The Best Time to Post on Instagram

چه زمانی بهترین ساعت برای تبلیغ در اینستاگرام ایران است؟

۱
چه زمانی بهترین ساعت برای تبلیغ در اینستاگرام ایران است؟
امتیاز دهی به نوشته

مطالعات اخیر نشان می دهد که بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام ساعت ۹ الی ۱۱ است اما براستی چه زمانی بهترین ساعت برای تبلیغ در اینستاگرام ایران است؟ در این پست از آی آر میکس می خواهیم شما را با بهترین ساعت برای تبلیغ در اینستاگرام ایران آشنا کنیم.

معرفی بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام

The Best Time to Post on Instagram

پلتفرم Later که برای مدیریت حساب اینستاگرام طراحی شده است با بررسی بیش از ۱۲ میلیون پست اینستاگرامی به این نتیجه رسیده است که بهترین ساعت برای پست اینستاگرام همان ساعت ۹ الی ۱۱ صبح است. اما با توجه به اینکه پیج های مختلف اینستاگرام مخاطبان مختلفی دارند بهتر است این واقعیت را قبول کنید که شاید ساعتی که اکثریت مخاطبانتان آنلاین هستند با ساعت ذکر شده تفاوت دارد.

چطور بهترین ساعت برای پست اینستاگرام را پیدا کنم؟

از اوایل سال ۲۰۱۸ اینستاگرام با تغییری که در الگوریتم خود قائل شد اهمیت زمان بندی را برای منتشر کنندگان بیش از پیش قرار داد ، در نتیجه شما بیشتر در پیج خود پست های تازه را می بینید. در نتیجه در سال ۲۰۱۹ در صورتی که می خواهید پیج موفقی داشته باشید باید زمان آپدیت عکس هایتان زمانی باشد که بیشتر  کاربران شما آنلاین هستند یا به عبارتی ساعت اوج اینستاگرام  را برای انتشار پست هایتان انتخاب کنید. هر حساب اینستاگرام مخاطبین مختلفی دارد و این مخاطبین می توانند در مناطق زمانی مختلفی باشند مثلا لندن یا اوهایو،دبی یا توکیو دانستن این موضوع که فالورهای شما چه کسانی هستند و چه عادت هایی دارند به شما کمک می کند که بهترین ساعت برای تبلیغ در اینستاگرام  را پیدا کنید.

یافتن بهترین زمانی که مخاطبانتان آنلاین هستند

در درجه اول استفاده از آزمون و خطا را فراموش نکنید جدولی تشکیل دهید و ببینید در کدام ساعات روز پست هایتان بازخورد بهتری از لحاظ کامنت و لایک دریافت کرده اند ،سپس تمرکز خود را بر روی ساعات شلوغ اینستاگرام اینستاگرام قرار دهید.

در ادامه سعی کنید همیشه چند پست را در ساعات غیر معمول قرار دهید تا تغییر الگوی مخاطبتان مد نظرتان باشد. همچنین استفاده از ابزار Instagram Insights به شما کمک می کند که با ویژگی های مخاطبانتان و ساعت فعالیتشان در اینستاگرام بیشتر آشنا شوید و البته برای استفاده از این ویژگی اینستاگرام باید پروفایل خود را به بیزینس پروفایل تغییر دهید. راه دیگری که باید به شما بگوییم این است که می توانید از پلتفرم later برای تعیین خودکار هفت ساعت پر بازده یا به عبارتی هفت ساعت از بهترین ساعت پست گذاشتن در اینستاگرام  استفاده کنید.

آزمایش و خطا و بررسی پیشرفت

برای افزایش بازدید پست ها در اینستاگرام با کمک نرم افزار اکسل یک صفحه گسترده ایجاد کنید و روزهای هفته را در یک ستون آن یادداشت کنید سپس اگر دیدید در ساعات خاص مثلا ۴ ظهر تا ۹ شب میزان بازخورد پست هایتان زیاد است روزانه ۵ پست را در ساعت های  ۵،۶،۷،۸،۹ در پیجتان یاد داشت کنید و هر روز ببینید بعد از۲۴ ساعت چه تعداد لایک و کامنت دریافت می کنید بعد از حدود دو هفته به نتایج خوبی در مورد ساعت مناسب برای پست اینستاگرام خواهید رسید.

اینستاگرام

همچنین اگر صاحب کسب و کاری هستید و با اینستاگرام به دنبال  کسب درآمد هستید بهتر است به  مقاله ما در مورد ۱۰ روش ارزان و مفید برای جذب مشتری و افزایش فروش کسب و کارهای نوپا نگاهی بیاندازید زیرا مطالعه آن دید شما را نسبت به توسعه کسب و کارتان بسیار بهبود می بخشد.

بررسی فاکتورهای مهم دیگر

۱-ساعت محل زندگی مخاطبانتان: شاید شما در یک کشور خارجی زندگی می کنید اما اگر مخاطبانتان در ایران هستند باید پست هایتان را براساس ساعت کاری ایران (ساعات شلوغ اینستاگرام در ایران) تنطیم کنید. از طرف دیگر باید به تعطیلات آخر هفته در بین مخاطبانتان و همچنین تعطیلات رسمی توجه داشته باشید. به طور در ایام کاری منتهی به تعطیلات آمار بازدید ها بالا می رود و سپس در تعطیلات با افت بازدید مواجه می شویم.

۲-بهره گیری از زمان استراحت: نیازی نیست برای مدیریت پیج اینستاگرامتان موقعیت شغلیتان را به خطر بیندازید و در زمان کار به انتشار پست مشغول شوید ساعت ۱۱ الی ۱۳ و غروب ها ساعت ۱۹ الی ۲۱ بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام در ایرانهستند. زیرا اکثریت افراد در این زمان ها در حال استراحت و تفریح می باشند.

۳-پست هایتان را برای روزهای کاری آماده کنید: بسیاری از کاربران در روزهای کاری بیشتر به اینستاگرام سر می زنند، بررسی ها نشان می دهد استقبال افراد از اینستاگرام در تعطیلات آخر هفته رو به کاهش می گذارد بنابراین بهتر است پست های مهمتان را برای روزهای کاری و غیر تعطیل در زول هفته برنامه ریزی کنید.

چطور برنامه ریزی کنیم

اکنون که می دانید چه زمان هایی برای قرار دادن پست در اینستاگرام مناسب تر است بهتر است که برای کارتان در اینستاگرام برنامه ریزی داشته باشید. شما باید در زمان هایی که می دانید بازدهی کارتان بالاتر است پست هایتان را قرار دهید تا با بازخورد بهتری مواجه شوید. البته در نظر داشته باشید تنها عنصر کار شما زمان نیست و برای موفقیت در اینستاگرام موارد متعددی باید رعایت شوند که  در مقاله ۱۰ روش برای معروف شدن در اینستاگرام این موارد را برای شما ذکر کرده ایم.

نظرات و پیشنهادات شما؟

باید عنوان کنم که مدیریت شبکه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام به رعایت نکات بسیاری در فرم،محتوا و زمان بندی نیاز دارد . تمامی نکات گفته شده در این مقاله و  روش های زمان بندی مناسب را دنبال کنید. در پایان در صورت داشتن نظر یا پیشنهادی از جانب شما خوشحال می شویم که آن را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۱ دیدگاه

  1. خرید عطر گفت:
    0

    به نظرم ساعت های انتهایی شب مثلا (۲۲ تا ۲۴) خیلی مناسب هستش چون وقت آزاد مردم برای فضای آنلاین محسوب میشه!

تبلیغات متنی