How To Add Variety To Your Sex Life

چگونه در رابطه زناشویی و عشق بازی تنوع ایجاد کنیم ؟

۳
چگونه در رابطه زناشویی و عشق بازی تنوع ایجاد کنیم ؟
نمره 4.9 از 7 رای

تنوع بخشیدین به رابطه زناشویی همیشه راهی ساده برای حفظ تازگی رابطه است. زیرا خلاقیت در رابطه جنسی میتواند به تشدید حس وابستگی بین زن و شوهر کمک کند و این یکی مزیت های این کار است. برای همین ما در این مطلب به معرفی چند عدد از بهترین روش های ایجاد تنوع در عشق بازی و رابطه زناشویی میپردازیم.

چگونه بعد از گذشت چند سال عشق بازی خوبی داشته باشیم؟

How To Add Variety To Your Sex Life

چگونگی ایجاد تنوع در رابطه زناشویی: اگر چندین سال از ازدواج شما گذشته و طی مرور زمان هیجان و اشتیاق از رابطه شما رفته است باید به فکر چاره ای برای حفظ قوام ازدواج خود باشید. روش های ساده ای برای اینکار است که مواثر ترین انها تنوع بخشیدن به رابطه زناشویی خود است.

این مطلب حاوی محتوایی است که برای افراد مجرد و زیر سن قانونی توصیه نمیشود.

۱- استفاده از کتاب تانترا

تانترا نام یک کتاب است که در مورد انرژی درمانی در هند باستان می باشد ، که در آن به شما می آموزد که چگونه از طریق زل زدن به چشم ، صدا و نفس برای تقویت برانگیختگی جنسی به شریک زندگی خود متصل شوید. در واقع شما می توانید انواع و اقسام متد های تحریک جنسی را از طریق کتاب تانترا که یکی از روش های ایجاد تنوع در رابطه زناشویی است ، کشف کنید.

۲- بی دی اس ام (BDSM)

این روش آمیزش به زوجینی توصیه می شود که چندین سال از رابطه آنها گذشته و تجربه کافی از علاقمندی های زوج خود در آمیزش و حد ، حدود خود دارند. (۱۸+)

بگذارید این بخش را به یک آیه از امام صادق شروع کنیم :

امام صادق ( علیه السلام ) در خطاب به مردان فرمودند : اگر یکی از شما به همسرش نزدیک شود و سپس برخیزد و او را ارضا نکند همسر او اگر به یک سیاه زنگی دست یابد به او متوسل می شود ، پس به هنگام نزدیکی شوخی و ملاعبه کنید که لذت بخش و بهتر است و زن بهتر ارضا می شود. (مکارم اخلاق )

آنچه در مورد آمیزش جنسی خیلی مکروه است :

  1. آمیزش بدون مقدمه
  2. آمیزش از مقعد در حالت حیض زن ، اگر زن راضی باشد
  3. ایستاده آمیزش کردن
  4. استفاده از انواع داروها و وسائل آمیزشی توسط مرد در صورتی که باعث آزار زن شود

آنچه در مورد آمیزش جنسی حرام است :

  1. دخول به آلت زن در حالت حیض
  2. آمیزش از معقد اگر زن راضی نباشد
  3. خوردن منی و ادرار

اما حال این سوال پیش می آید که آیا استفاده از متد بی دی اس ام در آمیزش بین زن و شوهر حرام است؟ باید گفت که این روش درجات مختلفی دارد که اگر با رضایت دو طرف و در درجه بندی پایین عملی شود نه تنها دردناک و منزجر نخواهد بود بلکه لذت بخش و موجب نزدیکی بیشتر در زوجین میشود که وابستگی در رابطه را افزایش میدهد.

بی دی اس ام چیست؟

به طور خلاصه علاقه به بسته شدن یا بستن در سکس. اینکه شخص دوست داشت باشد در آمیزش پا یا دست هایش بسته باشد و تنواند آنرا تکان بدهد که همین درجات مختلف دارد به طور مثال در این مساله ممکنه از یک بستن ساده دست با کراوات پیش بیاد تا یک سیستم پیچیده که نیازمند نیم ساعت آماده سازی است.

ایجاد تنوع در رابطه زناشویی

یا اینکه علاقمندی به اجبار یک انضباط خاص. به طور مثال حرف گوش کردن از شخص دیگر ( یکی از زوج ها ). درخواست شکلی از رفتار با تحکم. تحمل چیزی که احتمالا راحت نیست و …

آیا این شکل رابطه سالم است؟ آیا نشانه یک مریضی نیست؟

از نظر پزشکی و علمی چنین رفتار های مریضی حساب نمیشوند. در واقع به شکل فشرده به شیوه آمیزش نامناسب تعریف شدند که در آن یکی از نکات سه گانه یک سکس سالم نقض میشود. شروط سه گانه که باعث می شود یک آمیزش معقول باشدشامل این موارد میشود:

شرط عقل: طرفین آمیزش بالغ و بالای سن قانونی (۱۸ سال) باشند و در تمام مدت سکس رفتارهایی داشته باشن که عقلی فعال و سالم انتخابش کرده.

شرط سلامت: افراد درگیر، مفهوم سلامت رو درک کنند و کاری نکنند که برای سلامت خطری داشته باشد که پذیرفتنی نباشد.

شرط رضایتمندی: افراد با علاقمندی و رضایت وارد رابطه شوند. اگر با دقت به این شرط نگاه شود خیلی از رابطه‌هایی که می‌بینیم و بر پایه اصرار و، خواهش ، التماس و زور است را به رابطه‌هایی ناسالم تبدیل می‌کند.

پس با این شروط، هر رابطه بی دی اس ام ممکن است طبیعی ، خوب و سالم باشد و ممکن است که ناسالم و مضر نیز باشد. در کل این نوع آمیزش انواع و اقسام گوناگونی دارد که در درجه بندی های مختلف تقسیم میشوند که متاسفانه ما در همین اندازه میتوانیم برای شما در مورد این متد آموزش دهیم. در صورت علاقه مندی میتوانید مقاله بی دی اس ام در سایت ویکی پدیا را مطالعه کنید.

۳- پیام های تحریک کننده

روابط و روانشناس خانواده ، دکتر فران والفیش به زوجین توصیه می کند که در طول روز از طریق اس ام اس یا پیام رسان ها با همسر خود در ارتباط و در پیام های خود کمی شیطنت داشته باشید همچنین بهتر است از پیام ها تحریک کننده استفاده کنید ( Sex Chat ) تا از این طریق این شیوه به شما در خیالپردازی در مورد یکدیگر کمک کند ، آنچه را که هر دو شما را تحریک می کند به اشتراک بگذارید تا با رسیدن به رختخواب حتی بیشتر هیجان زده شوید.

ایجاد تنوع در رابطه زناشویی

۴- آماده سازی فضای خانه

تحریک بصری به منظور آراستگی و استفاده از پوشش های خاص و تحریک کننده از جمله موارد این گزینه است و همچنین آماده سازی فضای خانه و استفاده از شمع و گل رز میتواند یکی از راههای ایجاد تنوع در رابطه زناشویی باشد.

ایجاد تنوع در رابطه زناشویی

۵- در مورد علایق خود صحبت کنید!

بیشتر زوجین ممکن است بعد از گذشت چند سال نتوانند هنوز همسر خود را در رابطه ارضا کنند، زیرا به این دلیل که نمیدانند همسرشان از چه چیزی در آمیزش جنسی لذت میبرد. پس بهتر است بخشی از زمان خود را به برقرار کردن ارتباط عمیق تر با زوج خود بپردازید زیرا همه افرارد نمیتوانند نقاط لذت طرف خود را پیدا کنند و نیاز به راهنمایی دارند.

ایجاد تنوع در رابطه زناشویی

۶- یک اتاق در هتل رزرو کنید

کارشناس ارتباط زناشویی ، آوریل ماسینی ، می گوید: به معنای واقعی کلمه خارج شدن از اتاق خواب به شما کمک می کند تا روال خود را پشت سر بگذارید. اگر فرصتی دارید به تعطیلات بروید، اما اگر وقط انجام این کار را ندارید ، می توانید با مراجعه به هتل برای رزرو اتاق برای یک شب ، همین تأثیر را دریافت کنید.

ایجاد تنوع در رابطه زناشویی

۷- ماساژ همسر برای ایجاد تنوع در رابطه زناشویی

هیچ چیز بهتر از یک ماساژ ساده نمیتواند استرس و تنش به وجود آماده در طول روز را از بدن شما یا همسرتان دفع کند. همچنین این ایده تنوع در رابطه زناشویی موجب تحریک پذیری طرفین میشود ، و کمک بزگی به رابطه شما میکند.

ایجاد تنوع در رابطه زناشویی

چه چیزی باعث کاهش میل جنسی می شود و چگونه میل جنسی خود را افزایش دهیم؟

نظرات و پیشنهادت شما؟

ما در این مطلب سعی داشتیم تا روش های مختلف برای ایجاد تنوع در رابطه زناشویی را برای شما آموزش دهیم. اگر در این زمینه نظر یا پیشنهادی دارید که به کامل شدن این مطلب کمک میکند آنرا با ما در بخش نظرات و پیشنهادات در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۳ دیدگاه

  1. دنیا گفت:
    0

    بسیار عالی بود و موفق باشید و خوب بود

  2. شکوفه گفت:
    0

    بسیار عالی بود و موفق باشید و خسته نباشید

  3. بیتا گفت:
    0

    خیلی خوب بو د و موفق باشید و جالب بود

تبلیغات متنی