Creative Ways to Decorate a Lighter

آموزش ۱۱ روش تزیین فندک کلیپر و بیک با لوازم دور ریختنی در خانه

۰
آموزش ۱۱ روش تزیین فندک کلیپر و بیک با لوازم دور ریختنی در خانه
نمره 2 از 1 رای

فندک ها جزو پر کاربردترین وسایل برخی از افراد هستند و می توان آن ها را در موقعیت های مختلف به کار برد. خرید یک فندک زیبا و خاص می تواند هزینه سنگینی را به همراه داشته باشد اما می توان با کمی خلاقیت، این مشکل را حل کرد. در این مطلب آی آر میکس قصد داریم تا چند روش ساده برای تزیین فندک کلیپر و بیک را به شما نشان دهیم؛ با ما همراه باشید!

روش های خلاقانه برای تزیین فندک دخترانه و پسرانه چیست؟

Creative Ways to Decorate a Lighter

فندک ها در جشن های تولد، مهمانی ها و دیگر موارد به کار می آیند و داشتن یک فندک زیبا شدیدا کاربردی خواهد بود. امروز قصد داریم تا نگاهی به روش های مختلف ساخت فندک زیبا بیاندازیم و چند روش ساده را به شما نشان دهیم. البته پیش از این درباره ایده های جالب و خاص ساخت کاردستی برای کسب درآمد و البته آموزش تصویری ساخت قاب گوشی با وسایل ساده و ارزان در خانه صحبت کرده بودیم و می توانید به این مطالب هم نگاهی بیاندازید. در هر صورت تزیین و زیبا سازی فندک می تواند جزو هنرهای دستی درآمدزا باشد و خلاقیت شما را به سودآوری تبدیل کند!

تزیین فندک در خانه

۱- زیبا سازی فندک با روبان

همانطور که از تصویر زیر مشخص است، می توان با کمی روبان و یک قیچی ساده، فندک جیبی را تزیین کرد. کار چندان سختی در پیش ندارید و بعد از انتخاب روبان، می توانید همانند تصویر زیر، تزیین فندک بیک را در خانه انجام دهید.

زیبا سازی فندک با روبان

سپس در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید با استفاده از استیکرهای حروف که در لوازم التحریرها موجود هستند، جلوه بیشتری به کار خود بدهید. هیچ محدودیت و اجباری در این قسمت وجود ندارد و بیشتر جنبه انتخابی دارد اما توصیه می شود از چنین مواردی برای زیباتر شدن کار خود استفاده کنید.

زیبا سازی فندک

۲- تزیین فندک پسرانه با برچسب

در این روش فقط به برچسب فندک نیاز دارید و توضیح خاصی برای شما وجود نخواهد داشت! فقط کافی است طرح مورد نظر خود را خریداری کنید و آن را به روی فندک بچسبانید؛ طرح های شما می تواند شامل آکواریوم و ماهی شود و ظاهری شبیه به عکس زیر را پیدا کند.

تزیین فندک با برچسب

۳- استفاده از پارچه یا نمد برای فندک

اگر از حس پارچه یا نمد لذت می برید و دوست دارید هنگام در دست گرفتن فندک، حس استفاده از پارچه را داشته باشید، این روش برای شما مناسب است. فقط به کمی پارچه با طرح مورد نظر و البته چسب مناسب برای چسباندن پارچه نیاز دارید.

استفاده از پارچه یا نمد برای فندک

۴- تزیین فندک دخترانه با طناب یا نخ

می توانید با استفاده از کمی طناب یا نخ (یا حتی نخ های کیسه گونی) فندک خود را تزیین کنید. همه چیز به خلاقیت شما بستگی دارد اما می توانید از طرح زیر کمک بگیرید. برای تزیین بیشتر فندک پسرانه خود می توانید از مهره یا موارد مشابه با آن استفاده کنید.

تزیین فندک

۵- زیبا سازی فندک با استفاده از کاموا

فقط کافی است کمی کاموا با رنگ های مشابه خریداری کنید و آن ها را به خلاقیت خود بیافزایید.

 زیبا سازی فندک با استفاده از کاموا

همانند تصویر زیر می توانید از کامواهای مختلف برای فندک کلیپر یا دیگر انواع فندک ها استفاده کنید و در پایان از تزیینات اضافی کمک بگیرید.

فندک کلیپر

۶- تزیین فندک با کمک کاغذ کادو

برای انجام این روش باز هم به زمان و مواد کمی نیاز دارید. می توانید با صرف فقط ۱۰ دقیقه، کاغذ کادوی مد نظر خود را به دیواره فندک بچسبانید و به ظاهری مشابه با حالت زیر برسید. در پایان باز هم می توانید با وسایلی مثل مهره، تزیین خود را بیش از پیش کنید.

تزیین فندک با کمک کاغذ کادو

۷- تزیین فندک اتمی با کاغذ نیمه شفاف

می توانید فندک اتمی یا هر نوع فندک دیگر را با این روش تزیین کنید اما به ماده اولیه نسبتا پیچیده ای نیاز دارید. برای این تزیین، باید کاغذ نیمه شفاف با طرح مشابه تصویر زیر (یا هر طرح دیگری) خریداری کنید.

 تزیین فندک اتمی با کاغذ نیمه شفاف

در پایان با کمک این کاغذها می توانید طرح های متنوعی را برای فندک خود ایجاد کنید.

کاغذ نیمه شفاف

۸- تزیین فندک دخترانه با کمک مهره های تزیینی

اگر به فکر ساخت یک فندک دخترانه هستید، این روش می تواند برای شما مفید باشد. در این روش می توانید از مهره های رزینی یا شیشه ای استفاده کنید و به فندک خود جلوه ای ویژه ببخشید. همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد و به دلخواه می توانید مهره های کوچک تصویر زیر را حذف کنید یا وسایل مشابه دیگری را برای فندک خود به کار ببرید.

تزیین فندک دخترانه

۹- تزیین کردن فندک با مروارید

مروارید هم می تواند به زیبا سازی فندک شما کمک زیادی کند و تنوع فراوانی در تزیین آن به شما بدهد. یک نمونه ساده مشابه تصویر زیر خواهد بود و فقط کافی است از رنگ مشکی برای فندک استفاده کنید تا مروارید، نمود بیشتری بر روی فندک شما داشته باشد. البته مروارید را می توان در شکل های مختلف به کار گرفت و با رنگ های مختلفی به فندک افزود.

تزیین کردن فندک با مروارید

۱۰- تزیین فندک با کمک نوار چسب های طرح دار

این نوار چسب ها را می توان در ابعاد و اشکال مختلفی در لوازم التحریرها پیدا کرد و برای فندک از آن ها کمک گرفت. می توانید در صورت تمایل، طرحی مشابه شکل زیر ایجاد کنید اما هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد.

تزیین فندک با کمک نوار چسب های طرح دار

۱۱- زیبا سازی فندک با کمک چسب Mod Podge

این نوع چسب برای عکاسی به کار می رود و نوع خاصی از چسبندگی را ایجاد می کند. در صورتی که این چسب را پیدا نکردید، می توانید از چسب چوب کمک بگیرید. باز هم به کمی کاغذ کادو، مهره یا مروارید و وسایل مشابه نیاز دارید. یک نمونه از کار با این چسب خاص در تصویر زیر آورده شده است اما به طور کلی کمی پیچیده تر از موارد قبلی است و شاید نیاز به کمی مهارت در زمینه عکاسی و مسائلی مثل کولاژ داشته باشد.

چسب Mod Podge

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب آی آر میکس نگاهی به ۱۱ روش تزیین فندک انداختیم و چند روش کلی زیباسازی این وسیله کاربردی را با هم مرور کردیم. این فعالیت خلاقانه نیاز به وسایل خاصی ندارد و همه چیز در نهایت به سلیقه شما بستگی خواهد داشت. اگر در این زمینه تجربه یا پیشنهادی دارید، آن ها را از بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی