آموزش تزیین ماشین عروس به زیبا ترین شکل با روبان و لوازم ساده

آموزش تزیین ماشین عروس به زیباترین شکل با روبان و لوازم ساده

۰
آموزش تزیین ماشین عروس به زیباترین شکل با روبان و لوازم ساده
نمره 4.5 از 4 رای

تزیین خودروی عروسی یکی از مهم ترین قسمت های عروسی است که بخشی از خاطرات هر عروس و دامادی را تشکیل می دهد. برای تزیین ماشین عروس می توان از تم مجلس عروسی و رنگ های موجود در آن کمک گرفت.در این مطلب آی آر میکس قصد داریم شما را با تزیین ماشین عروس پراید و دیگر ماشین ها آشنا کنیم.

آموزش تصویری تزیین پراید یا ۲۰۶ برای ماشین عروسی

?How to Decorate a Wedding Car

قبلا در آی آر میکس به آموزش بهترین روش های شستن لباس عروس پرداخته بودیم. در این مطلب قصد داریم به مدل تزیین ماشین عروس بپردازیم. در ادامه، در این رابطه بیشتر صحبت خواهیم کرد.

ایجاد یک طرح تزیینی برای ماشین عروس

۱- رنگ های بکار رفته در عروسی را تعیین کنید. در عروسی ها معمولا از ۲ تا ۵ رنگ مشخص استفاده می شود که این رنگ ها در همه چیز مانند گل ها، لباس ها و تزیینات میز پذیرایی وجود دارد. می توانید در تزیینات ماشین عروس از همین رنگ ها استفاده کنید که ماشین تان با مراسم، همخوانی داشته باشد. اگر درباره رنگ هنوز اطمینان ندارید، از رنگ سفید برای تزیین استفاده کنید که گزینه معمول برای تزیینات است.

تزیین ماشین عروس با

۲- مدل ماشین را برای تزیین ماشین عروس مشخص کنید. مدل ماشین هم در موضوع تزیینات، نقش مهمی را ایفا می کند. به طور مثال برای تزیین ۲۰۶ برای ماشین عروس باید تزیینات متناسب با آن را ارائه دهید. بطور مثال اگر یک لیمونوی رولزرویس پنتوم را رزرو کردید، برای تزیین می توانید از روبان های سفید سنتی و قوطی استفاده کنید. اگر از وسیله نقلیه خودتان یا کس دیگری استفاده می کنید، می توانید تزیینات را با سبک و رنگ ماشین تطبیق کنید یا از هر رنگ روبانی که دوست دارید برای تزیینات استفاده کنید.

تزیین ماشین عروس با روبان

۳- به پیش بینی هوای روز عروسی دقت کنید. از آنجا که ماشین عروس بیرون منتظر عروس و داماد می ماند، پس بهتر است به هوای روز عروسی هم دقت شود تا مطمئن شوید که تزیینات در برابر هوای آن روز مقاومت داشته باشد. اگر هوای آن روز بارانی بود بهتر است از بنرها و تزیینات مقاوم در برابر آب استفاده کنید. به همین ترتیب، به این فکر کنید که زمین خارج از محل چگونه خواهد بود. اگر به نظر می رسد مرطوب و گل آلود است، درباره استفاده از روبان های تیره رنگ برای پنهان کردن کثیفی فکر کنید.

چسب مخصوص تزیین ماشین عروس

تزیین ماشین عروس با روبان

۱- در تزیین ماشین عروس با روبان باید روبان را در قسمت جلوی کاپوت قرار دهید تا ظاهری زیبا و مدرن ایجاد کنید. دو قطعه روبان ضخیم به اندازه جلوی کاپوت تا سقف ماشین در نظر بگیرید. انتهای هر دو روبان را به وسط کاپوت محکم کنید. می توانید جهت اطمینان از نصب روبان از پایه بتن مخصوص استفاده کنید.

تزیین ماشین عروس

۲- به طور مثال در تزیین ماشین عروس پراید روبان را در دو طرف پنجره اتومبیل محکم کنید. بعد از نصب یک انتهای روبان ها به جلوی کاپوت طرف دیگر را بصورت مورب و V شکل به سمت آینه ها بکشید. روبان ها را به دور آینه ها بپیچید تا محکم شوند.  این تکنیک سبب می شود اتومبیل بصورت یک بسته کادو پیچ شده به نظر برسد.

تزیین ماشین عروس ال 90

۳- برای داشتن ظاهر سنتی روبان ها را به سپر عقب گره بزنید. بعد از ایجاد این گره، دنباله روبان ها را به اندازه ۲ تا ۳ فوت (۶۱ تا ۹۱ سانتی متر) ببرید تا از سپر عقب آویزان بماند. تعداد دقیق روبان ها به عرض ماشین و حجم دنباله ای که می خواهید بستگی دارد. برای دنباله های کم حجم معمولا طول ۲۰ تا ۲۵ روبان مورد نیاز است و برای دنباله متراکم تا نزدیک ۵۰ روبان ممکن است نیاز باشد. برای برخی از اتومبیل ها، ممکن است شما بتوانید روبان ها را از طریق خود سپر بکشید. برای باقی آنها مجبورید انتهای روبان ها را به هم ببندید و در صندوق عقب نگه دارید. مطمئن شوید که با این کار، پلاک ماشین ناخوانا نشود.

تزیین ماشین عروس پژو 405

۴- در تزیین ماشین عروس ال ۹۰ میتوانید روبان را بصورت لاله در طرفین اتومبیل یا کاپوت بپیچانید. می توانید با روبان لاله های رنگی را بدور کاپوت، آینه بغل یا دستگیره های در بپیچانید. یک انتهای لاله را در قفل کاپوت ایمن کنید، آن را به آرامی روی کاپوت بکشید، و انتهای دیگر را به دور یکی از آینه های عقب، آنتن یا دسته های درب ببندید. برای اطمینان از نصب از بتونه پایه استفاده کنید. همچنین می توانید لاله ها را در کنار اتومبیل بکشید یا از صندوق عقب استفاده کنید تا بخش های لاله را به قسمت عقب خودرو ایمن کنید. مطمئن شوید که درها را با لاله ها مسدود نمی کنید.

تزیین ماشین عروس با گل میخک

۵- روبان ها و نوارهای زیبا را به آنتن خود گره بزنید. برای زیبایی بیشتر روبان ها را در چند رنگ، اندازه و جنس مختلف انتخاب کنید. می توانید آنها را در بالای آنتن گره زده یا از نوار برای وصل کردن استفاده کنید. مطمئن شوید روبان ها تنها چند فوت طول دارند چون اگر بلندتر باشند ممکن است به اشیا یا چیزهای دیگری در جاده گیر کنند. می توانید از تعداد زیادی روبان استفاده کنید، فقط بخاطر داشته باشید که این کار مانع دید راننده نشود. سعی کنید از استفاده از دسته های ضخیم روبان اجتناب کنید، چون آنتن ها خیلی محکم نیستند.

وسایل لازم برای تزیین ماشین عروس

اضافه کردن نکات مهم بر روی ماشین عروس

۱- یک پاپیون جلوی کاپوت درست کنید. پاپیون ها یک تزیین کلاسیک هستند و در هر نوع تزیینی قابل استفاده اند. یک پاپیون بزرگ بسازید و آن را روی کاپوت یا در پشت نزدیک صندوق عقب بزنید. اگر مدل V شکل را که در آن دو روبان از طرفین رد می شوند و در جلوی کاپوت به هم می رسند را انتخاب کردید، می توانید پاپیون را در وسط کاپوت بزنید. این پاپیون انتهای روبان ها را می پوشاند. برای این کار از روبان های خیلی پهن با عرض ۱۵ تا ۳۰ سانتی متر استفاده کنید. همچنین می توانید پاپیون های کوچکتر و مطابق با هم ایجاد کنید تا به پشت هر یک از آینه های نمای عقب بچسبانید. عرض این روبان ها ۱٫۵ تا ۷٫۶ سانتی متر باشد.

تزیین ماشین عروس پژو پارس

۲- کمان های گل مانند را به پشت آینه های عقب وصل کنید. می توانید دسته گل را از گل فروشی به هر رنگی که می خواهید خریداری کنید. آنها را توسط بتونه به پشت هر آینه وصل کنید تا محکم شود. سپس اجازه دهید دنباله آنها در هوا آویزان شود تا به هنگام حرکت در جریان هوا پیچ و تاب بخورد.

تزیین ماشین عروس با روبان

۳- در نهایت می توانید چیزی مثل بنر یا نوشته پشت پنجره را هم اضافه کنید. می توانید یک بنر از سپر عقب یا شیشه جلو اتومبیل آویزان کنید که روی آن نوشته شده “فقط ازدواج” یا هر چیز دیگری که برای زوج ها مهم است. از نوار مغناطیسی برای چسباندن بنر به خودرو استفاده کنید تا هیچ آسیبی نبیند. از طرف دیگر، می توانید از ماژیک برای نوشتن پیام در شیشه جلو و عقب استفاده کنید. همچنین می توانید بنر را روی قسمت داخلی شیشه جلو آویزان کنید.

مدل تزیین ماشین عروس

آموزش ویدیویی تزیین ماشین عروس

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این بخش با آموزش تزیین ماشین عروس در کنار شما بودیم. چنانچه شما هم در این مورد نظر یا پیشنهادی دارید آن را با ما در بخش دیدگاه این پست در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس

تبلیغات متنی