سایز شلوار

سه روش ساده برای فهمیدن سایز شلوار جین مردانه

۰
سه روش ساده برای فهمیدن سایز شلوار جین مردانه
نمره 3.7 از 3 رای

خرید یک شلوار جین در سایز مناسب آن کار آسانی است اما در حرف شما در عمل کار سختی پیش رو دارید تا بتوانید سایز مناسبتان را بیابید. بنابراین ما امروز در آی آر میکس به بررسی این موضوع می پردازیم که چگونه سایز شلوار خود را بفهمیم.

سایز شلوار چگونه مشخص میشود؟

How To Find Your Jean Size

خرید شلوار مناسب نیاز دارد که شما سایز شلوار مورد علاقه خودتان و هم چنین سایز بدنتان را بدانید. مساله به نظر ساده می رسد اما پیچیدگی از زمانی آغاز می شود که شما با انواع مارک های شلوار و انواع مدل های جین رو به رو می شوید و برای مثال به دنبال سایزبندی شلوار خارجی  هستید و از طرفی شما در می یابید که انواع مختلفی از شیوه های سایز بندی وجود دارد. این موضوعات کار را در انتخاب شلوار سخت می کند و امروزه دانستن اطلاعات دقیق در مورد سایزهای شلوار جین می تواند به شما کمک کند تا خرید اینترنتی مطمئن تری داشته باشید. اهمیت این موضع سبب شد تا ما مطالبی را در این خصوص به شما خوانندگان عزیز وبسایت آی آر میکس ارائه دهیم.

اندازه گیری سایز شلوار

اندازه گیری دور کمر: اولین گام برای سایزبندی شلوار خارجی یا ترک این است که دور شلوارتان را اندازه بگیرید. برای دانستن اینکه شلواری که دارید چه سایزی است در گام اول باید دور جای کمربند شلوار را اندازه بگیرید و سپس جواب حاصله را در دو ضرب کنید( مانند تصویر ) تا دور کمر شلوار به دست بیاید.

سایز شلوار

اگر شلوار شما از نوع کشی است به هیچ وجه آن را نکشید. زیرا سایز شلوار غیر عادی ثبت می شود. اندازه دور شلوار را به هر دو شیوه اینچ و سانتی متر اندازه بگیرید و یاد داشت داشته باشید.

اندازه گیری فاق: شلوار را بر روی میز یا یک سطح صاف به نحوی که صاف و مستقیم بماند قرار دهید و با یک متر از زیر خشتک شلوار تا محل کمربند را به دقت اندازه بگیرید. شما به این اندازه برای خرید کمربند و پیداکردن سایز شلوار جین مورد نیازتان احتیاج دارید.

سایز شلوار

اندازه گیری طول شلوار: برای مشخص کردن سایز شلوار کتان مردانه یا زنانه از انتهای فاق تا آخر پاچه شلوار را اندازه بگیرد. دقت کنید که شلوار شما صاف باشد تا اندازه درست محاسبه شود. اکثر شلوارها اندازه طول پای بزرگی دارند که بنا به قد شما شاید لازم باشد کوتاه شود.

سایز شلوار

همچنین شما می توانید مقاله ما درمورد راهنمای کامل خرید انواع کاپشن زمستانی مردانه و زنانه برای زمستان را نیز مطالعه کنید. در ادامه شما می توانید مطلب ما با عنوان راهنمای کامل انتخاب کت و شلوار مردانه برای افراد سبزه و انواع آن برای هیکل مردانه و .. را نیز مطالعه نمایید.

اندازه گیری بدن خودتان

اندازه گیری دور کمر : برای اندازه گیری دور کمرتان باید از یک متر منعطف یا پارچه ای استفاده کنید تا به راحتی دور کمرتان پیچیده شود. دقت کنید که برای این کار شما باید ۴ اینچ یا ۱۰ سانتی متر پایین تر از ناف را با متر اندازه بگیرید. برای این کار یک سر  متر را جلوی کمرتان ثابت نگه داشته و سر دیگر آن را دور کمرتان بپیچانید تا به هم برسند و سپس اندازه را یادداشت کنید.

اندازه گیری دور باسن: برخی از انواع جین و معیارهای سایز بندی این درجه را نیز دارند شما بهتر است که برای این کار با یک متر منعطف خیاطی  اندازه لگنتان را محاسبه کنید. برای این کار شما باید یک سر متر را در بین کمر و فاق در جلوی خود گرفته و سر دیگر را بعد یک دور پیچاندن به آن برسانید تا به راحتی بتوانید اندازه لگن یا دور باسنتان را محاسبه کنید. در ضمن بهتر است که برای درک بهتر موضوع به تصاویر زیر نیز بیشتر دقت کنید.

جدول سایز مردانه

شاید بخواهید بدانید سایز ۳۲ شلوار جین چه اندازه هایی دارد و یا این که معادل سایز ۳۴ چه سایزهایی هستند جداول زیر در مورد شلوارهای مردانه و زنانه به شما در این مورد کمک می کنند. دقت کنید که جدول سایز مردانه  با زنانه تفاوت دارد.

سایز شلوار سایز شلوار سایز شلوار سایز شلوار

انتخاب سایز مناسب بدنتان

با واحد ها آشنا باشید: اگر می خواهید بدانید سایز شلوار چگونه مشخص میشود  باید بگویم استاندارد دقیقی برای  انواع سایز لباس و خصوصا شلوار جین وجود ندارد و نمی توان گفت سایز شلوار جین ترک برابر با انواع چینی و ایتالیایی آن است. با این حال در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی صحه ای وجود دارد که درآن گفته می شود هر سایز به چه معناست و به عبارتی هر سایز شلوار چه اندازه دور کمر،دور باسن و… دارد. بهتر است که به دنبال توضیحاتی مانند این باشید.

سایز شلوار

از سوی دیگر دقت کنید که در صفح توضیحات محصول چه اطلاعاتی در مورد اندازه و سایز محصول ذکر شده است.همچنین باید دقت کنید که سایز بندی کشورهای مختلف گاهی با هم فرق دارد برای مثال سایز بندی شلوار جین ترک  با شلوارهای جین آمریکایی یا چینی تفاوت دارد.

امتحان کنید: وقتی که امکانش وجود دارد حتما لباس جدیدی که آن را دیده اید و یا شلوار جینی که پسندیده اید را امتحان کنید تا مطمئن شوید سایز شلوار جین  اندازه و مناسب شماست. هیچگاه تنها بر سایز ذکر شه یا گفته های فروشنده اکتفا نکنید.

سایز شلوار

از سوی دیگر دقت کنید که برخی اندازه ها با آن چه که تصور می کینید متفاوتند برای مثال دو محصول با سایز  XL  اما اندازه مختلف و از سوی دیگر اینکه دیدن لباس در تن خودتان تاثیر بیشتری بر انتخاب صحیح شما دارد.

انواع درجه بندی ها

انواع شیوه های درجه بندی در دنیا وجود دارد برای مثال شما امکان دارد بخواهید بدانید اندازه های استاندارد سایز ۳۸  را پیدا کنید در حالی که این اندازه در حقیقت معادل سایز شلوار XL  می باشد. از سوی دیگر سایز شلوار جین مردانه  با سایز سایز شلوار جین زنانه تفاوت دارد عموما در یک سایز مشابه لباس مردانه بزرگتر است برای مثال سایز شلوار جین مردانه XL برابر با سایز شلوار جین زنانه XXL  است.

نکات خرید اینترنتی

  • از سایت های معتبر خرید کنید و این اعتبار را علاوه بر بخش مالی در بخش کیفیت نیز مورد ارزیابی قرار دهید
  • بخش معرفی الندازه ها و سایزههای لباس را در هر سایت مطالعه کنید
  • اگر فروشگاهی فاقد بخش معرفی سایز لباس بود دقت کنید که در صفحه معرفی و خرید محصول دارای این اطلاعات هست یا خیر
  • در صورتی که هیچ جا اطلاعاتی در مورد سایز بندی و یا اندازه شلوار جین خود پیدا نکردید حتما با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

نظرات و پشنهادات شما؟

در این پست یاد گرفتیم که سایز شلوار چگونه مشخص میشود. چنان چه نظر یا پیشنهادی در این باره دارید آن را با ما در بخش دیدگاه ها در  این پست در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی