Instructions on How to Make Felt Eiffel Tower Purse for Women

آموزش تصویری دوخت کیف پول نمدی دخترانه ساده در خانه

۰
آموزش تصویری دوخت کیف پول نمدی دخترانه ساده در خانه
نمره 4.4 از 10 رای

کیف پول یکی از کاربردی ترین وسایل اغلب افراد محسوب می شود و داشتن یک کیف دست ساز می تواند شدیدا لذت بخش باشد. در این مطلب آی آر میکس قصد داریم تا روش ساخت کیف پول دخترانه ساده را به شما نشان دهیم و کمی در این رابطه با هم صحبت کنیم. آی آر میکس را دنبال کنید!

چگونه در خانه کیف پول نمدی زنانه بسازیم؟

How to Make Felt Eiffel Tower Purse for Women

همانطور که گفته شد، داشتن کیف های پول می تواند کاربرد فراوانی داشته باشد و به نوعی نیاز اغلب افراد محسوب می شود. کیف های نمدی یکی از انواع متعدد کیف های پول هستند و می توانند ظاهر زیبایی را به شما دهند. امروز می خواهیم آموزش دوخت کیف نمدی زنانه را با هم مرور کنیم.

وسایل مورد نیاز برای ساخت کیف نمدی دخترانه شیک

به طور کلی برای ساخت کیف های پول و دیگر پول ها، به وسایل چندان زیادی نیاز ندارید:

  • سوزن
  • قیچی
  • موچین
  • نخ یا طناب
  • نمد یا پارچه مد نظر
  • وسایل تزیینی به دلخواه

کیف نمدی دخترانه شیک

باقی موارد به طرح مورد نظر شما برای کیف پول بستگی دارد و با توجه به آن تعیین می شود. طبیعتا  الگوی کیف پول نمدی دخترانه ساده نیازمند مواد و وسایل کمتر خواهد بود و در صورتی که به فکر طرح های فانتزی تر هستید، به وسایل بیشتری نیاز خواهید داشت.

مرحله اول: آماده سازی نمدها

در ابتدای مراحل ساخت کیف پول نمدی ، باید ابعاد نمدها را انتخاب کنید. ابعاد کیف هم به صورت اختیاری انتخاب می شود اما ما در این آموزش، دو قطعه نمد ۹ در ۴٫۵ سانتی متری، دو قطعه نمد ۶٫۵ در ۵ سانتی متری و یک قطعه نمد ۱۰ در ۸ سانتی متری را برش دادیم. همانطور که گفته شد هیچ محدودیتی در انتخاب و برش نمدها وجود ندارد و همه چیز به سلیقه شما باز می گردد. به تصاویر زیر دقت کنید و ابعاد آموزش ما در این مطلب را با دقت ببینید.

مرحله اول: آماده سازی نمدها

ما در این آموزش به قطعات بالا رسیدیم و در نهایت طرح مورد نظر خود که برج ایفل بود را برش دادیم. همانطور که مشخص است همه چیز به انتخاب شما باز می گردد و روش های متنوعی برای تزیین کیف پول وجود دارد. در هر صورت باید طرح خود را آماده کنید و آن را با کمک چسب تفنگی به کیف بچسبانید (یا از نخ و سوزن برای دوختن آن کمک بگیرید).

مرحله دوم: نمد ها را به هم بچسبانید

باز هم به تصاویر زیر دقت کنید و سعی کنید مشابه آن را روی کیف خود به دست آورید. باز هم چسب تفنگی یا در صورت علاقه مندی به خیاطی، دوختن آن توصیه می شود. این مرحله از ساخت کیف نمدی دخترانه شیک هم چندان سخت نیست و می توانید با کمی خلاقیت، طرح های نامحدودی را تولید کنید. باز هم تاکید می کنیم که هیچ محدودیتی در تولید انواع کیف دوشی یا کیف پول وجود ندارد و می توانید الگوهای متنوعی را بر روی کیف خود پیاده کنید.

مرحله دوم: نمد ها را به هم بچسبانید

مرحله سوم: اطراف کیف را تکمیل کنید

تقریبا به میانه های راه رسیده اید و در این مرحله از ساخت کیف پول نمدی باید اطراف کیف را به پایان برسانید. برای تکمیل بخش اطراف به کمی خیاطی و البته استفاده مجدد از چسب نیاز دارید؛ به تصاویر زیر نگاه کنید:

اطراف کیف را تکمیل کنید

در تصویر اول از سمت چپ، نمد با طرح بیضی را در محل خود قرار دهید و از چسبیدن صحیح آن به کیف اطمینان حاصل کنید. سپس دکمه های مشابه تصویر را به دو طرف بیرونی کیف بدوزید (دقت کنید که دکمه ها را در کدام طرف کیف می دوزید، زیرا این دکمه ها نقش مهمی در بسته شدن نهایی کیف دارند). دوختن این دکمه ها را با دقت و حوصله انجام دهید و سعی کنید استحکام خوبی در آن ها ایجاد کنید. در نهایت باید به شرایطی مشابه تصویر بالا برسید و ساخت کیف پول خود را به مراحل پایانی برسانید.

مرحله چهارم: تزیین و تکمیل نهایی کیف نمدی

حالا که دکمه ها در جای خود قرار گرفتند و بخش داخلی کیف هم به ساختار نهایی خود رسید، می توانید از نخ یا طناب مورد نظر خود استفاده کنید. این نخ نقش مهمی دارد و قرار است بسته شدن کیف را به عهده بگیرد. طناب یا نخ مورد نظر خود را به شکل زیر تبدیل کنید و در نهایت به اندازه مورد نظر، آن را ببرید. به تصویر زیر با دقت نگاه کنید:

تکمیل نهایی کیف نمدی

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، با استفاده از این طناب می توان کیف را کاملا بست و آن را دقیقا نصف کرد. این تمام تزیین ها نیست و می توانید با مراجعه به چند کانال کیف پول نمدی از انواع متعددی تزیین برای کیف خود کمک بگیرید. اما آموزش ما در نهایت به این تصویر خواهد رسید:

کیف پول نمدی

طرح های بیشتر برای کیف پول نمدی

برای ساخت کیف های پول نمدی و دیگر جنس ها، می توان از طرح های متنوعی کمک گرفت. قصد داریم در پایان این آموزش نگاهی به چند طرح جذاب بیاندازیم؛ با مشاهده این طرح ها می توانید از خلاقیت خود کمک بگیرید و طرح های بیشتری را تولید کنید.

طرح های بیشتر برای کیف پول نمدی

مثلا برای تولید کیف نمدی بچه گانه با الگو می توانید طرح زیر را مد نظر قرار دهید و با کمی خلاقیت، به طرح مورد نظر خود برسید:

کیف نمدی بچه گانه با الگو

یا مثلا از طرح زیر برای ساخت کیف های پول کودکان کمک بگیرید:

کیف های پول کودکان

اگر قصد ساخت کیف نمدی دخترانه فانتزی را دارید، می توانید از طرح زیر استفاده کنید:

کیف نمدی دخترانه فانتزی

یک طرح ساده دیگر برای کیف های دخترانه را در تصویر زیر مشاهده می کنید (البته جای نسبتا کمی برای قرار دادن پول یا کارت ها دارد):

کیف های دخترانه

یا می توانید از این نوع طراحی برای کیف های نمدی دخترانه استفاده کنید؛ این نوع کیف ها را می توان برای کیف لوازم آرایش هم به کار گرفت:

کیف لوازم آرایش

پیش از این درباره دوخت و تولید کیف چرم مجلسی زنانه با هم صحبت کرده بودیم و می توانید این مطلب را هم در آی آر میکس مطالعه کنید.

آموزش ویدیویی دوخت کیف پول نمدی

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب آی آر میکس درباره ساخت کیف پول نمدی صحبت کردیم و یک روش بسیار ساده را به شما نشان دادیم. اگر سابقه ساخت این نوع کیف های پول را دارید، از تجربیات خود برای ما و کاربران بگویید و نظرات خود را از بخش دیدگاه ها به اشتراک بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی