چربي پهلو

آموزش جدیدترین متد ها برای آب کردن چربی پهلو و شکم در مردان و زنان

۰
آموزش جدیدترین متد ها برای آب کردن چربی پهلو و شکم در مردان و زنان
نمره 5 از 1 رای

چاقی شاید رسما یک بیماری نباشد اما همگان تاکید دارند که چاقی باعث بیماری و مشکلات بسیار زیادی برای افراد مختلف می شود. یکی از مشکلات ساده چاقی و اضافه وزن وجود چربی پهلو و شکم است. بنابر این ما امروز در آی آر میکس به بررسی روش های آب کردن چربی پهلو  و شکم می پردازیم.

آب کردن پهلو با دمبل ، مواد غذایی و رعایت نکات مهم در زندگی روزمره

 Simple Ways to Get Rid of Love Handles

چربی های دور شکم بسیار آزار دهنده هستند و برای اکثریت افراد ایجاد نگرانی می کنند. شما برای کاهش چربی دور شکم یا به اصطلاح آب کردن پهلوها نیاز به سه عامل دارید، ذهن آماده ،تمرینات بدنی و رژیم غذایی مناسب. برای داشتن ذهن آماده شما باید انگیزه و آمادگی انجام تمرینات و پایبندی به یک دوره رژیم را برای مدتی طولانی داشته باشید. وبا تغذیه مناسب و تمرینات ورزشی می توانید وزنتان را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. درادامه ما برای شما در سایت آی آر میکس مطالبی را در مورد آب کردن شکم و پهلو سریع ارائه می دهیم.

شما همچنین می توانید مقاله ما با موضوع آموزش روشهای از بین بردن چربی دور شکم و پهلو را نیز مطالعه نمایید.

۱-بر روغن های سالم تمرکز کنید

روغن ها با وجود این که درصد کمی از غذای ما را تشکیل می دهند اما مصرف مداوم روغن های غیر سالم می تواند مشکلات شما را افزایش دهد. روغن های سالم نه تنها خوشمزه تر هستند بلکه کالری کمتری هم دارند و شما احساس بهتری نیز بعد از مصرف آن ها خواهید داشت و یک رژیم غذایی برای اب کردن شکم و پهلو  محسوب می شوند. مطالعات بر روی بیش از ۷۰۰۰ نفر نشان می دهد که استفاده از روغن های سالم باعث کاهش وزن و دور شکم این افراد شده است.

روغن مناسب بدن

۲-غذاهای فیبر دار مصرف کنید

افزایش فیبر در سبد غذایی روزانه شما کمک می کند تا بتوانید هضم بهتری از غذا را تجربه کنید و از سوی دیگر مواد غذایی با فیبر بالا احساس سیری بیشتری را به شما می دهد. بررسی ها نشان می دهد افرادی که ۱۰ گرم فیبر را به رژیم غذایی خود اضافه کرده اند در طی یک سال ۳٫۷ درصد وزن خود را کاهش داده اند. فیبر محلول در لوبیا خشک و نخود فرنگی، جو، حبوبات، میوه ها، کتان به میزان کافی یافت می شود.

فیبر

۳-در طول روز حرکت کنید

سبک زندگیتان را تغییر دهید. برای اینکه کالری بیشتری بردارید باید در طول روز بیشتر حرکت کنید و سبک زندگیتان را تغییر دهید. برای مثال از پله ها به جای آسانسور در محل کارتان استفاده کنید و یا برای خرید از خودرو استفاده نکنید و پیاده به خرید بروید.  انجام یک سری کارهای ساده می تواند بسیار  در وضعیت شما تاثیر داشته باشد. آب کردن چربی پهلو با ورزش پایدار و همیشگی خواهد بود. در ضمن توصیه می کنیم که مقاله ما با موضوع آموزش ۲۰ عدد از راه های آب کردن چربی زیر شکم در خانه را مطالعه نمایید.

دویدن

۴-استرستان را کاهش دهید

استرس تاثیر منفی بر ذهن و جسم شما دارد و می تواند باعث شود که اضافه وزن پیدا کنید. استرس باعث ایجاد هورمون استرس در بدن با نام کورتیزول می شود مطالعات بسیاری انجام شده است که نشان می دهد میزان بالای هورمون کورتیزول( همان هورمون استرس ) رابطه مستقیمی با اضافه وزن دارد. درمورد اضافه وزنتان نیز استرس نداشته باشید زیرا آب کردن پهلو در یک هفته امکان پذیر نیست و یک کار زمان بر و طولانی است.

استرس

۵-برای آب کردن چربی پهلو بهتر است وزنه بزنید

مشارکت در هرگونه تحرک و فعالیت ورزشی می تواند کمک کند تا شما بتوانید چربی پهلو خود را آب کنید. تمرینات قدرتی و وزنه زدن و کمک گرفتن از دمبل ها برای کاهش وزن می تواند نقش بالایی در کاهش چربی های شکم شما ایفا کند. یک مطالعه بر روی ۹۷ مورد افراد دارای اضافه وزن نشان می دهد که  انجام ورزش های قدرتی مانند کار با دمبل تاثیر بسزایی در کاهش وزن آن ها داشته است.در ضمن شما می توانید با مطالعه مقاله قبلی ما در مورد بهترین زمان برای پیاده روی و چربی سوزی چه زمانی است؟ از زمان مناسب پیاده روی آگاه شوید.

وزنه

۶-به اندازه کافی بخوابید تا چربی پهلو آب شود

عدم خواب کافی می تواند باعث شود که شما مانند داشتن استرس به سمت اضافه وزن و چاقی هدایت شوید. افرادی که کم می خوابند دارای اضافه وزن و چربی پهلو بالاتری در بدن خود هستند. یک مطالعه ۵ ساله بر روی هزار نفر از افرادی که شب ها کمتر از ۵ ساعت می خوابند نشان می دهد که این افراد دارای چربی های اضافه ای در پهلو و شکم هستند و بیش از گروهی که ۷ الی ۸ ساعت می خوابند اضافه وزن دارند.

خوابیدن

۷-تقویت مصرف پروتئین برای حذف چربی پهلو

اضافه کردن پروتئین به وعده های غذایی حس سیر بودن را در شما افزایش می دهد  و حتی میل به میان وعده را نیز کاهش می دهد.  همچنین پروتئین کمک می کند تا بتوانید بعد از کاهش وزن سطح وزن خود را ثابت نگه دارید و آب کردن چربی های دور شکم و پهلو را سریع تر انجام می دهد.  پروتئین در گوشت قرمز، گوشت سفید ، غذاهای دریایی ، شیر ، تخم مرغ ، آجیل ها و … وجود دارد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در آی آر میکس آب کردن شکم و پهلو سریع با ورزش را به شما آموزش دادیم. امیدواریم با آموزش آب کردن چربی پهلو با ورزش آشنا شده باشید. اگر در زمینه آب کردن شکم در یک ماه نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
منبع فارسی: آی آر میکس