نرم کردن کفش

آموزش روش های خانگی نرم کردن کفش مجلسی و چرم تنگ

۰
آموزش روش های خانگی نرم کردن کفش مجلسی و چرم تنگ
نمره 3.5 از 4 رای

گاهی اوقات یک کفش را هدیه می گیرید یا به صورت اینترنتی خریداری می کنید و مبینید اندازه آن مناسب است اما کمی پای شما را می زند یا یکی دو شماره کوچک است. این مشکل متداولی برای اکثر افراد است و به همین دلیل ما امروز در آی آر میکس تصمیم گرفتیم در مورد آموزش روش های خانگی نرم کردن کفش مجلسی و چرم تنگ به شما مطالبی را عرضه کنیم.

چگونه کفش مجلسی تنگ را گشاد کنیم؟

How To Increase Shoes Size

اگر تا به حال صاحب یک جفت کفش که کوچکتر از سایز پایتان بوده است شده باشید این فکر به ذهنتان خطور کرده است که آیا راهی برای افزایش سایز کفشتان وجود دارد؟ تا حدی که به اصطلاح پا را نزند. قبل از هرچیز باید بگویم بله راه برای این کار وجود دارد اما شما عموما نمی توانید کفشتان را بیش از نیم تا یک شماره تغییر سایز دهید تا اندازه ای که پایتان به راحتی در آن جا شود هرچند که در برخی از کتانی های موجود در بازار تا دو شماره بزرگ شدن کفش دیده شده است. در ادامه ما هفت روش را برای افزایش سایز کفش به شما معرفی می کنیم . هرچند که بهتر است نشانه های کفش تنگ  را بشناسید و کفش تنگ را نخرید.

کفش هایتان را بپوشید

یکی از راههای نرم شدن کفش پوشیدن آن هاست تلاش کنید آن ها را تا یک ساعت بپوشید اما اگر شما نمی توانید آن ها را در ابتدا تا مدت طولانی بپوشید مشکلی نیست. ابتدا دو جفت جوراب را روی هم بپوشید تا کمک کند کفشتان بدون این که پایتان را زخمی کند باز شود این تکنیک در مورد اکثر کفش ها جواب می دهد و کفش به قالب پای شما هم در می آید. دقت کنید که جوراب های شما بهتر است کلفت و کتانی پاشد. در ادامه بهتر است مقاله ما در مورد راه های جلوگیری از پا زدگی کفش مردانه و نرم شدن کفش پنجه تنگ زنانه را نیز مطالعه نمایید.

کفش

استفاده از سشوار برای نرم کردن کفش

برای نرم کردن کفش پنجه تنگ ابتدا دو جفت جوراب ضخیم پوشیده و سپس پایتان را در کفش قرار دهید و با قرار دادن سشوار خود در حالت گرمای میانگین ، هر لنگه از کفش های خودتان را ۳۰ ثانیه گرما دهید طوری که باد گرم به همه قسمت های کفش برسد.همچنان که کفش هایتان گرم می شوند با کمک انگشت و جا به جایی پا داخل کفش به کش آمدن و فشار کفش کمک کنید. سپس زمانی که دوباره کفش ها خنک شدند  ببینید آیا در آن ها راحت هستید یا نه تکرار ۲ تا ۳ بار این عمل تاثیر بسزایی در بزرگ شدن پایتان دارد.

 نرم کردن کفش

استفاده از الکل و وازلین برای کفش چرم

کفش های چرم نیاز دارند تا به خوبی نرم شده و پا را اذیت نکند. برای این کار از الکل ایزوپروپیل و وازلین استفاده کنید. کفش هایتان را بپوشید و سپس از بیرون یک اسپری ایزوپروپیل را به کفش هایتان بزنید و صبر کنید تا الکل خشک شود. همچنین می توانید یک عدد پنکه را با الکل خیس کرده و به کفشتان بزنید. سپس مقداری وازلین را برداشته و روی کفشتان بمالید. یک شب صبر  کرده و سپس آن بخش از وازلین که جذب کفش نشده است را از روی کفشتان پاک کنید. وازلین بهترین روغن برای کفش چرم  است که به آسانس هم به دست می آید.

 نرم کردن کفش

استفاده از آب برای نرم کردن کفش

برای اینکه سایز کفشتان را یک تا دو شماره زیاد کنید مقداری آب را در یک تا دو لایه فریزر قرار داده و داخل کفشتان بگذارید. سپس کفش هایتان را به همراه آب داخل آن در  فریزر یا یخدان یخچال گذاشته تا به مدت ۲۴ ساعت یخ بزنند. بعد از ۲۴ ساعت کفش هایتان را از فریزر بیرون بیاورید و ۱۵ دقیقه  تا نیم ساعت صبر کنید تا یخ آب شود و سپس آب را از کفش خارج کنید.

 نرم کردن کفش نرم کردن کفش

دستگاه قالب گشاد کن کفش

یک دستگاه کفش گشاد کن وسیله ای است که ساخته شده است تا کفش هایتان را افزایش سایز ددهد. قسمت خودکار مانند و نوک تیز آن در نوک کفش قرار  می گیرد شما باید بخش اهرم آن را بچرخانید تا زمانی که اندازه پایتان شود. این کار می توان باعث افزایش سایز کفش به میزان نیم الی یک درجه بشود.دقت کنید که کفش را بیش از حد نیازتان گشاد نکنید.

 نرم کردن کفش

روزنامه یکی از راههای نرم شدن کفش

چند ورق روزنامه را به شکل توپ درآورده و مرطوب کنید. سپس آن ها را داخل کفشتان قرار دهید تا باعث افزایش سایز کفش خود شود. این مورد برای کفش های کتانی و پارچه ای بسیار بسیار مناسب است. پس از خشک شدن روزنامه ها آن را از کفشتان در بیاورید و تاثیر آن را مشاهده کنید. در ضمن در صورتی که کفش شما صدا می دهد مقاله ما با عنوان ۳ عدد از بهترین روش های جلوگیری از جیر جیر و صدا دادن کفش چرم ،جیر و .. را از دست ندهید.

 نرم کردن کفش

سیب زمینی برای کفش تنگ مجلسی

یک پلاستیک فریز را بر داشته و آن را از سیب زمینی پر کنید. سیب زمینی ها باید کوچک و پوست کنده باشند و خوب خیس بخورند. این کار به مرور زمان باعث می شود که طی یک الی دو روز کفشتان بزرگتر شود.

 نرم کردن کفش

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در آی آر میکس راه های گشاد کردن کفش پنجه تنگ به شما آموزش دادیم. امیدواریم با راههای نرم شدن کفش آشنا شده باشید. اگر در زمینه صدا دادن کفش نو نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی