوانان
نمره 4.3 از 111 رای

شعبده بازی یا تردستی یک هنر است که با حقه های گوناگون، مردم را شگفت زده می کند. آموزش شعبده بازی برای جوانان و کودکان می تواند بسیار سرگرم کننده باشد و باعث رشد خلاقیت در آن ها گردد. برنامه های مختلفی به این منظور ساخته شده اند که اگر شعبده بازی برای کودکان دوبله فارسی داشته باشند برای آن ها کاربردی تر می باشد. به این منظور سعی داریم در این مطلب، نگاهی به چند آموزش ترفند شعبده بازی ساده بیاندازیم؛ با آی آر میکس همراه باشید!

چگونه با وسایل ساده برای کودکان و نوجوانان شعبده بازی کنیم؟

Easy Magic Tricks That Will Blow Your Kids’ Minds

روش ها و آموزش های زیادی برای انجام ترفند های شعبده بازی با وسایل ساده وجود دارد و نمی توان همه آن ها را در یک مطلب جمع کرد. به همین خاطر در این مطلب، ۱۵ شعبده بازی ساده را با هم مرور خواهیم کرد. توصیه می کنیم در صورتی که آموزش این مطلب کافی نبود، نگاهی به تصاویر متحرک این لینک بیاندازید. پیش از این درباره ساخت تزیینات تولد برای تم دخترانه و پسرانه در خانه با هم صحبت کرده بودیم و می توانید آن را هم در آی آر میکس بخوانید.

۱- موز را قبل از برش زدن، پوست بکنید

یکی از روش های ساده برای شعبد بازی برای کودکان این است که قبل از پوست کندن موز، میخی را درون آن فرو کرده و به چپ و راست حرکت دهید تا مطمئن شوید موز برش خورده است. این کار را در چند نقطه دیگر انجام دهید.

پوست کندن موز

۲- آموزش شعبده بازی با کاغذ

شعبده بازی با کاغذ؛ در تکه ای از کاغذ، سوراخ یا حفره ای بزرگ ایجاد کنید. به اندازه ای بزرگ باشد که بتوانید از بین آن راه بروید. یک ورق کاغذ ۸ در ۱۱ بردارید و سعی کنید مانند شکل آن را برش دهید. حفره یا سوراخ ایجاد شده بایستی به اندازه ای بزرگ باشد که گام برداشتن از میان آن ممکن شود.

آموزش شعبده بازی با کاغذ

۳- آموزش ترفند شعبده بازی واقعی با آب

برای انجام این شعبده بازی ساده باید بطری آب را تا قبل از رسیدن به نقطه انجماد (حدود دو ساعت) در فریزر بگذارید. سپس آن را بیرون آورده و بر روی یک قطعه یخ بریزید. آب ریخته شده به یخ تبدیل می شود.

آموزش شعبده بازی واقعی با آب

۴- تغییر دادن مرکز ثقل یک حلقه با کشیدن ریسمان

آموزش شعبده بازی با حلقه: منظور از ریسمان یا نخ یک نوار لاستیکی است. با کشیدن نوار لاستیکی، ذهن بیننده گول می خورد و فکر می کند؛ حلقه در حال حرکت روی نوار است، ولی در حقیقت نوار پلاستیکی در حال کشیده شدن است.

شعبده بازی ساده

۵- سیب را با دستتان از وسط به دو نیم تقسیم کنید

دستان ما آن قدر قوی نیست که بتواند سیبی را از وسط به دو نیم کند ولی با توجه به این آموزش، می توانید دو نوع نیرو ایجاد کنید که به صورت هماهنگ کار می کنند. در نهایت می توانید سیب را به سادگی به دو نیم تقسیم کنید و بسیار نیرومند به نظر برسید!

تقسیم سیب به دو نیم

۶- برچسب سس را درون شیشه حرکت دهید

آموزش شعبده بازی حرفه ای ساده؛ با قرار دادن یک بسته سس کچاپ در بطری آب، سس به بالا و پایین می رود. شما می توانید بطری را با دست راست خود نگه داشته و با دست چپ وانمود کنید که حرکت بسته را کنترل می کنید.

برچسب سس

۷- یک فنجان قهوه را به صورت معلق در هوا نگه دارید

شعبده بازی با وسایل ساده برای کودکان؛ راز این شعبده بازی ساده بسیار جالب است. شما انگشت دست راست را توسط چسبی به دیواره بالایی لیوان بچسبانید وسپس با انگشتانتان حرکت ایجاد کنید و لیوان را به حالت معلق برای چند ثانیه نگه دارید. طوری نمایش را اجرا کنید که انگار انگشت شست با لیوان هیچ گونه تماسی ندارد.

آموزش شعبده بازی

۸- شعبده بازی با مداد برای نوجوانان

برای انجام این ترفند شعبده بازی باید نوک مداد را با یک دست بگیرید و وانمود کنید که وارد بینی خود کرده اید، سپس دست دیگر را به گونه ای روی مداد به سمت بالا بکشید که مداد در پشت دستتان دیده نشود. وقتی دو دست به هم رسید، دستهایتان را به سمت گوش خود ببرید، سپس عکس عمل اول را انجام دهید (طوری که مداد از گوشتان خارج شده است).

ورود و خروج مداد

۹- آموزش شعبده بازی حرفه ای ساده با کلمات

با این بازی جالب، با حرف b و o  چشم ها و با y  صورت را نقاشی کنید. این طرز نقاشی برای کودکان بسیار سرگرم کننده می باشد. با این شعبده بازی ساده، طرحی زیبا خلق کنید.

آموزش شعبده بازی حرفه ای ساده با کلمات

۱۰- بدون چکیدن قطره ای آب، مدادی را در کیسه پلاستیکی فرو کنید

آموزش شعبده بازی واقعی؛ هیچ حقه ای در کار نیست. زمان فرو بردن مداد در پلاستیک، مولکول های کیسه برای مداد، خاصیت آب بندی یا درز گیری ایجاد می کنند که مانع ریختن قطره ای آب می گردد.

مدادی را در کیسه پلاستیکی فرو کنید

۱۱- کارت پنهان در دسته ورق ها را پیدا کنید

به طور خلاصه، این ترفند قدیمی با به خاطر سپردن کارت زیری امکان پذیر است. روش کار چندان سخت نیست و نیاز به کمی دقت و حوصله دارد.

کارت پنهان در دسته ورق ها را پیدا کنید

۱۲- خود را بالا کشیده و معلق بمانید

توپی را زیرکف پای چپ خود قرار داده (طوری که کودک نبیند)، سپس وزن پای راست را به پای چپ انتقال داده و خود را به بالا بکشید.

معلق بمانید

۱۳- آموزش شعبده بازی با سکه

مانند بسیاری از ترفندهای جادویی، شعبده بازی با سکه به تردستی زیاد دست نیازمند است. با دیدن ویدئوی زیر متوجه می شوید که دست زیر میز دارای سکه بوده و شما بایستی بیننده را با حرکات سریع خود گیج کنید.

آموزش شعبده بازی با سکه

۱۴- انگشت کوچک خود را حذف کنید و به عقب ببرید

زمان پنهان کردن انگشت کوچک، به سرعت آن را پشت انگشتان دیگر برده و قایم کنید. سرعت عمل بسیار مهم می باشد تا شعبده بازی ساده شما واقعی جلوه دهد.

انگشت کوچک خود را حذف کنید و به عقب ببرید

۱۵- تغییر رنگ جادویی با شعبده بازی ساده

رنگ خوراکی غذا را زیر یخ در فنجان پنهان کنید. سپس با ترکیب نوشابه اسپریت با رنگ های خوراکی، رنگ ها به صورت جادویی تغییر می کنند.

شعبده بازی ساده

در باکس آموزش شعبده بازی کودکان می توانید روش های دیگری نیز یاد بگیرید و تمرین کنید. توصیه می کنیم در پایان این مطلب، برای انجام فعالیت های گروهی دیگر، بازی های دسته جمعی و البته نحوه انجام بازی مافیا را در آی آر میکس مطالعه کنید.

آموزش ویدیویی ۵ حقه شعبده بازی

ما در ادامه ۵ حقه و ترفند ساده شعبده بازی برای کودکان را در قالب یک ویدیو ارائه کردیم، در صورت تمایل این ویدیو را مشاهده کنید.

 

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب به ذکر چندین شعبده بازی مختلف پرداختیم که برای کودکان بسیار سرگرم کننده و جذاب می باشد. وسایل شعبده بازی کودکان را تهیه و در اختیار آن ها قرار دهید تا تمرین کنند. اگر در این زمینه، نظر و یا پیشنهادی دارید حتما با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۱ دیدگاه

تبلیغات متنی