رفع تیرگی واژن

آموزش روش های خانگی رفع تیرگی ناحیه تناسلی و زیر بغل زنان و مردان

۰
آموزش روش های خانگی رفع تیرگی ناحیه تناسلی و زیر بغل زنان و مردان
نمره 4.3 از 3 رای

پوست تیره و تیرگی پوست در نقاط شخصی بدن باعث نگرانی بسیاری از مردم می شود هرچند که به طور کلی دلیلی برای نگرانی نیست اما در برخی موارد برخی از بیماری ها به سیاهی و سست شدن پوست منتهی می گردند. بنابراین امروز تصمیم گرفتیم در آی آر میکس درباره آموزش روش های خانگی رفع تیرگی ناحیه تناسلی و زیر بغل زنان و مردان با شما مطالبی را در میان بگذاریم.

آموزش رفع تیرگی واژن و سفید کردن ناحیه تناسلی با طب گیاهی

All Natural Tips On How To Lighten Your Private Areas

نظافت بدن یک بخش ضروری از فعالیت های ما برای زیباسازی است، از بین تمام قسمت های بدن مراقبت از بخش های خصوص و تناسلی بدن بسیار سخت تر و حساس تر است. یکی از دلایل این موضوع و حساسیت افراد برای رفع تیرگی واژن و سفید کردن ناحیه تناسلی این است که این بخش بدن نسبت به انواع واکنش های آلرژیک و تیرگی های پوستی بسیار حساس تر است. البته در این موضوع استانداردهای غلط صنایع آرایشی و زیبایی می توانند منجر به استرس زیاد و بی مورد گردد. پیش از این در مورد روش های طبیعی و ساده برای از بین بردن سیاهی دور چشم هم با شما صحبت کرده بودیم.

علل تیرگی ناحیه تناسلی و زیر بغل

علت اصلی تیره شدن ناحیه تناسلی زنان و مردان یک شرایطی به نام آکانتوزیس نیگریکانس است این بیماری سبب تیره شدن پوست و ضخیم و مخملی شدن آن می گردد. علل متعددی برای این بیماری ذکر شده است که شایع ترین آن چاقی،مقاومت در برابر انسولین، ریشه های وراثتی و … هستند. اگرچه موارد و علل آکانتوزیس نیگریکانس چندان جدی نیست اما در برخی موارد خصوصا تغییرات سریع پوست به علت وجود تومور در بدن است و توجهات و مراقبت های ویژه پزشکی را می طلبد.

رفع تیرگی

همیشه بهتر است که ابتدا به صورت حرفه ای علت تغییرات  ناگهانی در پوست خود را چک کنید و در مورد یک راه حل ممکن با پزشکتان به توافق برسید. برخی سالن های زیبایی و پزشکان سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر را پیشنهاد می دهند، اما اگر به دنبال روش های گیاهی رفع تیرگی واژن هستیدما در آی آر میکس راه های زیر را برای شما آماده کرده ایم.

۱-رفع تیرگی لبه های واژن با ژل آلوئه ورا

ییکی از موثرترین روش های گیاهی سفید کردن ناحیه تناسلی زنان استفاده از ژل آلوئه ورا است ،آلوئه ورا یک راه حل برای اکثر مشکلات پوستی است. مطالعات نشان می دهد ماده آلوئین باعث روشن شدن و پاک شدن پوست می شود ،نحوه استفاده به این صورت است که شما باید ژل آلوئه ورا را از فروشگاه خریداری کنید یا برگ آلوئه ورا را باز کنید و خودتان این ژل را استخراج کنید و آن را به مدت ۲۰ دقیقه در منطقه ای که تیره گشته است قرار دهید و سپس آن را بشویید.

رفع تیرگی با آلوئه ورا

۲- رفع تیرگی لبه های واژن با عصاره شاتوت

اگرچه شاتوت یک میوه بومی چین است اما امروزه به دلیل خواص روشن کننده پوست آن در غرب محبوبیت فراوانی یافته است، مطالعات نشان داده است که عصاره حاصل از برگ های شاتوت ملانین اضافی و تیره شدن پوست را مهار می کند. درست است که این روغن به اندازه اسید کوجیکی که عموما برای روشن شدن پوست تجویز می شود موثر نیست اما از سوی دیگر عصاره شاتوت کمتر باعث ایجاد تحریکات پوستی می شود.

رفع تیرگی واژن

نحوه استفاده آن برای رفع تیرگی لبه های واژن به این شکل است که روغن شاتوت را با یک روغن پایه مثل نارگیل مخلوط کرده و بر روی پوست خود ماساژ می دهید و سپس بعد از بیست دقیقه به حمام بروید.

۳-رفع تیرگی واژن با جوش شیرین

اگر دنبال رفع تیرگی واژن با جوش شیرین هستید پاسختان همینجاست. جوش شیرین در بسیاری از آشپزخانه ها و رژیم های زیبایی یک اصل اساسی است. این بافت نرم و دانه دانه برای لایه بردار ملایم بسیار خوب عمل می کند. مورد دیگر عملکرد عالی پروتئین های سویا در مهار و کاهش انتقال ملانین در پوست است.

رفع تیرگی واژن با جوش شیرین

نحوه استفاده از این دو محصول به این صورت است که یک کاسه جوش شیرین و یک کاسه شیر سویا را با هم مخلوط می کنیم و سپس محلول به دست آمده ناحیه ای را که تیره شده است با آن میپوشانیم ،پنج دقیقه بعد می توانیم خودمان را بشوریم. جوش شیرین یکی از موثرترین روش های سفید کننده ناحیه تناسلی مردان و زناناست.

۴-رفع سیاهی ناحیه تناسلی مردان با پاپایا

پاپایا گیاه بومی آمریکای مرکزی و جنوبی است در جهان دو نوع پاپایا وجود دارد پاپایای زرد و پاپایای سبز، این محصول دارای آنزیم پاپائین است که سلول های مرده بدن شما را می کند و با سلول های تازه جایگزین می کند و باعث روشن شدن پوستتان می شود درحالی که هر دونوع پاپایا مفید هستند اما پاپایای سبز حجم بیشتری از آنزیم پاپائین را دارد. در ضمن مرکبات حاوی حجم زیادی از ویتامین سی هستند ویتامین سی مانع تولید ملانین می شود و به عنوان یک سفید کننده قوی شناخته شده اند.

رفع تیرگی

این ماده در رفع چروک ناحیه تناسلی زنان هم نقش بسزایی دارد، با این حال آن ها در مواردی باعث ایجاد خارش و آلرژی شده اند پس اگر بنا بر استفاده از این محصول دارید باید آن را با ماده موثر سفید کننده دیگری مثل لیمو مخلوط کنید. نحوه استفاده از پاپایا به این صورت است که ابتدا خمیر پاپایا با لیمو مخلوط شود و سپس کرم حاصل را به مدت پانزده دقیقه در ناحیه تیره شده قرار می دهیم و بعد از گذشت زمان ذکر شده این کرم را با آّب می شوییم.

۵-رفع تیرگی پوست با استفاده از ریشه شیرین بیان

برای رفع رفع تیرگی ناحیه تناسلی مردان از شیرین بیان استفاده کنید.شیرین بیان (خصوصا ریشه آن)یک آنزیم تولید کننده ملانین به نام تیروزیناز را مهار می کند و از این رو در روشن شدن پوست بسیار موثر است. روش استفاده از این گیاه به این صورت است که ابتدا پودر ریشه شیرین بیان را با مقداری آب مخلوط کرده تا یک خمیر یا کرم به دست بیاید، سپس این کرم را به روی محیط قرار دهید و پس از ۱۵ دقیقه آن را بشویید.

ریشه شیرین بیان

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در آی آر میکس روی آموزش روش های خانگی رفع تیرگی ناحیه تناسلی و زیر بغل زنان و مردان صحبت کردیم و چند روش ساده برای رفع آن را معرفی کردیم. اگر در زمینه  تیرگی ناحیه تناسلی و زیر بغل ، ایده یا پیشنهادی دارید در بخش نظرات حتما آن را با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی