How To Wash Black Jeans

آموزش راه های جلوگیری از ازبین رفتن رنگ شلوار جین مشکی

۰
آموزش راه های جلوگیری از ازبین رفتن رنگ شلوار جین مشکی
نمره 5 از 1 رای

موضوع ناراحت کننده ای که درمورد شستشوی شلوار جین وجود دارد این است که بعد از هربار شستشو مقداری رنگ از دست می دهد و با روز اول خود تا حد زیادی تفاوت می کند. بنابراین ما امروز در آی آر میکس به شما روش ها و آموزش راه های جلوگیری از ازبین رفتن رنگ شلوار جین را یاد می دهیم.

چگونه از رنگ پریدگی شلوار جلوگیری کنیم؟ آموزش نکات شستشوی شلوار جین مشکی

How To Wash Black Jeans The Right Way & Keep The Color From Fading

جلوگیری از رنگ پریدگی شلوارهای جین موضوعی بسیار ضروری است. همانطور که می دانید شلوارهای جین مزایای زیادی دارند که شستشوی راحت و ساده یکی از آن ها است. با این حال نمی توان کتمان کرد که بزرگترین مشکل شلوارهای جین رنگ بریدگی آن ها بعد از شستشو است اما امی توان با رعایت نکاتی ساده رنگ پریده شدن آن ها را کاهش داد و عمر آن ها را دوبرابر کرد. برخی از این راهکارها و نکات شستشوی شلوار جین مشکی در ادامه به شما معرفی می شود.

نکات شستشوی شلوار جین: شستشو با آب سرد

در شستشوی شلوار جین این نکته را در نظر بگیرید ک شستشو با آب سرد بسیار مهم است. دقت کنید هرگز شلوار جین سیاه و یا سایر لباس های تیره خود را به هر دلیلی با آب گرم نشویید. مطالعات نشان می دهد با افزایش دما در محل شستشو رنگ لباس ها خصوصا پارچه های جین زودتر از بین می رود.

رنگ شلوار

شستشو با سایر لباس های سیاه

این نصیحت شاید ساده تر از آن چیزی باشد که به نظر می رسد. شاید برای شما کمی طول بکشد تا بتوانید لباس ها را به ترتیب رنگشان مرتب کنید اما انجام این کار بسیار مهم است و تاثیر بسزایی در کاهش رنگ پریدگی جین ها دارد. هنگامی که لباس های سیاه مانند پیراهن مسکی  و شلوار مشکی  را با هم می شویید احتمال تحت تاثیر قرار گرفتن شلوار جین سیاه شما از رنگ سایر لباس ها بسیار پایین می آید. این موضوع برای سایر لباس ها و سایر رنگ ها نیز بسیار مهم است.

رنگ شلوار

شستشوی پشت و رو

همانطور که می دانید چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که رنگ بیرونی شلوارمان سالم و تازه به نظر برسد. لباس ها عموما دارای یک برچسب هستند که روی آن اطلاعات مربوط به شستشو ، بازیافت و نحوه اتو زدن را نوشته است.

رنگ شلوار

چنان چه به روی تگ شلوارتان نوشته شده است که آن را برعکس کنید ، حتما این کار را انجام دهید. در غیر این صورت باز هم توصیه ما این است که باز هم شلوار خود را برعکس و یا به حالت پشت و رو درآورید این کار کمک می کند تا اصظکاک شلوار کاهش یافته و میزان رنگ پریدگی شلوار کاهش یابد. همچنین این کار باعث می شود قسمتی که با پوست شما در تماس است بیشتر شسته و تمیز شود.

شستشو  با دست

دلیل این کار این است که اگر می خواهید رنگ شلوار جینتان ثابت بماند  شستشو با دست بهتر جواب می دهد و در غیر این صورت اگر فرصتش را ندارید بهتر است که ماشین لباسشویی خود را بر روی دور کند قرار دهید و اجازه دهید آرام آرام بچرخد اما عموما توصیه می شود که همیشه شلوار جین را در ماشین لباسشویی قرار ندهید و گاهی با دست آن را بشویید.

رنگ شلوار

شستشو با شوینده های مخصوص

امروزه برای هر کاری وسیله و ابزار مخصوص آن وجود دارد همانطور که شما یک پیچ دو سو را با یک پیچ گوشتی چهارسو باز نمی کنید بهتر است برای انواع لباس های خود مدل های مناسبی از شوینده را داشته باشید تا از بین رفتن رنگ شلوار جلوگیری شود. پس بهتر است که یک شوینده مخصوص  لباس های تیره را تهیه کنید. از آن جایی که فرمولاسیون این مواد شوینده به شکلیست که لباس های شما را تیره تر نگاه دارند مسلما ارزش هزینه کردن را دارند و از طرفی هزینه این مواد که حتی تا یک سال دوام می آورند نسبت به هزینه یک شلوار جین جدید بسیار ناچیز است.

رنگ شلوار

استفاده از سرکه در شستشو

این را می دانم که این مورد و حتی مورد بعدی ممکن است کمی عجیب به نظر برسد اما بسیاری از مردم تجربه خوبی از شستشوی شلوار جین سیاه خود با آب سرد و یک فنجان سرکه داشته اند . بررسی های ما بین افراد مختلف نشان می دهد سرکه کمک می کند تا پایداری رنگ افزایش یابد. همچنین شما می توانید مقاله ما با موضوع آموزش ۳ روش از بین بردن لکه چربی کهنه از روی لباس با جوش شیرین را نیز مطالعه نمایید.

رنگ شلوار

کمک گرفتن از نمک برای شستن شلوار

یک قاشق چایخوری نمک را به لباس های در حال شستشوی خود مثلا شلوار جین مردانه ، اضافه کنید و اگر به طور جدی می خواهید یک راه ارزان و موثر را امتحان کنید، نمک گزینه مناسبی است. نمک کمک می کند تا شلوار جین ضمن میکروب زدایی راحت ، رنگ آن ثابت بماند.

رنگ شلوار

نظرات و پیشنهادات شما؟

ما در این مطلب آی آر میکس سعی داشتیم راه های مقابله با از بین رفتن رنگ شلوار جین مشکی را به شما آموزش دهیم. اگر در این زمینه نظر یا پیشنهادی دارید آن را با در بخش نظرات و پیشنهادات با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی