How to Be More Attractive to Men

چگونه برای پسران جذاب باشیم؟ آموزش بهترین راه های جذاب شدن

۱
چگونه برای پسران جذاب باشیم؟ آموزش بهترین راه های جذاب شدن
نمره 4.6 از 13 رای

همه ما انسان ها به طور ذاتی دوست داریم در چشم دیگران جذاب و دوست داشتنی به نظر برسیم. اما آیا تمامی فاکتورهای جذابیت در ظاهر افراد خلاصه می شود؟ فراموش نکنیم که مهمترین فاکتور جذاب شدن برای پسران، ویژگی های رفتاری شما خواهد بود.

چگونه دختری جذاب برای پسرها باشیم؟ راز جذاب شدن برای پسران

How to Be More Attractive to Men

شاید باور این موضوع کار سختی باشد اما داشتن ظاهر زیبا و تناسب اندام تنها بخش کوچکی از جذابیت شما برای آقایان را تامین می کند. بنابراین در کنار بالا بردن جذابیت ظاهری خود در فکر ارتقاء شخصیت و ویژگی های رفتاری خود باشید. در ادامه با آی آر میکس همراه باشید تا راز جذاب شدن برای پسران را به طور کامل با شما در میان بگذاریم.

بخش اول: داشتن شخصیت خوب

۱- یکی از مهمترین راه های جذاب بودن برای پسر ها این است که اعتماد به نفس داشته باشید. وقتی به خودتان احترام بگذارید و اعتماد به نفس خوبی داشته باشید، احساس امنیت و ارزش می کنید. بنابراین به جای تمرکز بر معایب و نقاط ضعف، خودتان را دوست داشته باشید و به خود احترام بگذارید. یک فرد دارای اعتماد به نفس از موفقیت دیگران احساس ناراحتی و حسادت نمی کند بلکه موفقیت آنها را جشن گرفته و برایشان دعا می کند.

داشتن شخصیت خوب

۲- ریلکس باشید و در لحظه زندگی کنید. به جای اینکه در زمان گذشته به سر برید و در فکر آینده باشید، از زندگی اکنون خود لذت ببرید. یکی از مهمترین روش های جذاب شدن داشتن اعتماد به نفس و زندگی در زمان حال است.

روش های جذاب شدن

۳- شنونده خوبی باشید. شنونده خوبی بودن یکی از اساسی ‌ترین مهارت‌ های ارتباطی است که شما را در میان خانواده و دوستان محبوب خواهد کرد. گوش دادن واقعی یعنی برای دقایقی نظریات خود را کنار بگذارید و داوری نکنید.

شنونده خوب

  • اولین قدم برای اینکه یک شنونده خوب باشید، داشتن ارتباط چشمی هنگام صحبت کردن است.
  • برای جذاب شدن همزمان با شنیدن کاری نکنید؛ تمام توجهتان را معطوف صحبت های همسر و دوست خود نمایید تا بتوانید برای او جذاب و لوند باشید.
  • حرف طرف مقابل را قطع نکرده و به هیچ عنوان قضاوت نکنید.
  • سر خود را به نشانه تایید و توجه هر از چند گاهی تکان دهید.

برای جذاب شدن چه کنیم؟

۴- صادق باشید؛ ولی در عین حال مودب. یکی از مهمترین سوالات دختران و پسران امروزی این است که برای جذاب شدن چه کنیم؟ جذاب بودن برای پسر ها قواعد خاص خود را دارد؛ اما نه اینکه موجب شود شما به فرد دیگری تبدیل شده و نقش بازی کنید. او شما را به خاطر آنچه که هستید (خودتان) باید دوست داشته باشد نه به خاطر کسی که دلش می خواهد که باشید.

جذاب شدن

۵- علایق و احساسات خود را با یکدیگر در میان بگذارید. توجه به این نکته در مورد سوال چگونه جذاب باشیم برای شوهرمان بسیار حائز اهمیت است. طبق مطالعات و تحقیقات انجام شده ما انسان ها به کسانی جذب می شویم که به ما شباهت داشته باشند.

چگونه جذاب باشیم برای شوهرمان

۶- انجام کارهای مفید و نشاط آور را فراموش نکنید. مردها از زنان تنبل، کم تحرک و گوشه گیر بیزار هستند. به باشگاه بروید و ورزش کنید. گهگاه در باغچه مشغول باغبانی شوید. به یک تیم ورزشی ملحق شده و از فراگیری یک ساز موسیقی غافل نشوید. انجام کارهایی مشابه این شما را در نگاه آقایان جذاب تر می کند.

باغبانی

۷- حس حمایتی و مراقبت را به پسر یا دختر مورد علاقه خود بدهید. در صورتیکه رابطه شما با او به مراحل جدی تر رسیده است، همچون یک همسر بلقوه با او رفتار کنید. مثلا نگران سلامتی اش بوده و در صورت بیمار بودن جویای احوالش باشید.

حس حمایتی و مراقبت

۸- خودتان باشید. برای مثال اگر یک حس درونی شما را به سمت فیلم های کمدی، آهنگ های شاد و رقص و پایکوبی می کشاند به هر دلیلی نسبت به آن مقاومت نشان ندهید. حقیقت وجودی شما با این واژه تعریف می شود: شاد!

حس درونی

بخش دوم: بالا بردن جذابیت فیزیکی

۱- فراموش نکنید ظاهر فیزیکی شما تنها بخش کوچکی از جذابیت شماست. تحقیقات نشان می دهد اگرچه ویژگی های فیزیکی نقش مهمی را در جذب اولیه مرد به یک زن بازی می کنند، اما خصوصیات بسیار مهم دیگری همچون شخصیت، ویژگی های رفتاری، عقاید و شوخ طبعی نیز تاثیرگذار هستند.

بالا بردن جذابیت فیزیکی

۲- برای جذاب شدن باید زیبایی را در درون خود جستجو کنید. مهم نیست که شما چه رنگ پوستی دارید! سایز دور کمر یا سینه شما چقدر است! چاق هستید یا لاغر! موهای بلند یا کوتاه دارید و… .

زیبایی درونی

با ایراد گرفتن از خود و احساس نارضایتی از اندام فقط باعث پایین آمدن اعتماد به نفس خودتان می شوید و همین حس را به همسر یا دوست خود منتقل می کنید. به خودتان یادآوری کنید که زیبا هستید!

۳- استایل شخصی خود را پیدا کنید. استایل شما نیز معرف شخصیت شما است. بنابراین برای جذاب شدن در نگاه پسران به هیچ وجه از تیپ و شخصیت افراد دیگر کپی برداری نکنید.

جذاب شدن در نگاه پسران

۴- زیبایی های ظاهری خود را پر رنگ تر کنید. به عنوان مثال اگر دختری با موهای بلند هستید، با شانه زدن و بافتن آن زیبایی موهای خود را دوچندان کنید. با انتخاب لباس، اکسسوری و آرایش مناسب، زیبایی های خود را به رخ دیگران بکشید و از آن لذت ببرید.

موهای بافته

بهترین راه های جذاب شدن

۵- آرایش کنید. مطالعات نشان می دهد که زنان با آرایش جذاب تر به نظر می رسند. همچنین لازم است بدانید زنان با آرایش کمتر (لایت و ملایم) در نظر مردان جذاب تر هستند. همیشه این را در نظر داشته باشید که زیاده روی در هر چیزی کار درستی نیست.

ریمل زدن

۶- یکی از روش های ساده جذاب شدن این است که با آرایش خود را جوان تر و بشاش تر نشان دهید. رژ گونه از جمله ابزار آرایشی است که شما را به این هدف نزدیک تر خواهد کرد. علاوه بر این برای داشتن صورت زیبا بدون آرایش باید پوست سالم و با طراوت به همراه تغذیه سالم داشته باشید.

 رژ گونه

۷- مطالعات نشان می دهد که مردان به لب خانم ها بیشتر از دیگر اندام های بدن توجه می کنند. بنابراین زدن رژ لب های خوش رنگ، به ویژه رژ لب قرمز را در اولین قرار های خود فراموش نکنید.

زدن رژ لب

۸- با تن صدای مناسب (نه خیلی پایین و نه خیلی بلند) صحبت کنید. تن صدای شما به نحوی نشان دهنده میزان اعتماد به نفس شما نیز است. بنابراین بیشتر آقایان، خانم هایی با تن صدای محکم و بلند ولی در عین حال زنانه و ظریف را ترجیح می دهند.

تن صدای مناسب

۹- قرمز بپوشید. مطالعات نشان داده است که آقایان بانوان قرمز پوش را جذابتر می دانند. البته این رنگ سرخ آتشین نمی تواند معجزه کند و اگر هوش و شخصیت زنی قابل قبول نباشد، تاثیر این رنگ قرمز به سرعت از بین خواهد رفت.

بانوان قرمز پوش

۱۰- چگونه دختری جذاب برای پسرها باشیم؟ به بدن خود فرم ساعت شنی بدهید. ایده ‌آل ترین فرم اندام که همه دوست دارند آن را داشته باشند فرم ساعت شنی است. اگر شما جزء این افراد نیستید نگران نباشید. تنها با ورزش، انتخاب لباس مناسب و تغییرات جزئی در استایل می توانید با خطای دید اندام ساعت شنی داشته باشید.

دمبل و ورزش

بخش سوم: مراقبت از خود برای جذاب شدن

۱- با خودتان مهربان باشید. یکی از مهمترین راه های جذاب شدن در نگاه پسران توجه به این نکته است. تا زمانی که شما خود را دوست نداشته باشید، در چشم دیگران جذاب به نظر نمی رسید. تحقیقات ثابت کرده است که شخصیت از ظاهر فیزیکی مهمتر است. پس به دنبال تقویت فاکتورهای مهمتر در خود باشید.

مراقبت از خود برای جذاب شدن

۲- به طور منظم ورزش کنید. برای جذابیت بیشتر لازم نیست بیش از حد لاغر باشید. همین که با ورزش بتوانید سلامت خود را حفظ کنید اندروفین های آزاد شده در طول ورزش موجب افزایش اعتماد به نفس و زیبایی شما خواهند شد.

حرکات رزمی

۳- برای جذاب شدن روزانه ۸ لیوان آب بنوشید. آب تاثیر زیادی روی پوست ما دارد. اگر بدنمان کم آب شود ممکن است دچار سردرد و از دست دادن تمرکز شویم و همچنین پوستمان ممکن است رنگ پریده و بی جان نشان داده شود.

نوشیدن آب

۴- به اندازه کافی بخوابید. ۷ تا ۸ ساعت خواب از نظر محققان، میزان معقول و منطقی برای استراحت و خستگی ‌درکردن است.

استراحت و خواب کافی

۵- غذاهای سالم همچون میوه، سبزیجات، انواع پروتئین ها و ویتامین ها را در طول روز به مقدار مناسب مصرف کنید. تغذیه نه تنها بر رشد جسمی و ظاهر انسان تأثیر می گذارد بلکه بر نحوه احساس و برداشت ما از محیط، خلق و خو و رفتار ما نیز موثر است.

 انواع میوه ها

۶- پوست خود را سالم نگه دارید. زیبایی و شفافیت پوست مهم ترین اصل زیبایی خانم ها است. بنابراین استفاده از پاک کننده های آرایشی، ضد آفتاب و مرطوب کننده ها را فراموش نکنید.

کرم زدن

۷- با مراقبت از دندان ها، لبخند خود را زیبا کنید. هنگامی که با تاثیر شگفت انگیز لبخند در سلامتی و روابط اجتماعی آشنا شوید، به آن به عنوان ضرورتی در زندگی نگاه کرده و از لبخند زدن لذت خواهید برد.

مراقبت از دندان ها

۸- از موهای خود مراقبت کنید. یکی از مهمترین معیارهای مردان برای زیبایی و جذابیت زنان داشتن موهایی بلند و براق است. بنابراین با استفاده از محصولات و شامپوهای مراقبت از مو به فکر زیبایی و سلامت موهای خود باشید.

موی بلند

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در آی آر میکس آموزش بهترین راه های جذاب شدن برای مردان را با شما علاقه مندان در میان گذاشتیم. در صورت داشتن انتقاد یا پیشنهادی خوشحال می شویم که آن را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۱ دیدگاه

  1. ناشناس گفت:
    9

    خوش بو بودن هم مهمه. انتخاب لاک مناسب که به رنگ پوست بیاد .. از اینا قرمز لب روی دماغ و گونه هم میشه استفاده کرد برای طراوت و شاداب جلوه دادن پوست

تبلیغات متنی