How To Make Cheese Popcorn

آموزش طرز تهیه پاپ کورن پنیری بدون پوسته در ماکروفر

۲
آموزش طرز تهیه پاپ کورن پنیری بدون پوسته در ماکروفر
نمره 5 از 3 رای

در این مطلب آی آر میکس به آموزش طرز تهیه پاپ کورن رنگی به سادگی می پردازیم. در واقع قصد داریم دستورالعمل پاپ کورن پنیری را در اختیار شما قرار دهیم. غذایی ساده که برای جمع های خانوادگی بسیار لذت بخش خواهد بود و همه آن را دوست خواهند داشت. با مقدار کمی از مواد اصلی شما می توانید یک پاپ کورن پنیری عالی داشته باشید.

چگونه پاپ کورن پنیری درست کنیم؟

?How To Make Cheese Popcorn

پیش از این در آی آر میکس به آموزش طرز تهیه کوکی پرداخت بودیم. این بار قصد داریم شما را با طرز تهیه پاپ کورن در ماکروفر آشنا سازیم. استفاده از مایکروفر به دلیل صرفه جویی در وقت است. اگر می خواهید مایکروفرتان از ذرت های پف کرده که به هر طرف پرتاب می شوند در امان بماند، می توانید آن را روی اجاق گاز درست کنید. همچنین می توانید دستور را تغییر داده و از پارمزان نیز استفاده کنید.

مواد لازم برای طرز تهیه پاپ کورن رژیمی

۱- پاپ کورن مایکروفر به اندازه یک کیسه کامل (در صورت استفاده از اجاق گاز می توانید یک دوم پیمانه دانه ذرت استفاده کنید)

۲- یک چهارم پیمانه پنیر چدار (رنده شده)

۳- ۶ قاشق غذاخوری کره (ذوب شده)

مراحل طرز تهیه پاپ کورن بدون پوسته

۱- مواد لازم را جمع کنید.

طرز تهیه پاپ کورن با دستگاه

۲- طبق دستورالعمل بسته، پاپ کورن را در مایکروفر آماده کنید. ضمنا می توانید از اجاق گاز هم برای تهیه پاپ کورن استفاده کنید.

طرز تهیه پاپ کورن در ماکروفر

۳- در این مرحله طرز تهیه پاپ کورن بدون پوسته باید ذرت را در کاسه ای بزرگ سرو کنید.

طرز تهیه پاپ کورن بدون پوسته

۴- کره را در یک ظرف شیشه ای یا سرامیکی قرار داده و به مدت ۲۰ ثانیه در مایکروفر بگذارید. سپس آن را بهم زده و دوباره برای ۲۰ ثانیه در گرما قرار دهید. این کار را تا زمانی که کره کاملا ذوب شود انجام دهید.

طرز تهیه پاپ کورن رژیمی

۵-برای تهیه پاپ کورن پنیری باید پنیر رنده شده را روی قسمت بالای پاپ کورن بپاشید، کره ذوب شده را در بالای پنیر به خوبی پخش کنید.

طرز تهیه پاپ کورن

۶- پاپ کورن آماده است. از آن لذت ببرید. شما می توانید موارد دیگری مانند پاپریکای دودی اسپانیایی، پودر سیر، پودر کاین، پودر کاری، فلفل دلمه ای یا حتی زیره را به پاپ کورن اضافه کرده و با خلاقیت در استفاده از ادویه جات، آن چیزی را که اعضای خانواده تان دوست دارند آماده کنید. یک سفره پلاستیکی بزرگ پهن کرده و بچه ها را تشویق کنید که غذای شان را روی آن بخورند. برای تمیز کردن دست نیز دستمال مرطوب در دسترس داشته باشید.

فیلم طرز تهیه پاپ کورن

شما می توانید مطلب آموزش تهیه پیش غذا با سیخ چوبی را نیز مطالعه بفرمایید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب آی آر میکس نگاهی به طرز تهیه پاپ کورن بدون پوسته انداختیم و چند روش ساده برای تهیه انواع مختلف آن را نیز پیشنهاد دادیم. اگر تجربه پخت چنین خوراکی هایی را دارید، آن را در بخش دیدگاه ها برای ما به اشتراک بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۲ دیدگاه

  1. دنیا گفت:
    0

    ولی من طعم پوسته هاشو دوست دارم

  2. علی گفت:
    0

    لطفا طرز تهیه بوشار ، پاپ کرن بدون پوست رو آموزش بدید .
    چرا هیچکس متوجه نمیشه ؟!!!!!!!!!

تبلیغات متنی