DIY Origami Rose Box

آموزش تصویری ساخت جعبه کادویی به شکل گل رز در خانه

۰
آموزش تصویری ساخت جعبه کادویی به شکل گل رز در خانه
نمره 4.1 از 7 رای

یکی از مواردی که می تواند هدیه شما را جذاب تر کند و ارزش کادوی شما را بالاتر ببرد یک جعبه کادو یا جای هدیه مناسب است. به همین دلیل امروز برای شما در آی آر میکس  آموزش تصویری ساخت جعبه کادویی به شکل گل رز در خانه  را آماده کرده ایم.

چگونه یک جعبه کادو به شکل گل رز بسازیم؟

DIY Origami Rose Box

اوریگامی در حقیقت هنر تاکردن کاغذ به شکلی خلاقانه است تا شکل های زیبا و چشمگیری با کمک کاغذ خلق شود. امروزه از این هنر هم به عنوان سرگرمی و هم در صنعت دکوراسیون استفاده بسیاری می شود. مدل اوریگامی که می خواهیم امروز شما را با آن آشنا کنیم ساخت یک جعبه به وسیله کاغذ و به شکل گل رز است.

اوریگامی علاوه بر توضیحات به نقشه هم نیاز دارد ما در اینجا به شما ساخت اوریگامی به شکل گل رز را نشان می دهیم  البته به شکل خلاصه و مفید شما برای دیدن نقشه ها و اصول و جزئیات کامل این اوریگامی باید به سایت سازنده این اوریگامی که مربوط به یک فرد کره ای است مراجعه کنید. شما می توانید الگوهای این اوریگامی را به راحتی پیدا کنید. هدیه های خلاقانه میتواند نشانه محبت و علاقه باشد که معمولا بنا به مناسبت های خاص داده میشود.

کاغذ مناسب برای ساخت جعبه را تهیه کنید!

در ادامه آموزش ساخت جعبه کادو به شکل گل باید به شما اطلاع برسانم که یک اوریگامی خوشگل و زیبامانند این حداقل نیاز دارد تا در یک کاغذ ۸در ۸ سانتی متری تهیه شود.  همچنین دقت کنید که شما نیاز به تا زدن های خاصی دارید تا بتوانید به الگوی این گل رز برسید. البته اگر شما از دیاگرام و نقشه ها پیروی کنید مشکلی در ساخت این جعبه به شکل گل رز نخواهید داشت اما آموزش ساخت جعبه به شکل گل رز یک اوریگامی حرفه ای هست و افراد مبتدی و آماتور شاید نتوانند به راحتی از پس این کار بر بیایند.

کاغذ اوریگامی

شما به دو کاغذ مربعی برای ساخت جعبه سورپرایز به شکل گل رز نیاز دارید یکی برای کلاهک گل رز این بسته و دیگری برای ته بسته کادو که قرار است هدیه بدهید. من به شما توصیه می کنم که این اوریگامی را با کاغذ ضخیم تری انجام دهید مانند کاغذ های روغنی رنگی موجود در بازار  یا خرید کاغذ های رنگی مخصوص اوریگامی ژاپنی و حتی ایرانی.

در نظر داشته باشید که شما ابتدا باید دقت کنید که کدام قسمت از اوریگامی تو رفتگی یا به اصطلاح دره و کدام قسمت برآمدگی یا قله می باشند و به همین دلیل هم بهتر است که شما از کاغذی استفاده کنید که مقاومت بالایی داشته باشد. مزیت دیگر استفاده از کاغذ مناسب این است که در نهایت جعبه و گل رز شما محکم و با دوام خواهد شد.  البته اگر شما حرفه ای باشید می توانید از هر کاغذی استفاده کنید.

برای مطالعه بیشتر به شما توصیه می شود مقاله ما در مورد آموزش ۱۳ ایده خلاقانه برای تزیین کادو تولد را مطالعه نمایید.

ابعاد ساخت جعبه

اگر از کاغذ ۲۱ در ۲۱ سانتی متری برای ساخت جعبه به شکل گل استفاده کنید جعبه نهایی شما ۵٫۷ سانتی متر در ۵٫۷ سانتی متر در ۷٫۵ سانتی متر خواهد شد اما اگر یک کاغذ بزرگ ۳۰٫۵ در ۳۰٫۵ داشته باشید نتیجه کار شما یک جعبه با اندازه تقریبی ۷٫۵ در ۷٫۵ در ۱۱ سانتی متر می شود .بنابراین در هنگام ساخت جعبه به شکل گل رز ابتدا سایز  مورد نظر خود را در نظر بگیرید.

ساخت جعبه

نکات و توصیه هایی برای آموزش ساخت جعبه کادو به شکل گل

آموزش ساخت جعبه به شکل گل  بسیار ساده است اما ساختن آن به اندازه خواندن این مقاله  و دیدن دیاگرام های اوریگامی که در اول مقاله معرفی کردیم ساده نیست. در نظر داشته باشید که ساخت جعبه سورپرایز به شکل گل شاید سخت به نظر بیاید و شما را به این فکر بیاندازد که چرا از بیرون جعبه کادوی خود را نخرید؟ اما مهم ترین بخش یک هدیه خوب احساس و تلاش و کوشش شما است که در پشت هدیه نهفته است. ساخت جعبه به شکل گل کمک می کند تا مهارت های کار با دست و ذهنتان را هم تقویت کنید.

هدیه

در نظر داشته باشید برای ساخت جعبه هدیه به شکل گل  بهتر است رنگ جعبه با هدیه شما ست شده باشد. گاهی اوقات نحوه اهدای یک هدیه به یاد ماندنی تر از خود آن هدیه می شود. به همین دلیل خیلی از افراد همواره به دنبال ایده هایی خلاقانه برای خاص تر کردن نوع هدیه به عزیزان خود هستند ما پیش از این در آی آر میکس آموزش تصویری ساخت باکس گل لاکچری با جعبه هدیه را به شما یاد دادیم که مطالعه آن برای کسانی که نخوانده اند توصیه می شود.

آموزش ویدیویی ساخت جعبه به شکل گل رز

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در آی آر میکس به صورت تصویری طریقه ساخت و آموزش جعبه کادویی به شکل گلرا با شما در میان گذاشتیم. اگر در زمینه ساختجعبه به شکل گل انتقاد یا پیشنهادی دارید آن را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی