سیاهی لب

آموزش روش های طبی از بین بردن سیاهی لب ناشی از سیگار

۰
آموزش روش های طبی از بین بردن سیاهی لب ناشی از سیگار
نمره 4.4 از 5 رای

لب های تیره می توانند از ماه ها و سال ها سیگار کشیدن حاصل شوند، انتقال نیکوتین از طریق استنشاق دود سیگار باعث از بین رفتن رنگ طبیعی و تیره شدن لب ها می شود. با این حال داروهایی طبیعی برای از بین بردن اثرات این موضوع وجود دارد بنابراین ما امروز در آی آر میکس به آموزش روش های از بین بردن سیاهی لب ناشی از سیگار می پردازیم.

سیاهی لب نشانه ی چیست و چگونه آنرا را از بین ببریم؟

How to Lighten Dark Lips From Smoking

سیگار کشیدن به بدن کمک می کند تا سریعتر فرآیند پیری خودش را طی کند و همچنی باعث چین و چروک های زودرس و تغییر رنگ پوست، مو و دندان می شود. اگر برایتان سوال پیش آمده است که سیاهی لب نشانه ی چیست بهتر است بدانید که نیکوتین موجود در سیگار به رنگدانه های لب های شما  آسیب می رساند و باعث می شود که لکه های قهوه ای بر روی لب ایجاد شود که به تیرگی لب هایتان منجر می شود. ترک سیگار باعث می شود این لکه ها از بین برود همچنین روش های دیگری برای تسریع این فرآیند و یا به حداقل رساندن این لکه ها وجود دارد.

سیاهی لب

از بین بردن سیاهی لب با طب سنتی

احتمالا با خودتان گفته اید که سیاهی لبهایم بر اثر سیگار را چگونه بدون هزینه اضافی از بین ببرم پاسختان در همین جاست. آبلیمو ،گلیسیرین و عسل را در یک ظرف کوچک با هم مخلوط کنید و مخلوط را به مدت چند هفته و روزی یک بار به لب هایتان بزنید، این مخلوط با کمک سفید کنندگی طبیعی خود لب های تیره را روشن می کند. اسید سیتریک موجود در لیمو باعث تغییر رنگ پوست می شود، در حالی که گلیسیرین و عسل لب هایتان را صاف و محافظت می کند.

از بین بردن سیاهی لب ناشی از سیگار با آب لیمو

برای از بین بردن سیاهی لب ها با روش های طبیعی باید بنابر توصیه دانشمندان روزانه دوبار آبلیمو را به لب هایتان بمالید که تازمانی که لب های تیره شما یک بار دیگر رنگ طبیعی داشته باشند. لیمو یک عامل سفید کننده طبیعی است که به تنظیم ملانین(رنگدانه های پوست) در پوست کمک می کند و هر تولید بیش از حد ملانین را که می تواند در یک منطقه قرار گیرد کنترل کرده و توزیع می کند.

سیاهی لب

درمان سیاهی لب ناشی از سیگار با کرم ضد آفتاب

از کرم های ضد آفتاب طبیعی یا شیمیای استفاده کنید. پوشاندن لب ها کمک می کند تا رنگدانه ها بدون دخالت آفتاب بتوانند خودشان را بهبود ببخشند.

رفع تیرگی لب با روغن بادام

یکی دیگر از روش های طبیعی رفع تیرگی لب استفاده از روغن بادام است. روغن بادام یا شیر بادام را چند بار در روز به لب ها بمالید تا به پوست تیره تر برسد،اجازه دهید روغن بادام یا شیر بادام روزانه یک ساعت روی لب ها باقی بماند و سپس آن را با یک دستمال تمیز به آرامی پاک کنید .روغن بادام و شیر باعث رسیدن رطوبت به لب می شوند و همچنین با از بین بردن ملانین های اضافی روشنایی بیشتری به لب می دهند و کمک می کنند تا تیرگی آن رفع شوند

روغن بادام

لایه برداری لب با طب سنتی

هفته ای یک بار به صورت خفیف از لب هایتان لایه برداری کنید برای این کار می توانید از لایه بردارهای موجود در بازار استفاده کنید اما مخلوط شکر قهوه ای، روغن بادام  و عسل می تواند یک لایه بردار قوی و طبیعی برای شما باشد.

سیاهی لب

برق لب برای محافظت از لب ها

هر زمانی که به خارج از منزل می روید باید به فکر محافظت از لب های خود باشید استفاده از یک رژلب حاوی کرم ضد آفتاب و محصولات با فاکتور spf حداقل ۱۵ درصد استفاده کنید. از رژ لب و یا برق لب های با کیفیت بالا استفاده کنید و در نظر داشته باشید از محصولات قدیمی و تاریخ گذشته باید به شدت اجتناب نمایید.

  • همچنین میتوانید شب ها قبل از خواب از یک مرطوب کننده ماننده کرم های حاوی ویتامین ای(vitamin E) برای محافظت از لب هایتان استفاده کنید.
  • برای تهیه محافظ لب طبیعی باید یک خمیر از لیمو ( یا آب لیمو ) ،عسل و ماست پرچرب تشکیل دهید. خمیر تشکیل شده را بر روی لب ها بمالید و بگذارید تا ۳۰ دقیقه در همان حالت بماند و سپس آن را شستشو دهید. از این خمیر برای صاف و روشن کردن لب ها و بازگردانی شادابی در صورت لازم یک روز در میان استفاده کنید.

آب زیاد بنوشید!

روزانه هشت لیوان آب بخورید تا لب هایتان را همیشه هیدراته نگه دارید.

آب

راه های دیگر برای  مبارزه با سیاهی لب بر اثر سیگار

چغندر: ارزانترین و ساده ترین روش برای روشن کردن لب های صورتی به طور طبیعی استفاده از یک عدد چغندر قند است. این ماده نه تنها یک لایه طبیعی صورتی به لب می افزاید بلکه لب هایتان را تغذیه هم می کند. همه کاری که باید انجام دهید این است که یک قطعه چغندر را بردارید و بعد از اضافه کردن چند قطره لیمو آن را به لب هایتان بمالید و بعد از ۳۰ دقیقه لب هایتان را بشویید.

سیاهی لب

گلیسیرن: گلیسیرین به خاطر اثرات مرطوب کنندگی آن شناخته شده است در حالی که لیمو به خاطر سفید کنندگی خود شهره است،هنگامی که این دو ماده با هم ترکیب می شوند جادو می کنند. تنها کاری که باید انجام دهیر این است که مقادیر مساوی لیمو و گلیسرین را با هم مخلوط کنید و این محلول را به لب های خود بمالید و اجازه دهید این محصول به مدت چند دقیقه روی لب هایتان بماند و سپس با آب آن را بشویید.ابن ماده تاثیر بسزایی در از بین بردن سیاهی لب سیگاریها دارد.

آب انار: یک راه ساده این است که یک قاشق غذاخوری انار را برداشته و فشرده کرده تا آب آن خارج شود ، سپس این آب را به روی لب هایتان بمالید و به مدت یک ساعت بگذارید بماند و در نهایت با آّب بشویید،این ترکیب در بلند مدت اثرات بسیار زیادی در شادابی و رفع سیاهی لب بر اثر سیگار دارد.

سیاهی لب

پیش از این ما در مورد روش های طبیعی و ساده برای از بین بردن سیاهی دور چشم شما مطلبی را ارائه داده بودیم، که پیشنهاد میکنیم این مطلب را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در آی آر میکس در مورد  آموزش روش های از بین بردن سیاهی لب ناشی از سیگار صحبت کردیم و چند روش ساده برای از بین بردن سیاهی لب معرفی کردیم. اگر در زمینه درمان سیاهی لب بر اثر سیگار، ایده یا پیشنهادی دارید در بخش نظرات حتما آن را با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی