آموزش تصویری ساخت باکس گل لاکچری با جعبه هدیه

۰
آموزش تصویری ساخت باکس گل لاکچری با جعبه هدیه
نمره 2.8 از 6 رای

هدیه دادن یکی از ساده ترین راه ها برای خوشحال کردن عزیزانمان است. حالا اگر این کار به شکلی جدید و غیر منتظره هم انجام شود مطمئنا به یاد ماندنی تر هم خواهد بود. در این مطلب آی آر میکس به آموزش ساخت جعبه باکس گل برای هدیه دادن به اطرافیانتان آشنا خواهیم کرد.

چگونه با گل و لوازم ساده باکس گل بسازیم؟

DIY Flower Gift Box

گاهی اوقات نحوه اهدای یک هدیه به یاد ماندنی تر از خود آن هدیه می شود. به همین دلیل خیلی از افراد همواره به دنبال ایده هایی خلاقانه برای خاص تر کردن لحظه هدیه دادن به عزیزان خود هستند. یکی از این راه ها می تواند  استفاده از باکس گل باشد. چه بهتر که این باکس گل دست ساز خود شما هم باشد. از این رو در این پست به آموزش ساخت جعبه کادویی با گل پرداخته ایم.

موارد مورد نیاز برای ساخت جعبه باکس گل

  • دو جعبه مقوایی در دار (کوچک و بزرگ)
  • فوم گل
  • فویل یا ورقه های پلاستیکی
  • گل های تازه
  • رنگ اسپری

مراحل ساخت باکس گل

۱- جعبه های کوچک و بزرگ مورد استفاده برای ساخت جعبه کادویی با گل می توانند مقوایی یا چوبی باشند. قرار است هدیه را درون جعبه کوچک‌تر بگذاریم. جعبه بزرگ‌تر باید حتما دارای در باشد. جعبه ای که ما تهیه کردیم با استفاده از اسپری به رنگ سیاه در آمده است که البته این مورد به سلیقه شما بستگی خواهد داشت.

آموزش ساخت باکس گل حروف

۲-  فویل یا ورقه پلاستیکی را طبق شکل درون جعبه قرار دهید تا از خیس شدن آن جلوگیری کنند. سعی کنید سطح زیرین جعبه را کاملا بپوشانید.

طرز ساخت باکس گل

۳- در این قسمت از آموزش ساخت باکس گل تکه هایی از فوم تهیه شده را به قسمت های مختلف برش داده و درون جعبه قرار دهید. دقت کنید که فوم بالاتر از سطح پوشش داده شده توسط فویل قرار نگرفته باشد.

۴- مقداری فویل یا پلاستیک در زیر جعبه کوچکتر قرار داده و آن را در وسط جعبه بزرگ بگذارید. جعبه کوچکتر نیز نباید به هیچ وجه بالاتر از سطح جعبه بزرگتر قرار بگیرد. در واقع لبه های آن ها باید همسطح باشد.

ساخت جعبه باکس گل

۵- در این قسمت از آموزش ساخت باکس گل رز وقت آن رسیده که گل ها را اضافه کنید. فقط کافیست که ساقه گل را به آرامی درون فوم فشار دهید تا در ان جای گیرد. این کار را تا جایی ادامه دهید که درون جعبه کاملا با گل پوشانده شود. حواستان باشد که گل ها زیاد از جعبه بیرون نزنند. چون قرار است در جعبه را در جای خود قرار دهید.

آموزش ساخت باکس گل رز

۶- دیگر وقت آن است که هدیه خود را درون جعبه کوچکتر قرار دهید. جایی که توسط گل ها کاملا دوره شده است و مطمئنا می تواند جلوه زیبایی به آن ببخشد.

نحوه ساخت باکس گل

آموزش ویدیویی طرز ساخت باکس گل

آموزش تصویری کادو کردن جعبه و لباس به عنوان هدیه را نیز می توانید در آی آر میکس مطالعه نمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در آی آر میکس به صورت تصویری آموزش ساخت باکس گل رز و نمدی را با شما در میان گذاشتیم. اگر در این زمینه انتقاد یا پیشنهادی دارید آن را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی