Clean Up Your Instagram Explore

آموزش جلوگیری از نمایش مطالب زرد و بی محتوا در اکسپلور اینستاگرام

۰
آموزش جلوگیری از نمایش مطالب زرد و بی محتوا در اکسپلور اینستاگرام
نمره 3.5 از 2 رای

شما با استفاده از اکسپلور اینستاگرام می توانید به محتواها و پست هایی دست پیدا کنید که خارج از لیست دنبال شده توسط شما هستند. منتهی گاهی پیش می آید که برخی از پست های نشان داده شده، مورد علاقه شما نیستند. آیا راهی برای حذف یا کاهش این پست ها وجود دارد؟ خوشبختانه جواب، مثبت است. در این مطلب آی آر میکس به تنظیمات اکسپلور اینستاگرام خواهیم پرداخت.

چگونه مطالب اکسپلور اینستاگرام را دسته بندی کنیم؟

How to Clean Up Your Instagram Explore Feed

در این پست از آی آر میکس قصد داریم یکی از مشکلاتی که ممکن است در اینستاگرام برای شما پیش آمده باشد را رفع کنیم. روش های حذف پست اکسپلور اینستاگرام را جهت نمایش ندادن محتواهایی که چندان مورد علاقه شما نیستند در این مطلب مرور خواهیم کرد.

اکسپلور اینستاگرام را پاکسازی کنیم

اول از همه برای حذف پست اکسپلور اینستاگرام به این توجه کنید که چه کسانی را در اینستاگرام دنبال می کنید و چه پست هایی را لایک می نمایید. اگر از آن دسته افرادی هستید که هر صفحه و حسابی را فالو یا همه پست ها را لایک می کنید باید انتظار دیدن انواع مطالب بی محتوا را نیز در اکسپلور خود داشته باشید. بنابراین به لیست صفحاتی که فالو می کنید مراجعه کرده و آن دسته از مواردی را که واقعا دنیبال نمی کنید یا برایتان اهمیتی ندارند آنفالو نمایید. همچنین هر پستی را که می بینید لایک نکنید.

اکسپلور اینستاگرام را پاکسازی کنیم

توجه به موارد مورد علاقه دنبال کنندگانتان

روی آیکون قبل در پایین برنامه اینستاگرام را لمس کرده و سپس Following را انتخاب کنید. در اینجا می توانید پست هایی که توسط دنبال کنندگانتان لایک شده است را مشاهده نمایید. طبق الگوریتم اینستاگرام، پست های دنیال شده و نیز لایک شده توسط دنبال کنندگانتان در مواردی که در اکسپلور اینستاگرام مشاهده می کنید تاثیر زیادی دارند. اگر می بینید که پست های لایک شده توسط یکی از دنبال کنندگانتان زیاد مورد علاقه شما نیست شاید باید وی را آنفالو کنید.

تنظیمات اکسپلورر اینستاگرام

اکسپلور اینستاگرام را محدود کنیم

وقتی در سربرگ اکسپلور اینستاگرام هستید و تصویری را که علاقه ای به آن ندارید می بینید روی آن را لمس نمایید. با نگه داشتن انگشت خود روی آن می توانید دلیلی را که اینستاگرام این تصویر یا پست را برای شما به اشتراک گذاشته است مشاهده کنید. از همین جا می توانید روی سه نقطه در گوشه بالایی این تصویر کلیک کنید. با این کار منوی زیر را مشاهده خواهید کرد. اگر محتوای این پست از نظر شما نامناسب بود می توانید آن را Report کنید.

حذف پست اکسپلور اینستاگرام

اما اگر به هر دلیلی دیگر نمی خواهید پست ها و تصاویری شبیه این را ببینید یا به حذف پست اکسپلور اینستاگرام بپردازید، گزینه See Fewer Posts Like This را انتخاب نمایید. تاثیر این کار بر ما پیدا نیست ولی مطمئنا الگوریتم های اینستاگرام به گونه ای طراحی شده اند که از این پس سعی خواهند کرد کمتر شما را با چنین پست هایی مواجه نمایند.

دنبال کردن هشتگ ها

همه می دانند که می توانند دیگر حساب های کاربری را در اینستاگرام دنبال کنند. با این حال شاید ندانند که می توان هشتگ ها را هم دنبال کرد. بنابراین اگر به موضوع خاصی علاقه دارید حتما هشتگ های مربوط به آن را دنبال کنید. مثلا اگر از علاقه مندان بازی های ویدیویی هستید هشتگ videogames# را می توانید دنبال کنید تا از این پس پست ها، تصاویر و استوری های بیشتری در این رابطه را مشاهده نمایید. از نوار سرچ اینستاگرام واقع در سربرگ اکسپلور می توانید برای پیدا کرن این هشتگ ها استفاده نمایید.

دسته بندی مطالب اکسپلور

برخی از مردم فکر می کنند با تاکید بیش از حد روی پست ها و تصاویر خاص در اینستاگرام می توانند آن را گول بزنند تا از این پس بیشتر از همیشه روی موضوعات مورد علاقه آن ها مانور دهد. ولی باید گفت که الگوریتم های اینستاگرام باهوش تر از این حرف ها هستند و چنین فعالیت های غیر معمول را به راحتی تشخیص داده و تاثیر آن را کم می کنند. پس بهتر است سعی نکنید که اینستاگرام را گول بزنید.

مطلب بهترین ساعت برای تبلیغ در اینستاگرام را نیز می توانید مطالعه نمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب آی آر میکس به روش های پاکسازی اکسپلور اینستاگرام پرداختیم. در صورت داشتن نظر یا پیشنهادی از جانب شما خوشحال می شویم که آن را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی