آموزش تصویری تزیین میوه برای تولد و مهمانی های رسمی

۰
آموزش تصویری تزیین میوه برای تولد و مهمانی های رسمی
امتیاز دهی به نوشته

حتما تا به حال با ظروف میوه متعددی رو به رو شده اید و انواع و اقسام مختلفی از چیدمان میوه ها را مشاهده کرده اید. با کمی ابتکار و خلاقیت می توان این چیدمان را از حالت ساده خارج کرد و جلوه بیشتری به میوه ها بخشید. در این مطلب آی آر میکس قصد داریم تا چند روش ساده تزیین میوه در ظرف برای تولد و مهمانی های رسمی را به شما نشان دهیم تا در مهمانی ها، جذابیت کار خود را بالا ببرید؛ با ما همراه باشید!

چگونه میوه ارایی کنیم؟ آموزش تزیین میوه برای مهمان

How to Make A Beautiful Fruit Tray

یک ظرف میوه جذاب می تواند تمام نگاه ها را به خود معطوف کند و از شما یک میزبان ایده آل بسازد! توجه به چیدمان و رنگ بندی انواع میوه می تواند ظاهر بهتری به مهمانی بدهد و با یک تزیین میوه ساده برای مهمان می توانید زیبایی میز پذیرایی خود را بالا ببرید. شاید داشتن خلاقیت برای این نوع تزیین ها در ابتدا کمی دشوار به نظر برسد، اما با کمی فکر و تمرین، می توانید استعدادهای درونی خود را شکوفا کنید.

تزیین میوه برای مهمانی رسمی

بسته به نوع مهمانی که برگزار می کنید و البته نوع مهمان هایی که قرار است از آن ها پذیرایی کنید، حالت های مختلفی را برای تزیین میوه پیش روی خود دارید. پیش از این که بخواهید از خلاقیت خود برای تزیین میوه برای مهمانی رسمی خود استفاده کنید و طرح های جدیدی به کار ببرید، سعی کنید با کمی جستجو در فضای اینترنت، طرح های ساده بیشتری را مشاهده کنید. هر چقدر که طرح های بیشتری را ببینید، ذهن خلاق تری برای خود می سازید و می توانید بسته به نوع مهمانی خود، چینش میوه زیباتری را خلق کنید.

تزیین میوه برای مهمانی رسمی

مثلا تصویر بالا می تواند برای تزیین میوه مهمانی های رسمی مثل جشن های مختلف پس از عروسی به کار بیاید. می توانید از این نوع چیدمان ها برای زیباتر کردن میوه ها خود کمک بگیرید. الگوی ساده ای را در تصویر بالا مشاهده می کنید و فقط کافی است با تکه های آناناس، حالت X بزرگ درست کنید. بعد از ایجاد کردن قالب اولیه که همین شکل ایکس در وسط ظرف است، می توانید از کمی گل و میوه به دلخواه خود استفاده کنید و طرحی مشابه تصویر بالا بسازید.

تزیین میوه برای مهمانی رسمی

آموزش تزیین میوه شب یلدا

همانطور که در طرح قبلی مشاهده می کنید، این ترکیب را می توان برای مهمانی های غیر رسمی مثل شب یلدا هم به کار ببرید. نکته مهم استفاده از گل های ساده و کوچک بر روی میوه ها است و این مسئله می تواند جذابیت بسیار زیادی به ظرف شما بدهد. بنابراین در استفاده از گل برای تزیین میوه هرگز درنگ نکنید و بعد از استفاده می توانید تاثیر بالای آن را متوجه شوید.

آموزش تزیین میوه شب یلدا

برای تزیین میوه شب یلدا می توانید از طرح های مرتبط با هندوانه استفاده کنید. انواع مختلفی از این نوع طرح ها وجود دارند می توانید از مواردی مثل این تصاویر کمک بگیرید:

طرح هندوانه

اموزش تزیین میوه شب یلدا: البته پیش از این در آی آر میکس درباره آموزش تصویری و ساده تزیین هندوانه شب یلدا به اشکال مختلف، به طور مفصل با هم صحبت کرده بودیم. می توانید به این مطلب هم نگاهی بیاندازید.

تزیین میوه شب یلدا

تزیین میوه برای مهد کودک

اگر قصد تزیین میوه برای مدرسه یا مهد کودک را دارید، باید به طرح های متفاوتی فکر کنید. توجه داشته باشید که همیشه در تزیین میوه، باید ظرف نسبتا کوچکی را انتخاب کنید تا میوه ها جلوه بیشتری داشته باشند. سعی کنید به فصل میوه ها توجه کنید و از میوه هایی برای تزیین ظرف استفاده کنید که مرتبط با فصل و طبع کودکان یا مهمانان باشد.

تزیین میوه برای مهد کودک

نکته مهم دیگر در زمینه آموزش میوه آرایی، تمیز کردن کثیفی های بعد از قطعه قطعه کردن میوه ها می باشد. توجه کنید که این نکته ساده در بسیاری از تزیین ها رعایت نمی شود و ظاهر ناخوشایندی را به ظرف می دهد. در زمینه گل های مصرفی هم به نوع گل و سمی نبودن آن دقت کنید! در میوه آرایی برای کودکان می توانید از طرح زیر هم کمک بگیرید و طبیعتا طرح های شبیه به حیوان بیشترین کاربرد را خواهند داشت.

تزیین میوه برای مدرسه

تزیین میوه تولد

یکی از بهترین گزینه ها برای تزیین میوه تولد، استفاده از سیخ های چوبی است. تزیین میوه با سیخ چوبی می تواند در جشن های تولد شدیدا کاربردی باشد و هر نفر با برداشتن یک سیخ، چند نوع میوه را انتخاب می کند. اینجا هم کار چندان سختی نداریم و باید میوه ها را با نظم دلخواه، به سیخ کشید!

تزیین میوه تولد

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید، می توانید با کمی خلاقیت، می توانید انواع مختلفی از میوه ها را به هم متصل کنید و ترکیب های زیبایی را بسازید:

تزیین میوه با سیخ چوبی

البته قطعات ساده میوه هم می تواند در جشن های تولد مورد استفاده قرار بگیرد. همانطور که قبلا هم گفتیم، هیچ محدودیتی در میوه آرایی وجود ندارد و می توانید انواع مختلفی از روش ها را همراه با یکدیگر به کار ببرید.

قطعات ساده میوه

برای جشن های تولد کودکان و نوجوانان، می توان با ترکیب میوه های مختلف، به چنین اشکالی هم رسید. در هر صورت همه چیز به خلاقیت شما و البته نوع مهمانی و مهمانانتان بستگی خواهد داشت.

تولد کودکان

توصیه می کنیم در پایان مطلب، آموزش ۱۳ ایده ساخت تزیینات تولد برای تم دخترانه و پسرانه در خانه را هم مطالعه کنید تا تولد های خود را با آمادگی بیشتر برگزار کنید.

آموزش ویدیویی میوه آرایی برای مهمان

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از آی آر میکس درباره چند روش میوه آرایی برای مجالس مختلف با هم صحبت کردیم و چند نمونه ساده را به شما نشان دادیم. اگر سابقه اجرای طرح های خلاقانه برای تزیین انواع میوه را داشته اید، آن را از بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی