Stylish Ways to Decorate With Mirrors

آموزش آینه کاری مدرن و تزیین دیوار پذیرایی خانه با آینه

۰
آموزش آینه کاری مدرن و تزیین دیوار پذیرایی خانه با آینه
نمره 4 از 4 رای

آینه ها از جمله مواردی هستند که در هر خاه ای یافت می شوند. با کمی اعمال سلیقه می توان از آن ها برای زیبا تر کردن فضای خانه استفاده نمود. در این مطلب آی آر میکس به شما آموزش آینه کاری مدرن و تزیین دیوار پذیرایی با آینه را نشان می دهیم.

چگونه اتاق های خانه را با آینه تزیین کنیم؟

Stylish Ways to Decorate With Mirrors

قبلا در آی ار میکس به آموزش طرز ساخت تراریوم در خانه پرداخته شد. این بار می خواهیم شما را با یکی دیگر از موارد مربوط به دکور خانه یعنی تزیین دیوار پذیرایی با آینه آشنا سازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید. 

آینه کاری دیوار پذیرایی

تزیین دیوار های خانه با آینه یک راه عالی برای باز کردن فضای خانه هستند. با استفاده از بازتاب، فضای اتاق بزرگتر از چیزی که هست به نظر می رسد. آینه ها نه تنها تزیینات سرگرم کننده اند بلکه با کمی خلاقیت تبدیل به محور اصلی دکور منزل تان خواهند شد. در اینجا روش های جالبی برای استفاده از آینه ها در منزل از ساده ترین تا خلاقانه ترین آن ها ارائه شده است.

کاربرد جالب آینه

تکه های هندسی

هنگام آینه کاری دیوار اتاق مورد علاقه تان، خود را محدود به گرد بودن یا مستطیل و مجعد بودن لبه های آن نکنید. همه اینها اگر در جای مناسب خود استفاده شوند زیبا هستند. اما نترسید و کمی جسورانه تر عمل کنید. قاب بزرگ و طلای این آینه که در یک الگوی هندسی خیره‌کننده شکل گرفته چنان جذابیت دارد که سطح بازتابنده مرکز آینه را نیز تحت الشعاع خود قرار داده است.

نصب آینه در پذیرایی

آینه کاری دکوراتیو

این آینه عظیم تزیینی در سطوح مختلفی بکار برده می شود. این قاب نه تنها تمام فضای آینه ای را که از آن استفاده می کنید در اختیار شما قرار می دهد، بلکه با ایجاد فضایی باز و بصری، به زیبایی فضای اتقاق می افزاید.

تزیین دیوار پذیرایی با آینه

آینه های گالری وار روی دیوار

آینه کاری مدرن جلوه بسیار شگفت انگیزی به دیوارهای گالری مانند می دهند مخصوصا زمانی که در مرکز توجه به کار روند. در این تصویر یک جفت آینه زیبا که در کنار آنها دو ردیف تابلوی هنری کار شده، دیده می شود. قاب بندی یکسان، نمای کل دیوار را یکجا نمایش می دهد در حالی که اضافه کردن آینه گرد با شکسته کردن این فضا یک عنصر بصری زیبا ایجاد می کند.

آینه کاری دیوار پذیرایی

آینه کاری مدرن با آینه های بیشتر

وقتی آینه ها در دکوراسیون استفاده می شوند، منطقی به نطر می رسد که در هر اتاق یک آینه استفاده شود. اما مانند تصویر زیر، روش دیگر این کار، ایجاد یک نمایش کامل از چندین آینه روی دیوار به صورت گالری وار است.

نصب آینه روی دیوار

ایجاد تالار آینه

در این راهرو با استفاده از مفهوم گالری آینه، از آینه های متعددی استفاده شده تا تمام ورودی را به طور کامل پوشش دهد. در فضاهای کوچک، استفاده از آینه ها ایده های مناسبی هستند تا به صورت گالری وار روی دیوار نصب شده و یک پیچ و تاب هنری به آن اضافه کنند.

آینه کاری مدرن

نصب آینه روی دیوار

تقریبا در هر حمامی در بالای سینک یک آینه وجود دارد، اما استفاده از یک آینه پشت وان فضای منحصر به فردی را ایجاد می کند. با استفاده از کاربرد جالب آینه در اینجا ترکیب یک آینه عتیقه و لوستر به همراه یک وان ساده به زیبایی حمام اضافه کرده است.

آینه پذیرایی جدید

آویزهای دلپذیر

آینه ها قطعاتی بسیار کاربردی هستند که در خانه شما وجود دارند. اما گاهی اوقات فقط جنبه تزئینی آن ها مهم است. آینه های آویز سه تایی روی این دیوار، آویز زیبایی را به نمایش می گذارد که کاربرد مد آن از کارایی اش بیشتر است.

آینه کاری دکوراتیو

آینه کاری مدرن

این آینه کریستالی قطعه چشم نوازی روی دیوار است. آن را با یک آینه بصورت قفسه جفت کرده و با این مجموعه، تمام اتاق را تحت الشعاع قرار دهید.

تزیین دیوار

از رنگ بندی استفاده کنید

ما به ندرت فکر می کنیم از پالت رنگ در آینه ها استفاده کنیم، اما با قاب مناسب و کمی خلاقیت می توان این کار را انجام داد. نقاشی قاب آینه یک روش برای آینه کاری دکوراتیو است و می تواند بخش بزرگی از انتظار شما درباره رنگ بندی اتاق تان را برآورده کند. در اینجا ترکیب رنگ های زرد و نارنجی روشن یک فضای مدرن، جذاب و رنگی را در اتاق به وجود آورده است.

چگونه اتاق های خانه را با آینه تزیین کنیم؟

استفاده از آینه در جاهای غیر منتظره

معمولا مناسب ترین مکان برای آینه ها، دیوار و کف اتاق است. اما پذیرش آینه ها به عنوان یک ویژگی در طراحی، امکان جدیدی برای استفاده پیش روی شما می گشاید. در این تصویر آینه به مانند یک چارچوب در به کار رفته که با درخشندگی فلزی که دارد، به فضای اتاق لایه ای جدید و گرمای بیشتری بخشیده است.

نصب آینه روی دیوار

استفاده از آینه در پنل پشت اجاق گاز آشپزخانه

استفاده از بک گراند آینه ای در آشپزخانه، روشی شگفت انگیز برای افزایش زیبایی آن است. استفاده از کاشی های آینه ای در پنل پشت سینک یا اجاق گاز موجب مدرن شدن آشپزخانه می شود.

آینه پذیرایی جدید

تزیین دیوار پذیرایی با آینه

آینه ها فقط روی دیوار نصب نمی شوند. مکان های دیگری نیز وجود دارند که می توان به طرز شگفت انگیزی آینه ها را در آن ها به کار برد. در این میز سرو زیبا تنها چند آینه استراتژیک برای ایجاد اثری کلاسیک با یک احساس لوکس به کار رفته است.

کاربرد جالب آینه

آینه کاری دکوراتیو

اینجا هنر خلاقانه ای دیده می شود که تعدادی آینه شش ضلعی به فرم کاشی را روی دیوار و بخشی از کف به کار برده اند که نمایشی جالب و غیر منتظره در اتاق به وجود آورده و به آن روح می دهد.

تزیین دیوار پذیرایی با آینه

پله های آینه کاری شده

به احتمال زیاد در هر خانه ای از این ایده استفاده نمی شود، اما به عنوان یک مفهوم مستقل، ایده بسیار جالبی است. سعی کنید از آینه ها در فضاهای غیر منتظره به عنوان یک روش تزیینی، استفاده کنید تا میزان تاثیرگذاری آن ها را افزایش دهند.

نصب آینه در پذیرایی

تزیین ساده و کلاسیک

از روش های کلاسیک هم می توان برای تزئینات آینه ای استفاده کرد. در اینجا از یک آینه پذیرایی جدید گرد استفاده شده که به فضای اتاق، زیبایی و جذابیت فراوانی را اضافه کرده است.

آینه کاری دیوار پذیرایی

بازی کردن با آینه ها و قرار دادن آن ها دربخش های مختلف خانه جهت دکور، کار بسیار سرگرم کننده ای است. در نهایت مهم نیست به چه روشی خانه را با آینه ها تزیین می کنید چون به هر حال، در همه آینه ها تصویر به همان صورتی که هست دیده می شود.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در آی آر میکس سعی کردیم شما را با روش های مختلف نصب آینه روی دیوار آشنا کنیم. اگر شما هم نکته یا سوالی در این زمینه دارید و یا تجربیاتی در بحث دکوراسیون خانه کسب کرده اید لطفا آن ها را از طریق بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی