درمان چروک زیر بغل

آموزش انواع روش های از بین بردن چروک زیر بغل زنان

۰
آموزش انواع روش های از بین بردن چروک زیر بغل زنان
نمره 4.7 از 3 رای

چروک پوست نشانه پیری و رشد سن است اما چروک پوست زیربغل در هر سنی ، حتی سنین پایین رخ می دهد. از طرفی چروک پوستی باعث عدم جذابیت و دلیلی برای این است که لباس های بدون آستین نپوشید. بنابراین ما امروز در آی آر میکس تصمیم گرفتیم درمورد از بین بردن چروک زیر بغل زنان و مردان مطالبی را با شما در میان بگذاریم.

چگونه چروک زیر بغل را در سنین بالا و پایین درمان کنیم؟

Get Rid of Wrinkles Under Armpit

چروک پوست مشکلاتی را برای ظاهر و ارتباطات و حتی اعتماد به نفس شما ایجاد می کند، پیش از این درباره آموزش ۱۲ راهکار از بین بردن خط گردن و چروک گلو برای شما مطلبی را منتشر کرده بودیم که در صورت نیاز، خواندن آن بسیار مفید می باشد. دلایل مختلفی برای چروک زیر بغل وجود دارد یک مورد علت چروک شدن زیر بغل برای افراد مختلف ،لاغری بعد از یک رژیم غذایی است. شما زمانی که کاهش وزن سریع پیدا می کنید ممکن است که پوست بدنتان در برخی نواحی مانند زیر بغل چروک شود. داروها و درمان های مختلفی برای از بین بردن چروک زیر بغل در سنین بالا وجود دارد.

اکثر اینروش های درمانی و داروها به قدری موثر هستند که شما را از دست چروک زیر بغل خلاص کنند این روش های درمانی با توجه به طول درمان ،جنسیت و حتی کیفیت می توانند متفاوت باشند در ادامه ما شما را با برخی از این داروها و روش های درمانی  آشنا می کنیم.

کرم های موضعی برای از بین بردن چروک زیر بغل

انواع مختلفی از این نوع کرم ها برای کاهش چین و چروک پوست زیر بغل زنان در داروخانه ها به وفور یافت می شود. این کرم ها با تحریک پوست و تولید کلاژن به مبارزه با چین و چروک پوست خصوصا در نواحی زیر بغل می پردازند. انواع دیگر این نوع کرم ها به جای تمرکز بر تولید کلاژن حاوی رتینول هستند که باعث تحریک مستقیم پوست و افزایش متابولیسم سلول های پوستی می شود.

کرم موضعی

مزیت این کرم ها درمان با عوارض بسیار کم است و البته فرآیند درمان با این روش ها نیاز به صبر و حوصله زیادی دارد. کرم های موضعی برای قسمت های مختلف بدن استفاده می شوند و در مقاله خط خنده را چگونه از بین ببریم؟ آموزش راهکارهای خانگی رفع خط خنده به این موضوع اشاره کرده بودیم.

بازسازی پوست با لیزر

این روش درمانی برای رفع چروک زیر بغل انجام می گردد. در این شیوه با کمک لیزر و تحریک لایه های عمیق تر پوست تولید الاستین و کلاژن افزایش می یابد.  با کمک این روش شما می توانید به راحتی یک پوست صاف و بدون چین و چروک داشته باشید. روش دیگر استفاده از دستگاه درمابراسیون(Dermabrasion) است که دستگاهی قدیمی و امتحان پس داده است که با یک برس سیمی که از دانه های کریستال الماس تشکیل شده است به لایه برداری از پوست می پردازد ، با استفاده از این روش چروک پوست بعد از مدتی کاهش می یابد.

درمان چروک زیر بغل

اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درمورد لیزردرمانی و تاثیرات آن بر پوست هستید مقاله ما درمورد آموزش تصویری بهترین راه های صاف شدن پوست صورت و بدن شدیدا برای مطالعه به شما توصیه می شود.

جراحی پوست!

اگر چین و چروک زیر بغل شما خسلی شدید باشد باید دست به دامن عمل جراحی شوید. این گونه عمل ها شامل برداشتن پوست اضافی و کشیدن و سفت کردن پوست است. این کار در مدت زمان کوتاه تری نسبت به موارد بالا کمک می کند تا پوست شما صاف و جوان شود.

حرکت کششی برای ماهیچه سه سر

درمان چروک زیر بغل با ورزش: با درمان هایی که انجام داده اید چند مورد ورزش نیز می تواند به تقویت کار شما کمک کند. تمرینات ماهیچه سه سر بازو و بخش های داخلی دست به از بین رفتن کشش پوست و استحکام آن کمک می کند. تمرین زیر را روزانه ۳ بار و هربار ۱۰ سری انجام دهید.

  1. پاهای خود را به اندازه عرض شانه باز کنید
  2. یک دمبل سبک را در دست راست خود قرار دهید و سپس بازوی خود را تا موازات شانه تان بالا بیاورید
  3. با خم کردن آرنج بازوی خود دمبل را به سر خود نزدیک کرده و در همانجا نگه دارید
  4. این وضعیت را برای نیم ثانبه و سپس همین حرکت را برای دست چپ انجام دهید هر دست ۱۰ بار و هر روز سه سری این تمرین را انجام دهید تا به روند درمان شما کمک کند
  5. درمان چروک زیر بغل

حرکات قدرتی ماهیچه سه سر بازو

این حرکت یک حرکت قدرتی و پیشرفته است که روزی یک بار انجام می شود و تاثیر بسزایی بر رشد و تقویت ماهیچه های سه سر بازو و به تبع آن رفع چین و چروک دارد.این تمرین باید روزانه  یک سری اما بیش از ده بار انجام گیرد.

  1. ابتدا به پشت و رو به سقف دراز کشیده و دو عدد دمبل سنگین(۵ تا ۱۰ کیلو با توجه به قدرت خودتان) بردارید.
  2. هر دو دست خودتان را در امتداد بدن و رو به سقف بلند کنید طوری که دمبل ها به سمت بالا و رو به سقف باشند.
  3. به آرامی و خیلی نرم بازوهای خود را خم کنید(مانند تصویر) تا بتوانید دمبل ها را به سر خود نزدیک کنید،اما دمبل ها را رها نکنید.
  4. دوباره دستتان را به حالت قبل برگردانید
  5. این حرکت را ۱۲ الی ۱۵ بار انجام دهید

درمان چروک زیر بغل

شنای سوئدی با کمک مدیسن بال

یک تمرین خیلی حرفه ای و کارامد برای تقویت عضلات سه سر بازو و رفع چین و چروک پوست زیر بغل این است که از توپ مدیسن بال و ترکیب آن با شنای سوئدی کمک بگیرید. این تمرین با کشش عضلات بازو و افزایش حجم آن ها کمک به رفع چروک زیر بغل می کند.

  1. در حالت شنای سوئدی قرار گرفته و یک دستتان را روی زمین قرار دهید و دست دیگرتان را روی توپ بگذارید
  2. تا زمانی که بدن شما تقریبا توپ را لمس کند بازوی خود را خم کرده و سینه خود را پایین بیاورید دقت کنید که باسنتان را بالا نبرید
  3. دوباره بدنتان را بالا ببرید تا بازوی شما صاف شود
  4. برای هر دست ۵ بار این حرکت را ادامه دهید

شنا سوئدی

آموزش ویدیویی رفع چروک زیر بغل در خانه

نتیجه گیری

بهترین روش برای هرکس ممکن است متفاوت باشد کرم های لایه بردار و موضعی دارای عوارض کمی مانند قرمزی و در بعضی موارد حساسیت هستند. لیزر و درمابراسیون پوست باعث خارش و زخمی شدن پوست می شود و با توجه به نوع پوست و شدت کار ۱۰ تا  ۳۰روز فرآیند کار و ریکاوری برای رفع چروک زیر بغل به طول می انجامد. جراحی فورا انجام می شود اما ریکاوری آن بسیار طول می کشد و ممکن است تا بیش از دوماه احساس درد داشته باشید. ورزش ها نیازی به ریکاوری ندارند اما طولانی ترین پروسه بهبودی و از بین بردن چروک زیر بغل را در بین روش های مختلف دارند. در نهایت این شما هستید که باید بین روش های مختلف یک مورد را برای مبارزه با چروک شدن زیر بغل انتخاب کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در آی آر میکس روش های درمان چروک زیر بغل را با شما در میان گذاشتیم. اگر در این زمینه انتقاد یا پیشنهادی دارید آن را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی