شش عدد از جدید ترین و بهترین مدل مو برای موهای کم پشت زنانه

شش عدد از جدید ترین و بهترین مدل مو برای موهای کم پشت زنانه

۰
شش عدد از جدید ترین و بهترین مدل مو برای موهای کم پشت زنانه
نمره 1.5 از 2 رای

مطمئنا همه بانوان از امتحان کردن مدل های موی مختلف لذت می برند. هر مدل مو می تواند بیانگر یک روحیه یا حالت چهره خاص باشد. با این حال سوئ تفاهمی که در این میان وجود دارد این است که خیلی ها به اشتباه فکر می کنند که این مدل ها فقط برای موهای پرپشت از تنوع زیادی برخوردارند. در این مطلب آی آر میکس با معرفی انواع مدل مو برای موهای کم پشت زنانه نشان می دهیم که این تفکر چندان درست نیست.

انواع مدل مو مجلسی برای موهای کم پشت زنانه

Best Haircuts for Thin Hair

به دنبال امتحان کردن مدل موهای مختلفی هستید ولی فکر می کنید موهایتان به اندازه کافی برای این کار پرپشت و بلند نیستند؟  اگر جزو این دسته از افراد هستید با پست امروز همراه باشید تا با بهترین مدل مو موهای کم پشت و نازک آشنا شوید.

مدل موی برش بلانت تا روی شانه برای موهای کم پشت

موی بلند می تواند هر نگاهی را به خود خیره کند. بنابراین بهتر است موهایتان را تا شانه های خود بلند کنید. یکی از مدل موهای محبوب کم پشت زنانه برش بلانت است. استفاده از این مدل باعث می شود که موهایتان ضخیم تر به نظر برسد. برای اینکه حالت موهای خود را در این روش حفظ کنید بهتر است که از لایه لایه کردن آن ها اجتناب نمایید.

مدل مو مجلسی برای موهای کم پشت

مدل مو موهای کم پشت و نازک با شانه کردن موها به یک طرف

مدل مو برای موهای کم پشت: اگر از موهای نسبتا بلند ولی کم پشتی بهره می برید استفاده از این مدل مو می تواند جذابیتی دو چندان به شما ببخشد. در این مدل همه موهای خود را در یک سمت جمع کرده و در واقع تراکم موها را به یک طرف سر خود متمایل می  کنید. این مدل مو به قوی تر شدن ریشه ها مو نیز کمک می کند.

مدل مو برای موهای کم پشت و بلند

مدل مو مجلسی برای موهای کم پشت

موهای کوتاه به طور معمول از مقاومت بیشتری نسبت به موهای بلند برخوردارند. حتی موهای خیلی کوتاه را هم می توان با استفاده از مدل های زیبا جذاب تر از همیشه کرد. با استفاده از مدل برش موی پیکسی می توانید موهای کم پشت خود را ضخیم تر از آن چیزی که هست نشان دهید. اگر به این مدل، مدل موی چاپی را هم اضافه کنید باعث مس شود مخصوصا موهای قسمت بالای سر نیز  پرپشت تر نشان داده شود.

مدل مو برای موهای کم پشت و بلند

مدل مو پرطرفدار برای موهای کم پشت

اگر از موهای صاف و نازکی برخوردار هستید استفاده از این مدل یکی از بهترین پیشنهاد ها برای شما خواهد بود. شما با استفاده از این مدل مو می توانید موهای خود را به طور متناسب در همه جای سرتان پخش کنید تا به این ترتیب بیشتر از همیشه به نظر برسند.

مدل مو برای موهای کم پشت زنانه

مدل موی لاب مدل مو مجلسی برای موهای کم پشت

مدل مو مجلسی برای موهای کم پشت: مدل موی لاب به اکثر موها جلوه خاصی می بخشد. این مدل، یکی از بهترین مدل ها به خصوص برای موهای نازک است. در این مدل موها به صورت لایه لایه روی هم قرار می گیرد که می تواند اندکی رهایی و انعطاف پذیری را به آن ها ببخشد.

مدل مو کوتاه زنانه برای موهای کم پشت

مدل مو چتری برای موهای کم پشت زنانه

مدل موی چتری هرگز مناسب موهای بسیار نازک نیست. اما اگر از موهای ضخیم بهره می برید استفاده از این مدل بسیار توصیه می شود. استفاده از این مدل مو ضمن نشان دادن تراکم بیشتر موها می تواند صورت شما را نیز نمایان تر سازد.

مدل مو موهای کم پشت و نازک

قبلا در آی آر میکس به معرفی بهترین استایل مو مردانه ایرانی نیز پرداخته شده است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در آی آر میکس بهترین مدل مو موهای کم پشت را به شما نشان دادیم. امیدواریم این استایل ها بتوانند سلیقه مورد نظر شما را در انتخاب مدل مو پوشش دهند. اگر نظر یا پیشنهادی در این رابطه دارید آن را در بخش دیدگاه ها برای ما بنویسید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی