راهنمایی هایی در رابطه با تربیت سگ و خرید سگ

راهنمایی هایی در رابطه با تربیت سگ و خرید سگ [رپورتاژ آگهی]

۰
راهنمایی هایی در رابطه با تربیت سگ و خرید سگ [رپورتاژ آگهی]
نمره 5 از 4 رای

خرید سگ در اندازه، شکل و رفتارهای مختلف

هیچ گونه‌ای به اندازه سگ‌های اهلی شده، از لحاظ اندازه، شکل، در دنیا از این همه تنوع برخوردار نمی‌باشند. شما می‌توانید سگ‌هایی دست آموز دو پوندی تا سگ‌های نگهبان گله ۲۰۰ پوندی، سگ‌هایی با پوزه بسیار کوتاه تا سگ‌هایی با پوزه بسیار بلند، و سگ‌هایی با تنه درشت و تپل و پاهای کوتاه قدرتمند تا سگ‌هایی با پاهای بلند، پیدا کنید. سگ‌هایی هستند که پوشش مویی ندارند و سگ‌هایی هم هستند که بسیار پر مو می‌باشند. برخی از سگ‌های بسیار اجتماعی هستند در حالی که برخی دیگر بسیار محتاط و محافظه کار می‌باشند. تنوع بسیار زیاد می‌باشد.

انتخاب سگ مناسب برای خود و منزلتان، باید با دقت انجام گیرد نه بدون برنامه ریزی و تحقیق. توله سگ پشت ویترین مغازه ، فروش حیوانات خانگی ممکن است با مزه به نظر برسد ولی آیا شما چیری در مورد آن سگ می دانید؟ نژاد نیپولیتان ماستیف در فیلم هری پاتر بی‌نظیر به نظر می‌رسد، ولی آیا این نژاد مناسب نوع زندگی شما می‌باشد؟ متأسفانه بیشتر مردم برای خرید یک یخچال خیلی بیشتر از خرید سگ تحقیق می‌کنند.

از هرکسی سگ نخرید!؟

این موضوع به این معنی است که پس از تحقیق در رابطه با نژاد سگ مورد نظرتان از هرکسی که ادعا به داشتن سگ اصیل کرد باور نکنید و سریعا” سگ را نخرید . سگ های اصیل دارای شجره نامه و همچنین چیپست هستند ، ابتدا در رابطه با شخص فروشنده تحقیق به عمل بیاورید و یا از گروهی معتبر درخواست خرید کنید و یا مشاوره بگیرید ، گروه اسپاد مرکز خرید و فروش سگ های اصیل است . شما میتوانید برای مشاوره حتی قبل از انتخاب نژاد خود با گروه اسپاد تماس حاصل فرمایید . مشاوره ، انتخاب بهترین و اصیل ترین نژاد ها از کارهای مربیان حرفه ای در ضمینه مربیگری سگ ها است .

آیا تربیت سگ مهم است ؟

تربیت سگ یکی از مهمترین کارهایی است که صاحبان سگ باید انجام دهند و حتی تا حدودی خودشان باید یاد بگیرند .

تربیت سگ فقط مختص سگ ها نیست بلکه به صاحبان سگ آموزش داده میشود که بر اساس نژاد سگتان چه خواسته هایی میتوانید از آن ها داشته باشید و چه کارهایی را باید انجام دهید و چه کارهایی را نه!

اسپاد قویترین مرکز تربیت سگ در ایران شما را به فراگیری تربیت سگ دعوت میکند ، ما با قرار دادن ویدیو های آموزشی و مطالب آموزشی با منابع معتبر جهانی به شما کمک میکنیم که همراه سگتان زندگی خوب و بی دردسری را داشته باشید .

مربیگری سگ

وارد شدن به دنیای مربیگری احتیاج به علاقه و پشتکار و یادگیری اصول صحیح رفتار با سگها را دارد

این باشگاه پس از سالها فعالیت و کسب تجربه در کنار مربیهایی از کشورهای مختلف اقدام به برگزاری دوره های آموزشی مربیگری نموده است

ابتدایی ترین دوره ای که برای شروع مربیگری در این باشگاه در نظر گرفته شده پایه ای برای شاخه های حرفه ای مختلف آموزشی میباشد

در این دوره آموزشی اصول ابتدایی که هر مربی باید با آنها آشنا باشد در قالب کلاسهای تئوری وعملی ارائه میگردد

هنرجو پس از گذراندن این دوره میتواند شاخه آموزشی خود را انتخاب کند و وارد دوره های تخصصی و حرفه ای گردد لازم به ذکر است افرادی که در دوره های مربیگری شرکت میکنند جزو اعضای باشگاه بوده و در تمام مسابقاتی که باشگاه در آنها شرکت داشته باشد شرکت میکنند و به همراه تیم آماده میشوند پس برای بالا بودن سطح کار تیم این باشگاه ما تلاش میکنیم تا از شرکت کنندگان در دوره های مربیگری افرادی توانمند در زمینه آموزش به وجود آوریم

افراد پس گذراندن این دوره و قبولی در آزمون آن میتوانند شاخه آموزشی تخصصی خود را انتخاب و در کلاسهای آن شرکت کنند

دوره های آموزشی تخصصی شامل:

۱- آموزش سگ نگهبان و محافظ

۲ – آموزش سگهای ورزشی میباشد

باشگاه اسپاد اولین باشگاهی میباشد که به صورت تخصصی اقدام به تفکیک دوره های مربیگری نموده است تا بتوانیم در آینده افرادی توانمند را در این حرفه داشته باشیم.

در پایان هر دوره آموزشی در صورت قبولی در دوره به هر یک از هنر جویان یک مدرک از طرف باشگاه با تایید نماینده اف سی آی در ایران مجموعه ایران کنل کلاب اهدا میگردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از زمان برگزاری و شرایط دوره ها می توانید با شماره مسئول آموزش اسپاد تماس حاصل فرمایید.

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و آی آر میکس هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی