Troubleshooting Guide Audio Door Entry Systems

علت زنگ نخوردن آیفون تصویری تابا ، الکتروپیک و دیگر مدل ها چیست؟

۰
علت زنگ نخوردن آیفون تصویری تابا ، الکتروپیک و دیگر مدل ها چیست؟
امتیاز دهی به نوشته

با نزدیک شدن به نوروز و ایام دید و بازدید نوروزی، آیفون های تصویری بیش از پیش مورد استفاده قرار می گیرند. حتما برای شما هم پیش آمده که در روزهای تعطیل یا مواقع ضروری با مشکل زنگ نخوردن آیفون مواجه شده باشید و این مسئله شما را نگران کرده باشد. در این مطلب آی آر میکس می خواهیم نگاهی به علت زنگ نخوردن آیفون تصویری تابا ، الکتروپیک و دیگر مدل ها بیاندازیم.

چگونه مشکل زنگ نخوردن آیفون را حل کنیم؟

Troubleshooting Guide Audio Door Entry Systems

ممکن است با اختلالات متعدد آیفون خانه مواجه شده باشید و هر بار نیاز به یک متخصص را احساس کرده باشید. طبیعتا برای رفع همیشگی مشکلات پیچیده، باز هم نیاز به فرد متخصص خواهید داشت، اما برای مسائل ساده تر می توانید در خانه دست به کار شوید. اگر نسبت به تعمیر آیفون و حل مشکل زنگ نخوردن آیفون تصویری علاقه مند هستید، این مطلب آی آر میکس را از دست ندهید.

علت زنگ نخوردن آیفون تصویری

علت خرابی آیفون تصویری

پیش از این که بتوانید اختلالات مربوط به آیفون تصویری را تعمیر یا رفع کنید، باید بتوانید علت خرابی آیفون تصویری را پیدا کنید. اغلب اوقات رفع مشکل بعد از پیدا کردن علت آن، کار بسیار ساده ای می شود و بازگشت مشکل را به حداقل می رساند. بیشترین اختلالی که در رابطه با آیفون تصویری با آن مواجه می شوید، قطع تصویر سیستم آیفون تصویری یا قطع صدای آن است.

در این حالت مشکل شما با زنگ نخوردن آیفون بروز می کند و هیچ واکنشی هنگام فشردن زنگ وجود ندارد. در این حالت باید سیم کشی آیفون را بررسی کنید و در صورتی که مشکل تداوم داشت، منبع تغذیه و ولتاژ دستگاه را باید چک کرد. توجه داشته باشید که گاهی سیم کشی های خانه بسیار قدیمی است و باید فکری به حال آن کرد.

علت خرابی آیفون تصویری

ایراد دیگری که ممکن است با آن مواجه شوید، خاموش نشدن مانیتور آیفون تصویری می باشد. معمولا باید تا ۹۰ ثانیه پس از زنگ خوردن یا استفاده از آیفون، تصویر به صورت خود به خودی خاموش شود. در غیر این صورت اختلال در برد آیفون تصویری دارید و باید در پی تعویض یا تعمیر آن باشید. حالت رایج بعدی، زنگ نخوردن آیفون است که باید بررسی سیم کشی را انجام دهید و اگر مشکل از سیم کشی نبود، بلندگو را بابت سوختگی بررسی کنید. شاید هم مشکل زنگ نخوردن گوشی آیفون از برد آیفون شما باشد.

زنگ نخوردن گوشی آیفون

اختلال بعدی در باز کردن در می باشد و ایرادی در حالت طبیعی دستگاه به وجود آمده است. مثلا با فشردن دکمه باز کردن، درب منزل باز نمی شود یا به هر علتی، گاهی اوقات با این مشکل مواجه می شوید. گاهی اوقات این مشکل مکانیکی است، یعنی ممکن است که دکمه شما گیر کرده باشد. اما گاهی هم شاسی باز کردن در دچار مشکل شده که نیازمند تعمیر خواهد بود.

مشکل صدا آیفون تصویری

ایراد بعدی که با آن مواجه می شوید، به مشکل صدا آیفون تصویری شما بر می گردد. گاهی اوقات آیفون شما هنگام استفاده سوت عجیبی می کشد که شدیدا ناراحت کننده است. بعد از پیدا کردن علت سوت کشیدن آیفون تصویری که شل شدن یا خروج میکروفون از محل اصلی می باشد، باید ایراد را به صورت مکانیکی برطرف کنید. البته ممکن است میکروفون دچار اختلال ساختاری شده باشد و در این حالت باید آن را به طور کلی تعویض کنید.

مشکل صدا آیفون تصویری

گاهی اوقات هنگام فشردن زنگ، زنگ تمام واحدها با یکدیگر به صدا در می آید. در این حالت احتمال زنر ۱۰ ولتی اصلی دچار اختلال یا حتی سوختگی شده است و توصیه می کنیم برای حل مشکل زنگ نخوردن آیفون تصویری تابا و دیگر مدل ها آن را تعویض کنید. گاهی هم تصویر به مدت یک لحظه متوقف یا دچار جمع شدن می شود. در این حالت احتمالا خروجی دچار مشکل است و باید از خروجی ac و نه dc استفاده کرد.

صدا آیفون تصویری

برخی مواقع هنگام برداشتن آیفون تصویری، تصویر شما دچار نویز و برفک می شود. در این حالت که ارتباط خاصی به زنگ نخوردن آیفون ندارد، باید اختلال در دوربین را بررسی کرد زیرا مشکل قطعا در قسمت دوربین می باشد. اگر سیم ها با فاصله کم از کنار برق عبور کنند، تصویر آیفون دچار موج می شود و باید این مسئله را به دقت و با کمک یک برق کار حرفه ای، بررسی کرد.

مشکل زنگ نخوردن آیفون تصویری الکتروپیک ، تابا و مدل های دیگر

هنگامی که شما با مشکل زنگ نخوردن آیفون تصویری مواجه می شوند، ممکن است خروجی D آیفون دچار ایراد شده باشد و در این حالت، باید بلندگو و این اتصالات را چک کنید. در صورتی که بلندگو قطع شده باشد، صدا از پنل به گوشی قطع می شود و احتمالا در برد دستگاه اختلالی وجود داشته باشد. اگر آیفون تصویری شما در را باز نمی کند و دیگر واحدها هم چنین مشکلی را دارند، باید ولتاژ تغذیه را بررسی کنید.

مشکل زنگ نخوردن آیفون تصویری تابا

بهتر است در پایان این مطلب، چند آموزش فنی دیگر را هم بررسی کنید. قبلا در آی آر میکس درباره آموزش تصویری نحوه تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی در منزل، آموزش تصویری نحوه عیب یابی و تعمیر پمپ آب خانگی و البته آموزش تصویری نحوه تعمیر لامپ کم مصرف در خانه صحبت کرده بودیم.

آموزش ویدیویی حل مشکل زنگ نخوردن آیفون تصویری

ما برای کسانی که متوانستند مشکل خود را تا به اکنون حل کنند آموزش ویدیویی در ادامه فراهم کردیم.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب آی آر میکس سعی کردیم کمی پیرامون مشکل زنگ نخوردن آیفون تصویری با هم صحبت کنیم. اگر شما در این زمینه نظر، پیشنهاد یا تجربه ای دارید، آن را از بخش دیدگاه ها به اشتراک بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی