How to Fold Clothes

آموزش تصویری طرز درست و ساده تا زدن پیراهن ، شلوار و دامن زنانه

۰
آموزش تصویری طرز درست و ساده تا زدن پیراهن ، شلوار و دامن زنانه
امتیاز دهی به نوشته

خیلی از افراد عادت دارند لباس های خود را تا دفعه بعدی که قصد استفاده از آن را دارند در گوشه ای رها کنند. ناگفته پیداست انجام این کار علاوه بر خراب کردن لباس می تواند کیفیت و طول عمر آن را نیز به شدت کاهش دهد. در این مطلب آی آر میکس به طرز درست تا زدن پیراهن برای سالم نگه داشتن آن خواهیم پرداخت.

چگونه تیشرت را به ساده ترین شکل تا کنیم؟

?How to Fold Clothes

قبلا در آی آر میکس به آموزش تصویری مدل های تا زدن آستین پیراهن پرداخته شده است. اما این بار قصد داریم به آموزش تا زدن انواع لباس از پیراهن گرفته تا تیشرت و شلوار بپردازیم.

آموزش تا زدن تیشرت

روشی که در ادامه گفته می شود هم برای پیراهن های استین کوتاه و هم پیراهن های آستین بلند کاربرد دارد. در ابتدای آموزش تا زدن تیشرت شما باید پیراهن را روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا پیراهن را طوری تا کنید که آستین ها روی هم قرار گیرند.
  • سپس آستین ها را روی پیراهن قرار دهید.
  • در نهایت، پیراهن را به صورت افقی تا نمایید. به طوری که لبه پایینی پیراهن روی یقه آن قرار گیرد.
  • پیراهن را صاف کنید تا چین و چروک آن از بین برود.

روش دیگری که برای تا زدن پیراهن ها آموزش خواهیم داد اکثر اوقات در لباس فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرد. بدین ترتیب تشخیص و تمایز پیراهن ها از هم ساده تر خواهد بود:

  • ابتدا پیراهن را بین دو انگشت شست و اشاره در پیش روی خود نگه دارید.
  • آستین ها را به پشت تا کنید.
  • سپس پیراهن را به صورت افقی به دو نیمه تا کنید تا لبه آن روی یقه گیرد.
  • در مرحله آخر، پیراهن را صاف کنید.

 

تا کردن شلوار جین مردانه و زنانه

ابتدا شلوار را روبروی خود نگه دارید. ابتدا آن را به صورت عمودی تا کنید به طوری که دو پای شلوار روی هم قرار گیرند. جیب های شلوار رو به بیرون باشد. حالا پاهای شلوار را طوری تا کنید که اندکی بالاتر از جیب ها قرار گیرند.

اگرشلوار دارای خط اتو است باید روش دیگری را برای تا کردن آن در پیش بگیرید. ابتدا آن را روبروی خود نگه دارید و سپس شلوار را تا زانوی آن تا کنید. حالا زانوها را یک بار دیگر تا بالای شلوار تا نموده و آن را صاف کنید.

 

تا کردن دامن و پیراهن

همواره بهتر است برای تا زدن دامن به درستی آنرا را آویزان کنید. اما اگر بر تا کردن آن اصرار دارید می توانید به راحتی آن را از قسمت کمر تا نمایید. سپس دو طرف دامن را دوباره تا وسط آن تا کنید (این بار به صورت عمودی). در اینجا دامن باید به شکل مستطیل در آمده باشد. در نهایت برای آخرین بار دامن را به صورت افقی تا کنید تا یک مربع تشکیل شود. با ابن روش تا کردن، می توانید به راحتی دامن خود را در یک چمدان جهت مسافت قرار دهید.

چگونه تیشرت را تا کنیم

طریقه چیدن لباس در چمدان

حلقه کردن لباس می تواند راه خوبی برای جلوگیری از چین و چروک خوردن آن در حین مسافرت باشد. همچنین با استفاده از این روش چیدن لباس در چمدان، جای کمتری در چمدان یا کیف مسافرتی شما اشغال خواهد شد. همه نوع لباس را می توان به این طریق تا کرد.

  • شلوار جین را ابتدا تا نیمه تا کنید. سپس آن را از پایین به بالا حلقه کنید.
  • تیشرت را ابتدا روی یک سطح صاف قار دهید. آستین های آن را به صورتی تا کنید که روی خود تیشرت قرار گیرند. سپس آن را قبل از حلقه کردن، یک مرتبه دیگر تا کنید.
  •  برای پیراهن های آستین بلند هم می توانید به همین شیوه عمل کنید. ابتدا آستین ها را تا کنید و سپس پیراهن را به صورت طول تا نمایید. در نهایت پیراهن را حلقه کنید.
  • شلوارها را ابتدا روی یک سطح گذاشته و صاف کنید. یکی از پاها را روی دیگری قرار دهید و سپس شلوار را رو به بالا تا نیمه تا کنید. حالا قبل از حلقه کردن شلوار، دوباره آن را صاف کنید.
  • دامن را نیز می توان به این شیوه تا نمود. ابتدا آن را به خوبی صاف کنید. سپس آن را تا نیمه تا کنید. یک بار دیگر دامن را صاف کرده و این بار، آن را از پایین یک بار دیگر تا کنید. در نهایت دامن را نیز حلقه کنید.

 

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در آی آر میکس سعی داشتیم به این بپردازیم که چگونه تیشرت را تا کنیم تا لباس های مرتب تری داشته باشیم. اگر در این زمینه انتقاد یا پیشنهادی دارید آن را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی