آموزش تصویری تزیین دستمال کاغذی سفره به شکل گل برای مهمانی

آموزش تصویری تزیین دستمال کاغذی سفره به شکل گل برای مهمانی

۰
آموزش تصویری تزیین دستمال کاغذی سفره به شکل گل برای مهمانی
امتیاز دهی به نوشته

همیشه با استفاده از ابزاری بسیار ساده هم یم توان هنر و مهارت خود را در جهت زیبا کردن محیط خانه به کار گرفت. در این مطلب از آی آر میکس می خواهیم به شیوه ای ساده به توضیح نحوه تزیین دستمال کاغذی برای مهمانی بپردازیم. با پایان کار می توانید سفره خود را بیش از همیشه زیبا و چشم نواز کنید.

چگونه برای قاشق چنگال دستمال کاغذی را تزیین کنیم؟

How to Make Tissue Paper Flowers

پیش از این در آی آر میکس به تشریح ۵ ایده ساده برای تزیین دستمال سفره نیز پزداخته شده است. در همین راستا این بار قصد داریم به آموزش تزیین دستمال کاغذی برای سفره بپردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

موارد مورد نیاز برای تزیین دستمال کاغذی

  • دستمال کاغذی با سه رنگ متفاوت
  • قیچی
  • سیم گلدار

آموزش تزیین دستمال کاغذی برای سفره

در قدم اول تزیین دستمال کاغذی باید هر کدام از دستمال های کاغذی را تا کنید. سپس آن ها را به شکل آکاردئونی تا کنید تا زمانی که نوارهایی با عرض کمی بیش از یک اینچ در اختیار داشته باشید.

تزیین دستمال کاغذی برای قاشق و چنگال

می خواهیم کاری کنیم که هر کدام از دستمال های رنگی شکل و اندازه متفاوتی به خود بگیرند. برای تزیین دستمال کاغذی برای مهمانی یکی از دستمال های رنگی که قصد دارید از آن در وسط گل استفاده کنید برداشته و آن را تا جایی برش دهید که از دو دستمال کاغذی دیگر کوچک تر شود. سپس نوارهای کوچکی را در بالای آن طبق شکل برش دهید.

تزیین دستمال سفره به شکل قلب

حالا نوبت درست کردن گلبرگ ها است. تکنیک تزیین دستمال کاغذی به شکل گلبرگ شبیه روش قبلی است ولی گلبرگ های میانی را کمی بلندتر از مرکز گل در نظر بگیرید و گلبرگ های بیرونی را نیز کمی بلندتر از گلبرگ های میانی برش دهید. پس از برش دادن گلبرگ ها سر آن ها را با استفاده از قیچی گرد کنید.

تزیین دستمال سفره طرح دار

همه دستمال های کاغذی رنگی که تا کرده بودید را باز کرده و دوباره صاف کنید. سپس آن ها را به صورت لایه لایه روی هم قرار دهید. دستمال کاغذی که به عنوان مرکز گل انتخاب کرده بودید باید در بالا قرار گرفته باشد.

آموزش تزیین دستمال کاغذی برای سفره

حالا دوباره این لایه ها را به شکل آکاردئونی روی هم تا کنید. تا در نهایت فقط یک بخش باریک در اختیار داشته باشید. تا جایی که امکان دارید سعی کنید لایه ها به صورت منظم روی هم قرار گرفته باشند. حالا این بخش واحد را دوباره تا کنید و این بار آن را با استفاده از سیم گلدار جمع کنید.

چگونه برای قاشق چنگال دستمال کاغذی را تزیین کنیم؟

برای تزیین دستمال سفره به شکل گل دستمال کاغذی را آنقدر بپیچانید تا تنگ شده و تقریبا تا مرکز دستمال کاغذی بافته شده باشد. اینجا در واقع مرکز گل خواهد بود. سیم گلدار را پیچانده و باقیمانده آن را برش دهید. یادتان باشد که از محکم شدن دستمال های کاغذی روی این سیم اطمینان حاصل کنید.

به مهم ترین بخش کار رسیدیم. در اینجا باید به آرامی و با صبر و حوصله، گلبرگ ها را باز کرده و آن ها را به شکل دلخواه خود مرتب کنید. گلبرگ های میانی و بیرونی را باز و پراکنده کرده و دستمال کاغذی را با استفاده از انگشتان خود بچرخانید. سعی کنید حاشیه وسط گل را از دیگر بخش ها جدا کنید تا راحت تر بتوانید به آن سر و شکل دهید.

تزیین دستمال کاغذی

البته این بخش کار به دلیل شکنندگی این قسمت می تواند از همه سخت تر باشد. بنابراین صبر و حوصله داشته باشید.

آموزش ویدیویی نحوه تزیین دستمال سفره داخل لیوان

در ادامه نیز می توانید ویدیو جهت تزیین دستمال سفره به شکل گل را مشاهده نمایید:

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز سعی کردیم آموزش تزیین دستمال سفره را با شما دوستان در میان بگذاریم. اگر نظر یا پیشنهاداتی در این زمینه دارید آن را با ما و دیگران در بخش نظرات و پیشنهادات در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی