How to Go From Brown to Blonde the Right Way

آموزش تغییر رنگ مو تیره به روشن برای موهای شرابی و قهوه ای

۴
آموزش تغییر رنگ مو تیره به روشن برای موهای شرابی و قهوه ای
نمره 4.1 از 10 رای

تغییر رنگ مو تیره به روشن یکی از محبوب ترین روند های تغییر رنگ مو در حال حاظر است. زیر اکثر خانوم ها بر این باورند که رنگ موی بلوند آنها را زیباتر جلوه می دهد و این رنگ برای آقایان جذاب تر است. پس اگر میخواهید در ظاهر خود یک تغییر بزرگ ایجاد کنید ، پیشنهاد میکنیم با ما در ادامه آموزش تغییر رنگ موی تیره به روشن در خانه همراه باشید.

چگونگی تغییر رنگ مو قهوه ای به بلوند

How to Go From Brown to Blonde the Right Way

روند تغییر رنگ موی تیره به رنگ موی بلوند کمی طولانی تر از متد های دیگر است. اما نگران نباشید هر شخصی با هر رنگ مویی میتواند موهای بلوند داشته باشد ، فقط کافیست کمی صبر داشته و از متود درست وارد عمل شود. در این روند باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید که در ادامه آنها را آورده ایم.

نکته اول : تغییر رنگ موی تیره به روشن

اگر قبلا موهای خود را رنگ نکرده اید به این معنی است که روند کار برای شما ساده تر خواهد بود و هزینه کمتری خواهد داشت ، اما گار قبلا موهای خود را رنگ کرده اید باید ابتدا آن رنگ را از بین ببرید.

نکته دوم : پیدا کردن سالون آرایشی مناسب

بدرترین حالت ممکن این است که شما اینکار را به دست یک آرایشگر کم تجربه و ناشی بسپارید زیرا عواقب این اشتباه آسیب شدیدی به موهای شما وارد  و همچنین هزینه های شما را چندین برابر میکند. پس بهتر است با کمی پرسجو بهترین سالون را انتخاب کنید و از خساست در اینکار دوری کنید.

تغییر رنگ مو

نکته سوم : تصویر رنگ موی مورد نظر را به همراه داشته باشید

تصاویر نکات بسیاری را در خود محفوظ دارند که میتوانند به آرایشگر کمک کنند که منظور شما را به خوبی درک کند. برای همین بهتر است همیشه تصویر مورد نظر را همیشه به همراه داشته باشید.

نکته چهارم : باید صبور باشید

اگر میخواهید تغییر رنگ موی تیره به پایه روشن بدون هیچ اشکالی صورت گیرد باید صبور باشید. اگر موهای شما در پایه های بسیار تیره است نباید انتظار این را داشته باشید که با یک جلسه موهای شما بلوند شود. همچنین اگر بخواهید روند کار را کوتاه تر کنید ممکن است به موهای خود آسیب وارد کنید.

چگونه رنگ مو مشکی را روشن کنیم؟

آیا به دنبال درک بهتر از چارچوب زمانی تغییر رنگ مو هستید، ما ترتیب آنرا داده ایم. با ما همراه باشید!

اگر رنگ موی شما قهوه ای روشن است باید :

تغییر رنگ موی تیره به روشن به سرعت اتفاق نمی افتد ، شما باید با رنگ موی خود را تا ۲ درجه روشن تر کنید و به زیر پایه های رنگ مو بلوند بروید تا با چند جلسه رفتن به سالون های آرایشی بتوانید رنگ موی دلخواه خود را به دست آورید.

تغییر رنگ مو

اگر میخواهید در خانه موهای خود را رنگ کنید بهتر است از رنگ موهای L’Oréal Paris Superior Preference ،  L’Oréal Paris Excellence Creme  یا  L’Oréal Paris Féria استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

اگر رنگ موی شما قهوه ای تیره است باید :

شاید رنگ مویی در پایه ها زیرین بلوند رضایت شما را جلب کند ، اما اگر فقط بلوند پلاتین ( بلوند مایل به سفید ) مد نظر شما است باید چندین جلسه را در سالون آرایشی ، صرف روشن کردن موی تیره خود کنید. در این حین برای حفظ سلامت مو و جلوگیری از ریزش آن باید بعد از هر بار رنگ کردن مو یک هفته به مو های خود استراحت بدهید.

تغییر رنگ مو

اما این سوال پیش می آید که بهترین رنگ برای تبدیل رنگ موی تیره به روشن چه مارکی است؟ اگر میخواهید در خانه موهای تیره خود را به رنگ روش یا بلوند تغییر دهید باید از سفید کننده مو L’Oréal Paris Féria Extra Bleach Blonding استفاده کنید تا بهترین نتیجه را از موهای خود بگیرید.

چگونه مو را دکولوره کنیم؟ آموزش روش های دکلره مو در خانه

چگونگی محافظت از موها بعد از تغییر رنگ مو به بلوند :

پس از رسیدن به رنگ موی ایده آل خود ، مطمئن شوید که TLC های اضافی که مو نیاز دارد را ، به آن میرسانید. به طور مثال با استفاده از شامپو ، نرم کننده و ماسک مو میتوانید به مراقبت از موهای خود کمک کنید. شامپو مخصوص موهای بلوند : L’Oréal Paris EverPure Blonde ، L’Oréal Paris EverPure Blonde Conditioner و L’Oréal Paris EverPure Blonde Shade Revival Shadow

نظرات و پیشنهادات شما؟

ما در این مطلب قصد داشتیم تا نکاتی را در زمینه تغییر رنگ مو تیره به روشن در اختیار شما قرار دهیم. اگر در این زمینه نظر یا پیشنهادی دارید آنرا با ما در بخش نظرات و پیشنهادت در میان بگذارید.

کانال تلگرام آی آر میکس
پاسخ دهید

۴ دیدگاه

  1. سارا گفت:
    2

    سلام

    من وبسایت شمارو دوست دارم

    اگر میشه بازم مطلب بزارید

  2. سارا گفت:
    1

    مرسی عالی عالی بود

    خیلی عالی بود

  3. نازنین فاطمه گفت:
    0

    مو مشکی خیلی با نمک تر و قشنگ تر از مو های بلند است

  4. 1

    من خودم موهام طلایی هست نیاز به این روش ندارم، یعنی برعکس باشه مثلا از طلایی به قهوه ای؟بدون دکلره؟

تبلیغات متنی