Best Sugar Substitutes for Diabetics

از قند انگور تا انواع جایگزین قند برای لاغری و اشخاص دیابتی

۱
از قند انگور تا انواع جایگزین قند برای لاغری و اشخاص دیابتی
نمره 5 از 1 رای

شکر و قند دارای ارزش غذایی پایینی هستند و به جز اضافه وزن و بیماری های مانند دیابت چیز دیگری را با خود به همراه نمی آورند. ما در این پست قصد داریم تا برای کسانی که میخواهند وزن خود را کاهش دهند و یا از بیماری دیابت خلاص شوند بهترین جایگزین قند را معرفی کنیم. پس با ما در این پست آی آر میکس همراه باشید.

بهترین شیرین کننده بدون قند برای چایی چیست؟

Best Sugar Substitutes for Diabetics

بعد از ۴۵ سال تحقیق در این زمینه محققان توانستند ۶ ماده که خاصیت شیرین کننده دارند را پیدا کنند تا اشخاصی که به بیماری دیابت مبتلا هستند بتوانند طمع شیرین غذا ها را دوباره تجربه کنند بدون اینکه ترسی از وخیم شدن اوضاع خود داشته باشند. پس به کسانی که به دنبال شیرین کننده بدون قند برای چایی خود میگردند پیشنهاد میکنیم با ما در ادامه مطلب همراه باشند.

ساخارین: جایگزین قند برای لاغری

سدیم ساخارین از اواخر قرن نوزدهم به عنوان یکی از جایگزین های قند شناخته شد و در دهه ۱۹۶۰ تا ۱۹۷۰ به عنوان جایگزین رسمی قند و شکر شناخته شده است، یک بسته حاوی سه گرم کربوهیدرات و دارای شاخص گلوکز صفر است.

جایگزین قند

آسپارتام: جایگزین قند

آسپارتام در سال ۱۹۶۵ ساخته شد و در سال ۱۹۸۱ از طرف سازمان FDA آمریکا به عنوان یکی از بهترین جایگزین قند مورد تعیید قرار گرفت. آسپارتام معمولا با علامت تجاری آبی بر روی بسته های خود شناخته میشود و تحت نام های مختلف توسط شرکت ها گوناگون به فروش میرسد.

جایگزین قند

سوکرالوز شیرین کننده بدون قند برای دیابتی ها

سوکرالوز یکی از شیرین ترین شیرین کننده ها جایگزین قند موجود در بازار است که در ایالات متحده آمریکا تحت نام Splenda نامگذاری شده است. سوکرالوز در سال ۱۹۹۸ به عنوان یک شیرین کننده برای غذا و نوشیدنی شناخته شد و در سال ۱۹۹۹ از سازمان FDA مورد تایید قرار گرفت. سوکرالوز دارای کمتر از یک گرم کربوهیدرات و شاخص گلوکز صفر است.

جایگزین قند

اسسولفام پتاسیم

اسسولفام پتاسیم به عنوان یک جایگزین قند برای لاغری میتوانید استفاده کنید، این مکمل غذایی به نام Ace-K نیز شناخته میشود. در سال ۱۹۶۷ کشف شده و در سال ۲۰۰۳ توسط FDA مورد تایید قرار گرفت. این جایگزین قند دارای یک واحد کربوهیدرات و صفر واحد شاخص گلوکز است. این شیرین کننده را به راحتی نمیتوانید در قفسه های فروشگاه ها بیابید اما میتوانید از اینترنت سفارش بدهید.

جایگزین قند

استیویا یکی از شیرین کننده های طبیعی

استویا یک شیرین کننده مصنوعی نیست، بلکه یک شیرین‌کننده و جایگزین شکر است که از عصارهٔ گیاه شیرین‌برگ به‌دست می‌آید. استیویا در سال ۲۰۰۸ توسط سازمان FDA ارائه شد و مرور به یکی از محبوب ترین شیرین کننده های طبیعی تبدیل شد. این ماده برای کاهش وزن و اشخاصی که مبتلا به دیابت هستند هیچ ضرری ندارد.

جایگزین قند

قند انگور بهترین جایگزین شکر

یکی از شیرین کننده های طبیعی که از میوه انگور گرفته میشود قند انگور است، اما این شیرین کننده ها دارای میزان کمی قند طبیعی هستند که مصرف زیاد آن به دیابتی ها توصیه نمیشود. این شیرین کنند ها دارای شاخص گلوکز ۱۳ هستند که به سختی در مغازه های یافت میشوند. برای خریداری این شیرین کننده ها باید به داروخانه ها مراجعه کنید.

جایگزین قند

ما در مطالب پیشین آی آر میکس در زمینه بهترین جایگزین های مواد غذایی از جمله بهترین جایگزین چای ، بهترین جایگزین های نوشابه و همچنین بهترین جایگزین های شیر مادر صحبت کردیم. در صورت تمایل این مطالب را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

ما در مطلب امروز آی آر میکس انواع جایگزین قند برای دیابتی ها و اشخاصی که میخواهند وزن خود را کاهش دهند معرفی کردیم، اگر در این زمینه نظر یا پیشنهادی دارید آن را ما در بخش نظرات و پیشنهادات این پست در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۱ دیدگاه

  1. Microsoft Licence گفت:
    0

    امیدوارم همه استفاده کنن از این مطلب برای سلامتی خودشون

تبلیغات متنی