ساخت گل کاغذی

آموزش تصویری دو روش ساخت گل کاغذی زیبا برای تولد

۰
آموزش تصویری دو روش ساخت گل کاغذی زیبا برای تولد
امتیاز دهی به نوشته

ساخت دکوراسیون برای جشن ها و مراسمات همیشه جذاب و با چاشنی خلاقیت همراه بوده است و گل ها از جشن عروسی تا ملاقات های رسمی همیشه نقش پر رنگی در این موضوع داشته اند بنابراین ما امروز در آی آر میکس در مورد آموزش تصویری دو روش ساخت گل کاغذی زیبا برای تولد  با شما صحبت می کنیم.

آموزش ساخت کاردستی؛ ساخت گل رز کاغذی بزرگ و کوچک

DIY Paper Flowers For An Exquisite Party Backdrop

گاهی به نطر می رسد آموزش ساخت گل رز کاغذی بزرگ و یادگیری آن کار سختی است یا یادگیری آموزش گل کاغذی ایستاده نیاز به ساعت ها کلاس و تمرین دارد. الته ما کتمان نمی کنیم که برای رسیدن به مهارت در هرکاری نیاز به تمرینات زیاد و آموزش فراوان داریم اما در اولین گام همه به دنبال اموزش گل کاغذی سه بعدی نیستند و خیلی از ما تنها به دنبال یک کار ساده برای انجام هستیم. بنابر این ما درآی آر میکس دو مورد آموزش گل های کاغذی برای تولد را با شما در میان می گذاریم که علاوه بر سادگی زیبایی منحصر به فردی دارند.

 

آموزش اول ساخت گل کاغذی: ساخت گل کاغذی دیواری

در اولین گام ما برای آموزش گل کاغذی دیواری تصمیم داریم تا شما را با آموزش ساخت گل کاغذی رز آشنا کنیم البته از نوع بزرگ و زیبای کل های کاغذی. پس با ما همراه باشید برای ساخت و یادگیری آموزش تصویری گل کاغذی برای تولد در هفت گام ساده که برای شما گرد آوری کرده ایم. پیش از این هم در مورد آموزش تصویری مراحل ساخت قایق کاغذی حرفه ای در خانه برای شما مطلبی منتشر کرده بودیم.

وسایل لازم برای ساخت گل کاغذی

شما به چندین وسیله برای انجام این کار نیاز دارید از جمله الگوی گلسازی و برخی وسایل ضروری مانند:

  • قیچی
  • چسب
  • الگوی گل رز کاغذی بزرگ
  • مقوای رنگی

وسایل ساخت گل کاغذی

گام اول:  در گام اول برای اموزش ساخت گل کاغذی برای تولد شما باید برگه الگوی قابل چاپ گل کاغذی را پرینت بگیرید. در این حالت شما ۳ نمونه در سایز های مختلف و یک استنسیل گل رز در سایز وسط خواهید داشت.بزرگترین سایز را برداشته و با کمک قیچی پنج نمونه از آن را از روی کاغذ مانند تصویر زیر درست کنید.

ساخت گل کاغذی

گام دوم: گلبرگ سایز متوسط را که پیش از این از الگوی گل کاغذی پرینت گرفته اید برداشته و بر روی کاغذ رنگی قرار دهید و چهارنمونه از آن را تولید کنید.سپس همین کار را با گلبرگ کوچک هم انجام دهید اما تنها سه گلبرگ ایجاد کنید.

ساخت گل کاغذی

گام سوم: اکنون شما ۵ گلبرگ بزرگ ،۴ متوسط و ۳ کوچک دارید. از قسمت انتهای گلبرگ ها شکافی در وسط آن به طول ۴ الی ۶ سانتی متر ایجاد کنید.

ساخت گل کاغذی

گام چهارم: قسمت چپ گلبرگ را از پایین بر روی قسمت راست قرار داده و با چسب آن را محکم کنید تا ثابت بماند. این کار را روی همه گلبرگ ها انجام دهید.

ساخت گل کاغذی

گام پنجم : پنج گلبرگ بزرگ را برداشته  و روی هم قرار دهید و سپس با چسب به هم متصل کنید(مانند تصویر زیر). در نظر داشته باشید که قبل از این کار استراتژی خود را مشخص کنید و ببینید می خواهید به چه طرحی برسید.

ساخت گل کاغذی

گام ششم: گلبرگ های متوسط را برداشته و روی گلبرگ های بزرگ قرار دهید و سپس با چسب بچسبانید تا خشک شوند و همین کار را برای ۳ گلبرگ کوچک باقی مانده انجام دهید.

ساخت گل کاغذی

گام هفتم: در گام نهایی ساخت گل کاغذی دیواری برای تولد باید کاغذ استنسیلی را که چاپ کرده اید برداشته و به شکل جوانه رز لوله کنید و بچسبانید (مانند تصویر). سپس زمانی که خشک و مستحکم شد آن را در مرکز گلی که ساخته بودید قرار دهید.در پایان کمی انتهای گلبرگ هایتان را خم کنید تا شکل طبیعی تری داشته باشند.

گل رز ساخت گل کاغذی

آموزش دوم: آموزش ساخت گل کاغذی کوچک

در این اموزش ساخت گل کاغذی برای تولد  نیاز به ابزارهای کمتری برای تولید گل داریم و با وسایل داخل منزل به راحتی می توانیم یک گل کاغذی طراحی کنیم.

ساخت گل کاغذی

گام اول:  دوبرگ کاغذ دستمال کاغذی رنگی را بردارید و روی هم قرار دهید این کاغذ ها بهتر است بزرگ و دولایه باشند.

دستمال کاغذی دستمال کاغذی

گام دوم: دستمال کاغذی خود را از وسط تا بزنید. سپس یک بار دیگر دستمال تا خرده را از وسط تا بزنید.

دستمال کاغذی

گام سوم: در این مرحله از ساخت گل کاغذی باید از گوشه دستمال کاغذی یک تا بزنید تا یک مثلث تشکیل دهید و قسمت های اضافه را ببرید.

دستمال کاغذی

گام چهارم : در این مرحله مثلث تشکیل شده را باز کنید تا یک مربع را ببینید و سپس با کمک قیچه لایه ها را ببرید حالا شما ۸ لایه دستمال کاغذی داردی که به شکل مربع روی هم قرار گرفته اند.

دستمال کاغذی

گام پنجم : سپس این لایه ها را مانند تصویر تا بزنید تا یک مستطیل نازک تشکیل شود و در مرحله آخر وسط این مستطیل را منگنه کنید.

دستمال کاغذی

گام ششم : دور تا دور این مستطیل را ببرید تا لایه ها از هم تفکیک شوند(مانند تصویر).حالا هر لایه را از جایه خود به ترتیب بیرون بیاورید و کمی باز کنید تا به شکل تصویر زیر در بیاید و سپس این کار را برای سمت دیگر هم انجام دهید. نتیجه نهایی بسیار زیبا خواهد بود.

دستمال کاغذی

دستمال کاغذی ساخت گل کاغذی

آموزش ویدیویی ساخت گل رز کاغذی

در صورتی که قرار است جشن تولدی برگزار کنید مطالعه مقاله آموزش ۱۳ ایده ساخت تزیینات تولد برای تم دخترانه و پسرانه در خانه را به شما توصیه می کنیم.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز سعی کردیم  آموزش گل کاغذی دیواری برای تولد  را به شما دوستان مشتاق در این زمینه به صورت تصویری و ویدیویی قرار دهیم. اگر نظر یا پیشنهادای در این زمینه دارید آن را با ما و دیگران در بخش نظرات و پیشنهادات در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی