رژیم غذایی چاق کننده ؛ بهترین میان وعده ها برای چاقی و افزایش وزن در یک هفته

۸
رژیم غذایی چاق کننده ؛ بهترین میان وعده ها برای چاقی و افزایش وزن در یک هفته
نمره 4.2 از 9 رای

شاید از دید شما ارزش میان وعده در رژیم غذایی نسبت به وعده های دیگر کم باشد ، اما بهتر است بدانید میان وعده یکی از مهمترین نقش ها در افزایش وزن را دارد. زیرا یک انتخاب اشتباه در میان وعده میتواند وزن شما را کاهش دهد و بلعکس یک انتخاب درست میتواند روند افزایش وزن شما را دو برابر کند. با ما در آی آر میکس همراه باشید تا بهترین عصرانه ها برای چاقی و افزایش وزن در یک هفته را معرفی کنیم.

معرفی ۱۰ عدد از عصرانه های مقوی و چاق کننده

Popular Snacks That Make You Gain Weight

ما برای شما ۱۰ عدد از عصرانه های مقوی و چاق کننده برای افزایش وزن را جمع آوری کردیم تا بتوانید کمتر از یک هفته وزن خود را افزایش دهید.

۱- کرده بادام زمینی بهترین گزینه برای رژیم غذایی چاق کننده

کره بادام زمینی حاوی کربوهیدرات بالا و چربی های مفید برای بدن شما است که آنرا به یکی از سالم ترین میان وعده ها برای افزایش وزن تبدیل میکند، اما باید در مصرف آن زیاده روی نکنید زیرا دو قاشق از آن برابر با ۲۰۰ کالری است.

میان وعده چاق کننده

۲- غلات صبحانه یک میان وعده سالم برای اضافه کردن وزن

غلات صبحانه میتواند یک میان وعده سالم و راحت برای شما باشد، زیرا طبق نوشته های پشت جعبه قند و چربی کمی دارد اما اشتباه نکنید غلات صبحانه حاوی کربوهیدرات و به مراتب قند بالا است. زیرا در صورت مصرف آن با شیر در دفعات بالا ، میتواند به راحتی وزن شما را افزایش دهد.

میان وعده چاق کننده

۳- میوه های خشک شده

اگرچه میوه بخشی از رژیم غذایی سالم است ، اما میوه زیاد خشک باعث افزایش وزن شما می شود. آنچه ممکن است شما ندانید این است که قند این میان وعده های خوشمزه بسیار بالا است.

میان وعده چاق کننده

۴- آجیل گزینه ای مناسب در برنامه غذایی برای وزن گرفتن

تمام آجیل ها ، از جمله بادام ، پسته و گردو ، بیش از ۹۰٪ چربی دارند. و جالب است بدانید هر ۱ گرم چربی ۹ گرم کالری دارد و این آجیل ها را به یکی از پر کالری ترین میان وعده ها تبدیل میکند. به طور مثال یک فنجان بادام بیش از ۸۰۰ کالری دارد ، یعنی حدود نیمی از کالری هایی که بسیاری از افراد برای کل روز به آن نیاز دارند.

میان وعده چاق کننده

۵- سموتی

اگر در فکر رفتن به یک کافه برای گذراندن بعد از ظهر خود هستید بهترین گزینه برای شما سموتی است. زیرا علاوه بر سالم بودن آن میتوانید مقدار قابل توجه ای از قند و کالری مورد نیاز برای افزایش وزن را دریافت کنید.

میان وعده چاق کننده

۶- آب میوه های طبیعی یکی از راه های چاق شدن افراد لاغر

همانند سموتی ها ، آب میوه نیز حاوی مقادیر بالایی از قند و کالری است ، که میتوانید آنرا برای میان وعده با چند برش نان تست و کره بادام زمینی میل کنید تا برنامه چاق شدن در یک هفته شما عملی شود.

میان وعده چاق کننده

۷- گرانولولا

گرانولا یک میان وعده شامل جو پوست‌کنده، مغز دانه‌ها، عسل یا شیرین‌کننده‌های دیگر مانند شکر قهوه‌ای و گاهی اوقات برنج پوست‌کنده است، که معمولاً پخته تا زمانی که ترد، تست و قهوه‌ای طلایی شود. میوه‌های خشک‌شده، مانند کشمش و خرما، و انواع شیرینی مانند شکلات نیز گاهی اوقات به این ترکیب اضافه می‌شوند. این میان وعده سالم و چاق کننده اغلب در ترکیب با ماست، عسل، میوه‌های تازه (مانند موز، توت‌فرنگی یا زغال‌اخته)، شیر یا اشکال دیگر غلات خورده می‌شود.

میان وعده چاق کننده

۸- سیب زمینی آب پز یا تنوری

یک میان وعده سالم برای افزایش وزن سیب زمینی آب پز یا تنوری شده است. سیب زمینی منبع غنی از کربوهیدرات می باشد که میتواند در کنار سبزیجات و روغن زیتون میل شود. ما در مطالب پیشین آموزش تنوری کردن سیب زمینی با نمک را ارائه داده ایم ، در صورت تمایل این مطلب را مطالعه کنید.

میان وعده چاق کننده

۹- سالاد سزار یکی از سالاد های چاق کننده

یکی از سالاد های چاق کننده مناسب برای میان وعده سالاد سزار است ، این سالاد حاوی فیبر ( سبزیجات ) ، قند ( سس مایونز ) ، کربوهیدرات ( نان تست ) و پروتئین ( پنیر و سینه مرغ ) است. که آنرا به یک عصرانه کامل برای افزایش وزن تبدیل میکند. ما در مطالب پیشین آموزش تهیه انواع مختلف سالاد سزار را آموزش دادیم ، در صورت تمایل این مطلب را مطالعه کنید.

میان وعده چاق کننده

۱۰- موز و شیر کاکائو یکی از غذاهای چاق کننده برای کودکان

ترکیب موز و شیر کاکائو یکی از گزینه های مناسب برای میان وعده کودکان است، زیرا کودکان علاقه بیشتری به کاکائو و خوراکی های شیرین دارند و این شیر کاکائو را به یک گزینه مناسب برای جایگزین کردن خوراکی ها مضر مانند پفک و چیپس تبدیل میکند.

میان وعده چاق کننده

نظرات و پیشنهادات شما؟

ما در این مطلب ۱۰ عدد از بهترین عصرانه های چاق کننده در کمتر یک هفته را جمع آوری کردیم. اگر در این زمینه نظر یا پیشنهادی دارید آنرا با ما در بخش نظرات و پیشنهادات در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۸ دیدگاه

  1. وبکیما گفت:
    0

    سلام مقاله های مفیدی دارید ممنون از شما

  2. علی گفت:
    -1

    بسیار عالی سپاس از شما اقای دانیال مهاجر

  3. دنیا گفت:
    -1

    بسیار مطلب خوب و جالبی بودو موفق باشید

  4. دنیا گفت:
    -1

    بسیار مطلب خوب و جالبی بودو موفق باشید و عالی بود

  5. دنیا گفت:
    0

    بسیار مطلب خوب و عالی بود و موفق باشید

  6. دنیا گفت:
    0

    خیلی جالب بود و موفق باشید

  7. صادات گفت:
    0

    بسیار عالی بودو موفق باشید و خسته نباشید

  8. سمیرا گفت:
    0

    بسیار عالی بود و مفوق باشید و خسته نباشید

تبلیغات متنی