How to Straighten Men's Hair

آموزش نحوه صحیح سشوار کشیدن موی فر مردانه در خانه

۲
آموزش نحوه صحیح سشوار کشیدن موی فر مردانه در خانه
نمره 4 از 2 رای

با نزدیک شدن به پایان تعطیلات نوروزی، دید و بازدیدها هم به پایان خود نزدیک می شود. یکی از مهمترین نکات در مهمانی های مختلف، آراستگی و تناسب ظاهر می باشد و توجه به مدل مو می تواند نقش مهمی در این آراستگی داشته باشد. در این مطلب آی آر میکس می خواهیم آموزش سشوار کشیدن مو فر مردانه را به شما نشان دهیم تا این فعالیت ساده را به درستی انجام دهید.

چگونه موی فر را با سشوار کشیدن صاف کنیم؟

How to Straighten Men’s Hair

چگونه موی فر را صاف کنیم؟ اگر مرد هستید و می خواهید موی فر خود را سشوار بکشید، چند روش ساده برای شما وجود دارد. می توانید به صورت موقت و با کمک یک سشوار یا اتوی مو، فرم مورد نظر خود را به دست آورید. اما اگر به دنبال روش های نسبتا دائمی تر هستید، می توانید از یک ماده شیمیایی برای موهای خود استفاده کنید. البته پیدا کردن بهترین ماده و بهترین روش بستگی به مدل موهای شما دارد و نمی توان یک نوع خاص برای همه افراد تجویز کرد. پس از آموزش کلی سشوار کشیدن، حالت دادن و درست کردن مو مردان در این پست آی آر میکس می خواهیم آموزش سشوار کشیدن موی فر مردانه را به شما نشان دهیم.

سشوار کشیدن

روش اول: سشوار کشیدن موهای فر

ابتدا باید موهای خود را به خوبی و با شامپوی مناسب بشویید. طبیعتا اگر موهای خشکی دارید باید از شامپوی مخصوص موهای خشک استفاده کنید. توصیه می شود بعد از استفاده از شامپوی متناسب با موهای خود، حتما از نرم کننده هم استفاده کنید. این کار باعث می شود تا هنگام استفاده از شانه و سشوار، کار راحت تری داشته باشید و نتیجه بهتری بگیرید.

بعد از خشک کردن آرام موها با استفاده از حوله، از روغن نارگیل یا آرگان کمک بگیرید تا رطوبت کافی در موهایتان داشته باشید. استفاده از یک بند انگشت روغن نارگیل می تواند برای این منظور کافی باشد. این روغن ها می تواند موهای شما را از گرمای سشوار حفظ کند و آسیب کمتری را به آن ها وارد سازد. به طور کلی در بحث آموزش سشوار کشیدن مو مردانه در خانه، باید از شامپوی مناسب کار خود را آغاز کنید.

روغن نارگیل

در این قسمت از آموزش سشوار کشیدن موی مردانه و بعد از این که موهای خود را مرطوب و نرم کردید، با استفاده از یک شانه یا برس ساده، تا جایی که می توانید آن ها را صاف کنید. این کار را به آرامی انجام دهید تا گره های درون موها باز شود اما به آن ها آسیب زیادی نرسد. اگر فر موهای شما کم باشد، شاید نیازی به سشوار کشیدن نداشته باشید و همین کشیدن شانه برای شما کافی باشد. پس از این مرحله به بخش سشوار کشیدن می رسیم و باید از گرمای سشوار استفاده کنید. شانه را در دست خود نگه دارید و سعی کنید با گرمای سشوار، موهای فر خود را صاف کنید یا به حالت مورد نظر خود برسانید.

آموزش سشوار کشیدن موی مردانه

همانند تصویر بالا سعی کنید سشوار را در فاصله حدودا ۲ سانتی متری از موها نگه دارید. فاصله های کمتر می تواند سبب آسیب به ریشه مو شوند و هرگز آن ها را توصیه نمی کنیم. بعد از حالت دادن کل مو، باید کل موها را سشوار کنید تا از حالت مورد نظر خود مطمئن شوید. بعد از کار هم می توانید از واکس، تافت، ژل یا هر نوع افزودنی دیگر مد نظر خود برای موهای خود کمک بگیرید اما این قسمت در بحث آموزش سشوار کشیدن جلوی مو مردانه اجباری نیست و فقط به سلیقه شما باز می گردد.

آموزش سشوار کشیدن جلوی مو مردانه

روش دوم: استفاده از اتوی مو

به جز سشوار کشیدن مو فر مردانه، یک روش دیگر برای صاف کردن این نوع مو وجود دارد و آن استفاده از اتوی مو می باشد. برای صاف کردن مو با استفاده از اتو کشیدن موهای فر مردانه می توانید تاثیری مشابه سشوار کشیدن برای موهای خود به دست آورید و پاسخ خوبی از این روش بگیرید. در این روش هم ابتدا باید موهای خود را پیش از اتو کشیدن تمیز کنید و از شامپوی مناسب برای موهای خود کمک بگیرید.

اتوی مو

بعد از شستشوی صحیح موها، باید آن ها را به آرامی خشک کنید اما اینجا یک تفاوت با روش قبلی وجود دارد. بر خلاف سشوار کشیدن مو فر مردانه در این روش باید مو کاملا خشک باشد و کمی رطوبت هم کار شما را خراب می کند. حتی می توانید پیش از استفاده از اتو، سشوار کشیدن موی خود را هم انجام دهید تا نتیجه بهتری بگیرید.

اتو کشیدن مو فر مردانه

حالا باید از اتوی مو استفاده کنید و موهای خود را به حالت صاف برسانید. از کم ترین درجه اتوی مو استفاده کنید و باز هم همانند نحوه سشوار کشیدن موی فر مردانه، فاصله حدودا ۲ سانتی متری دستگاه را با موهای خود حفظ کنید. حداکثر دمای اتوی شما باید حدود ۱۲۰ درجه سانتی گراد باشد و بیش از این رقم می تواند باعث آسیب موها شود. بیشتر از ۱ تا ۲ ثانیه نباید اتو را به موهای خود متصل نگه دارید و توجه کنید که کار خود را به آرامی انجام دهید.

نکته: روش دیگری هم برای صاف کردن موهای فر مردانه وجود دارد و می توانید از مواد شیمیایی استفاده کنید. اما چون این مواد همچنان در حال بررسی و تحقیقات علمی هستند، توصیه می کنیم از سشوار کشیدن یا استفاده از اتوی مو کمک بگیرید. در پایان این مطلب توصیه می کنیم تا آموزش مرحله به مرحله براشینگ مو با سشوار در خانه را هم مطالعه کنید.

آموزش ویدیویی سشوار کشیدن موی فر مردانه

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از آی آر میکس نگاهی به نحوه صحیح سشوار کشیدن مو فر مردانه انداختیم و دو روش ساده برای صاف کردن موها را به شما نشان دادیم. اگر در این زمینه نظر یا پیشنهادی دارید، آن ها را از بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۲ دیدگاه

  1. پوکه بادامی گفت:
    0

    خیلی بدردم خورد . تشکر از شما

  2. فروش آب اکسیژنه گفت:
    0

    با سلام

    ممنون از سایت پر محتوایی که دارید

    در صورت امکان از خواص آب اکسیژنه برای مو هم مقاله بزارید. تشکر

تبلیغات متنی